|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Hola amics,
soc nova en aquest Forum. m'ha parlat de vosaltres un bon amic meu, en CARRERAS. i la veritat es que estic molt contenta de poder participar. soc de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà). la veritat es que tant sols veure el domini CAT ja em fa sentir feliç, i si a sobre em puc expressar en el meu idioma, encara mes feliç. Gràcies per acceptar-me entre vosaltres, i espero poder participar activament a partir d'ara. salutacions per tots. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Et donc la benvinguda. Estic segur q aqui et trovaras molt a gust.
Tens que apuntar-te a la kedada de septembre. Ja veuras com disfrutaras. Hi gent molt maca Fins avia't Arcadix |
|
|
Doncs benvinguda pelusilla, esperem que et trobis a gust entre nosaltres...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguda pelusilla.
Des de Sant Joan Despí |
|
|
Benvinguda a aquest fòrum !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Benvinguda!!!!!!! :mrgreen:
Mª josé :g) |
|
|
Hola Pelusilla!
Bienvenida al foro. Saludos desde una Valencia sumida esta noche en la tristeza. |
|
|
Aunque no sea de Campig, hoy me he quedado sin palabras y con nudo en la garganta al ver lo que ha pasado en Valencia, sinceramente lo siento muchisimo. Solo pienso en los familieares de las victimas, lo que les toca pasar, lo sabemos por experiencia.
Un fuerte abrazo y perdonat por no ser de campic, pero al ver un Valenciano no he podido aguantar de decir estas palabras. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Benvinguda Pelusilla hola
|
|
|
Benvingua Pelusilla !!!
HF Salutacions
|
|
|
Benvinguda al Club.
Ja ens aniràs conexient. Si vols venir a la propera trobada t'hauràs d'afanyar, doncs no sé si queden places. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Benvinguda a casa teva Pelusilla.Ja ens aniras coneixent.Esperem veure't sovint entre nosaltres i que puguis disfrutar del plaer de expresar-te en la nostra llengua i sempre en el més gran dels respectes per a tothom.Gràcies Carreres per fer més gran la família.
Salutacions desde Navarcles. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
HF Desde Valencia.
Bienvenida Pelusilla. Espero conocerte pronto. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Bienvenida Pelusilla.
|
|
|
moltes gracies a tothom per la vostra acollida, es genial trobar-se en mig de gent tant agradable.
dons seria bo que ens poguesim conèixer en alguna trobada. gràcies de nou a tothom i fins molt aviat. |
|
|
Doncs jo tambè et vull donar la benvinguda, gaudeix d'aquest fòrum i disfruta'l tant o més com ho fem nosaltres
Salutacions No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Benvinguda Pelusilla!
Joaqui Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Hola Pelusilla, t'he llegit en algun altre lloc.
Crec que vols viatjar a Noruega aquest estiu, aqui tens algun dels autors dels relats que hi ha a Viajar en Autocaravana com la EvaV i jo mateix. Si tens qualsevol dubte pregunta el que vulguis. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
moltes gracies toni, la veritat es que qualsevol consell d'ultima hora sera super ben rebut.
marxem el proper dissabte. tenim dubtes sobre el gas, sobre la roba a dur, i els complements necessaris. marxe amb nens i no sabem si sera posible bnyar-se, si fara molta fred o calor etc.. sera el nostre pirmer viatge llarg, ja que tenim l'AC des de gener i de mometn sols hem fet coses curtes, i un viatge molt desafortunat a Valencia per estrenar-la, (ens van robar), pero som molt novaots, així dons qualsevol cosa l'agrairem. Gràcies a tothom per l'acollida :D |
|
|
Hola Pelusilla.Jo no sóc un expert com en Toni o la Eva V,pero si que he estat a Noruega amb nens.Molt bonic ,disfrutareu molt.Nosaltres al pujar amunt varem fer una paradeta a estockolm per poder anar al parc d'atraccions amb els nens i fer més planer el viatge.
Sobre el tema del gas cal que tinguis en conte que amb dues ampolles de les groses de propa o butà es fa de sobres.A la nit varem enjegar la calefacció un parell de dies,la nevera s'aguanta bé doncs les temperatures de fora no són excesives i la dutxa no la feiem diaria sino cada dos dies,per lo tant el butà va anar bé i en va sobrar. La roba.Aqui tambe depen del temps que faci a Europa,estem sumits en una onada de calor a nivell europru per lo tant al sud de noruega de dia es pot anar amb maniga curta i pantalons curts ,de nit et pots posar el foro polar per estar a la fresca.Cap al nord ja fa més fred,nosaltres varem anar vestits d'hivern durant 10 dies,també va coincidir amb algún dia de pluga i aixo ajuda a refrescar,pero cal dur una barreja de roba.Un anorac o forro,impermeable,pantalons llargs i calçat adient per caminar amb temperatures de 10 a 28 graus.També roba d'estiu per pasejar en els moments que gaudeixen del sol que a voltes i depen el lloc son moltes hores. Sobre el banyar-se,nosaltres ens varem banyar als llacs dels voltants de Rovaniemi ,osigui al cercle polar artic i cap problema(entrar i sortir rapidet Je,Je)la gent a la zona de Bergen es banyen i una mica més al sud encara més,pero ells hi estan més acostumats.De totes formes cal portar banyador. Nosaltres el que varem fer es endur-nos molt menjar d'aqui doncs allí es una miqueta car(molt car),amb aixo estalviaras molts calerons. Si necesites quelcom més només has de demanar. Salutacions i bon viatge. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|