• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13222

Recordeu que fa 3 messos em van robar moltes cosses de la AC . Dons ara la companyia FIATC m'ha contestat de forma sorprenent!
En van robar las bicis, la TV, la PDA, les bosses de viatge, etc...
Dons ara resulta que nomes em pagan 800 euros i diuen que estan excosses les bicis perque estavan fora de la AC, jajajaj!
Si, si, tal com dic, diuen que les bicis no les pagan si estan en el portabicis, i que nomes pagan el que esta dins la AC, quins collons!!!
Dons on volen que les fiqui???
REalment les companyies son uns lladres
Aprofito aquest forum perque vigileu en les companyies d'assegurances i us repaseu molt bé la vostre poliça i en especial si es de la FIATC.
Sera questió de cambiar de companyia i que tothom sapiga com les gasten......
Una abraçada a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13223

Ostres Arcadix ens sap molt de greu,pero es una cosa que no la penses i que val diners,encara que estiguin a fora formen part del vehicle.Ho mirare en la nostra assegurança a veure si ho cubreix.
Gràcies per la informació.
Una abraçada a tota la colla.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13233

Arcadix, ho sento molt el robo, quan volen tocar alguna cosa dels altres, els lladregots, hi tindrien de cadar engaxats, son un colla de torracollons.

referent al'assegurança, et voldria comentar, que tot el que esta a fora del vehicle, normalment el seguro no respon, en tot cas tens de fer un seguro a part.
Amb aixo per exemple vull dir-te que si vas al derrera d'un, "musulmà", quan porte els paquets damunt la vaca, si li cau alguna cosa i com a consequencia, t'ocassiona uns danys, et tindra de pagar ell, perque el seguro no respon, o dit d'una altre manera, si vas per la carretera i perts
una bici, i fas algun desperfecta al que et va al derrera pagaras tu, el seguro no respon.
Normalment sempre t'asseguran el contingut.

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13245

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo no ho veig tan clar,
les bicis com la antena, com el tendal, com la parabólica o la placa van a fora del vehicle i haurien d'estar incloses.

Potser el problema està en que no pensem en tot el que pot passar-nos quan fem l'assegurança.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13249

Jo estic en la mateixa situació que l'arcadix, estic a FIATC i encara no he cobrat un cèntim del robatori, tenia inclosa una quantitat fixa per material divers i ara no em volen pagar, també m'han dit que el toldo, encara que us el trenquin, us el robin, o el perdeu, tampoc entrarà perquè, igual que les bicis, esta a fora de l'habitacle. L'haurieu d'assegurar com si estigues a dintre, pero aixo no es possible perquè un toldo dins de l'auto "canta" molt no? no te sentit.

S'ha d'anar molt al tanto amb les companyies. Jo segueixo lluitant i a hores d'ara encara no ens han pagat ni ens han dit quina quantitat ens pagaran, i el robatori va ser mes o menys en l'època de l'arcadix

De vergonya...

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13252

Arcadix, no tenen vergonya, això es de jutjat de guardia!!!! 8O

Sempre passa igual, mentre tot va bé, de conya....... a pagar el rebudet de cada any i la rialleta de comiat, però quan hi ha un sinistre ai!!!!, llavors comença el veritable calvari i els problemes. :roll:

Si s'assegura tot el vehicle es tot el vehicle, perquè els vidres també son a fora oi? i bé que estan coberts....... nois, :roll: no hi ha Déu que els entengui!!!

Que podriem fer els usuaris per poder eliminar d'una vegada per totes la ditxosa lletra petita i les malaïdes clàusules adicionals on sempre s'amparan les companyies per no pagar?. :twisted:

S'hauria de tenir el dret de liquidar l'assegurança quan acaba el termini i no per avançat com ho fem ara, així si una asseguradora no cumpleix amb les seves obligacions i responsabilitats no es paga el rebut i a corre!!! :mrgreen: , potser així es posarien les piles d'una vegada.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: ATENCIO EN L'ASSEGURANÇA DE LA AC fa 19 anys 3 mesos #13254

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Aniria bé que algun corredor d'assegurances :roll: :roll: que passa per aquí sovint ens expliques com va aixó.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12