|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
MIra que fa anys que juguem a la primitiva i a la lotería............i res de res, no hi ha manera de que ens toqui algun premi............
Però sense volgue jugar...............ja es la vuitena vegada que en el Ramon li toca estar a una taula electoral................. No hi ha dret ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Pobre Ramon!!!
Ja no cal que juguis mes a la primitiva, pots veure que la teva sort ve sola (es broma). Bueno dona-li anims al pobre Ramon Fins aviat! |
|
|
Ostres Neus, això em fa pensar que al meu districte som pocs veins. Creuaré els dits i posaré alguna espelma als sants perque s'oblidin de mi. :evil:
|
|
|
Això si qui és mala sort ...o es que ho fa tan bé...que el tenen fitxat... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Aixó es que ho fa tant bé que ja no busquen substitut.
A la carme l'hi va tocar a les autonomiques i espero que d'aquesta ens en escapem. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Noi, això es tenir mala sort!!!
Una vegada em vàren dir, que si no volies que et toques estar en una mesa electoral, la propera revisió del cens o del padró que hi hagi, has de posar a l'apartat d'estudis que no tens ni el graduat escolar. D'aquesta manera segur que no t'avisen, potser que per a ells quedes com una mica ruc però tens la sort de gaudir amb els teus en ves de pringar un diumenge d'eleccions que son pesadiiiiiisims!!!! Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|