|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Evav.. Nosaltres avui hem descobert Eslovènia i Croàcia.... i esperem poder visitar-ho aquest estiu :mrgreen:
El noi que hi havia en el stand d´eslovènia ens ha explicat tantes coses i ho ha fet molt bé.... hi ha estat força temps amb nosaltres.. sense preses... i això ens ha donat temps per descobrir aquest pais...el compartirem amb Croàcia... tot un mes ...però ens han dit que ens han d´enviar l´informació amb castellà per correu... també han estat molt amables :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Avui hem sortit força contents de la fira :mrgreen: |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
A i Eslovénia em va agradar molt anant amb caravana. Tens un relat meu penjat.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
nosaltres hi vem ser ahir a la tarda, vem visitar els stands de frança, on vem arreplegar informacio de la Bretanya Francesa i tambe de Eslovenia
pero aqui ja ens queda una mica mes lluny, per els dies que tenim de vacances. Pero com sempre ens vem endu cap a casa, informacio dels paissos nordics, pero de moment nomes ens podem mirar les revistes :mrgreen: |
|
|
Caram, queda clar que el stand d'Eslovènia (i l'oficina de Turisme) va fer la feina ben feta !!!
Josep Maria, en el seu moment vaig llegir per alt el vostre relat, però ara hi tornaré, més a poc a poc. Inicialment, però, el que més ens interessa saber és la temperatura que hi fa a l'estiu. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo vaig estar ahir al matí, la visita em va fer canviar de destí pel juliol.
Us ho explico, m'agradaen molt els baixeills i vaig visitar les navieres Grimaldi i Grandi Navi Veloci. Les dues tenien bones ofertes dirigides a clubs, Grimaldi amb destí Civitavecchia, al socis de clubs com UCC i ARAC a les AC els i apliquen unes tarifes reduides, no als viatgers. Grandi Navi Veloci aquest estiu inaugura una nova modalitat, que ja us anunciaré, aquets de fa anys també fan un 15 % als de la UCC . Quan tingui noticies el webmaster les penjarà, si ho troba coreccte, clar. Salutacions. |
|
|
La fira aquesta es només aquest cap de setmana?.Es que sempre em cau en un d'aquells caps de setmana de sol que el cos demana platja.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Quan vam estar, fresca, fresquet i molta pluja. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Gràcies, ahïr em rellegia més detingudament el relat, i ja vaig veure que al final intentàveu fugir de la pluja !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
nosaltres no hem pogut anar a la fira però des de fa ja temps vam decidir que aquest estiu aniriem a Eslovenia i Croacia. Estem encantatsi esperem que no ens defraudin ja que hi tenim posades moltes ilusions en viatjar a aquests dos països.
salutacions. |
|
|
Nosaltres vam anar a la fira a buscar informació d'Alemanya, però la veritat és que he rebut més informació de la oficina de turisme que la que hi havia allà. Com cada any trobo que cada cop hi ha més agencies de viatge. Falten oficines de turisme de països més allunyats.
Jepi la fira només era aquest cap de setmana. |
|
|
Algú que hagi pogut anar a la fira podria enviar-me informació d'Eslovenia i Croacia, o comentar si hi ha quelcom de rellevant que us hagin explicat i que sigui digne de visitar-se, es que volem anar-hi aquest estiu i com que no hem pogut visitar la fira, doncs us agrairé tot el que em pogueu comentar al respecte.
gràcies companys. |
|
|
Ja veig que a Croacia i haurà una mini quedada de totcamping.Esperem que ho disfruteu molt.
Gràcies Aleixenia per la informació,es que si dures més hi hauria anat entre setmana. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
si, Jepi...estem tant sintonoitzats que fins i tot es coincideix amb els destins, aquesta setamana santa el Perigord i ara, a l´estiu , tots repartits entre Croàcia i Eslovenia.
Gloria , no sé si ho has vist , però hi ha un relat d´Eslovenia penjat a l´apartat de viatges. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Aquest vespre no se si tindré temps però demà a al tarda us posaré unes dires que ens van donar en els stands de Eslovènia i Croàcia.Ens vam quedar impressionants per aquests dos paisos :mrgreen:
Tinc una companya de la feina que es de Macedonia i m´ha dit que a eslovenia fa fresqueta al vespre.... i a croàcia fa una mica més de caloreta... m´ho ha comparat com la temperatura de la costa brava....ho haurem de viure nosaltres per saber-ho :mrgreen: Mª José :mrgreen: |
|
|
Intentaré fer un sprint per acabar el meu relat del viatge de l'estiu per Eslovènia, Croàcia, Bòsnia i una petita part de Montenegro, crec que us pot ser d'utilitat.
Però us vull fer només un petit advertiment: Croàcia és un país bonic amb alguns llocs meravellosos, però és hostil a les autocaravanes i la gent és molt poc hospitalària. Tenen un caràcter realment difícil, i així els va: són xulos, molt mal educats, passen del turista del qui només li interessen els diners i que emprenyin poc. No us vull desil·lusionar, però nosaltres no ens vàrem endur una molt bona impressió. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
No entra dintre els meus plans visitar aquest any cap dels paisos del Adriatic, pero llegint al Toni-de-Ros (viatger amb molta experiencia) crec que trigaré bastant temps en visitar-los.
Fa alguns anys vam anar a la República Checa i vam tindre una mica aquesta sensació: no eram ben rebuts. Praga es un altre historia i empaiten al turista, però fora de la capital les persones no col·laboraven si preguntaves alguna cosa o nesesitaves ajuda. Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Doncs em sembla que sí que tenim telepatia! Nosaltres estem entre Eslovènia i Portugal (ben diferents, però....). Tant diem l'un com l'altre.
A mi també em fa desdir el fet que les autocaravanes ho tinguem una mica difícil. Ja havia sentit que a Eslovènia és multat (i no pas amb poc) el pernoctar fora de qualsevol càmping. Ho vaig demanar a l'embaixada per veure si havia canviat gens i em van dir que no. Allí no és que no tinguin àrees, és que no pots ni intentar trobar un raconet, només per una nit, on no facis nosa. |
|
|
L´any pasat vem fer una ruta per gran part de la República xeca... de fet estic fent el relat... i al contrari de la Neus.. haig de dir que a tot arreu ens van tractar molt bé.. fins i tot feien grans esforssos per poder comprendre el que deiem.... i ens va agradar molt la resta del país .. poc conegut ja que s´en parla molt poc .... sempre es parla solament de Praga... i hi han molts pobes reconeguts per la unesco... cesky krumlov, telc, litomisl, Kalovyvary, etc, etc, en fi.... vam dormir dins i fora de càmping i cap problema!!!!
La meva companya de la feina... ha pasat molts estius a Croàcia.... i ja m´ha dit que son molt "xulos" que son molt seus ......en fi.. haurem de tenir paciència Aquestes son les dires que em van donar a la fira a més de moltsssssss folletons :mrgreen: www.visitacroacia.es www.slovenia.info He llegit el relat d´en en Joesp Mª ara ens falta el d´en Toni.... Gràcies a tos dos :mrgreen: Mª José |
|
|
|
|