• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13446

Fa mesos un company va penjar un article sobre les Basses d'Alpicat i anunciaven que es faria un projecte per reobrirles.
M'he posat amb contacte amb les institucions i tinc entes que clubs campistes de Lleide participen amb aquets projecte.
Algú de vosaltres està ficat amb aquesta comisió??

Salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13467

Hola,
Jo vaig llegir la noticia al diari, però no sé res més.
Crec que és una "promesa electoral" i per tant el seu futur dependrà del resultat de les properes eleccions.

Fa uns anys aquest lloc era molt bonic. Hi habia un camping, uns jardins, unes barbacoes i unes piscines on anavem la gent de Lleida i rodalies. Poc a poc es van anar fent piscines pels diferents barris, i aquest lloc va quedar en desús.

Esperem que aviat aquest projecte sigui una realitat !!!
Salutacions

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13470

Jo hi vaig passar dos estius de petita, el de l'any 77 i el 78 (recordo l'any perquè va neixer la meva germana petita), i ho recordo com un lloc molt especial, amb les set piscines: la familiar, l'olímpica, la de les dones... Si es torna a obrir m'encantaria tornar-hi, encara que imagino que no serà com jo ho recordo.
Mercè & Cia.

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13645

Us haig de comunicar que durant la setmana passada vaig entrar en un chat amb l'alcalde de Lleida i aquet em comunicava :que dintre del nou projecte ja es pensaba en un camping, pero que estaba en mans del col.legi d'arquitectes de Lleida.
Vaig poder posar-me en contacte amb l'arquitecta responsable del projecte Claudina Esquerda per proposar-li la idea de ademes del camping la posibilitat d'un area d'autocaravanes, li va sembla molt be , pero pensaba que era una mica tard, ja que aquesta setmana passada ja l'entregaben tancada l'ajuntament.
A partir d'ajavors vaig fer una sembrada de mails amb articles de l'inauguració de Navarcles i documentació de la VEA ,als partits politics de la paeria, associacions de veins, turisme...
El dijous vaig rebre un mail de Turisme de LLEIDA que hem deien que habian passat la nostra proposta al col.legi d'arquitectes.
Encara que per l'urgencia no s'ha pogut consensuar massa ,he contat amb el recolçament dels companys de la Plataforma d'autocaravanes de la UCC, vIAJARENAUTOCARAVANA, ...
Esperem que les nostres propostes vagin a bon port.

Salutacions.

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13647

xat.paeria.es/

Aquest es el xat de l'alcalde de Lleida.

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13648

Bona feina company.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Algú està al corrent del projecte Les Basses d'Alpicat fa 19 anys 2 mesos #13667

Ara deu de fer una any mes o menys, vaig proposar a la regidora d'economia la senyoreta en aquells moments Montse Minguez, la creació d'una area de AC/CV en el lloc on hi havia estat el camping durant tants d'anys, ja que la inversió era ínfima i em va dir que no hi havia un duro pressupostat per invertir en aquell lloc, mes que per portar-hi el senglar rock.
Ara que es temps electoral, acostumen a tenir les orelles obertes a totes les propostes.
Espero que tinguis mes sort que jo i no es quedi tot en un estudi pre-electoral.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12