|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola algu en podria dir que tal es aquest camping?
hi fa molta calor per les nits? Nosaltres busquem un camping que sigui familiar que hi facin activitas per els nens ja que viatjem amb dues nenes una de 3 i una de 6 anys. Si hi ha algu amb les mateixes inquietuds i es tan amable d'assesorar-nos Moltes Gracies. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Ho sento, no conec aquest càmpin, no et puc ajudar.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Vnam,estic igual que la Marta,no conec el Camping,si dones més pistes d'on esta situat potser algú et podria ajudar.
salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Idem de idem!!!!
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Per el meu gust es un dels millors campings que conec, l'any passat vaig deixar la caravana tres mesos i aquest any de moment anem els caps de setmana de juliol. Es ideal per anar amb nens ja que hi fan moltes activitas alguns caps de setmana venen una companyia de pallasos aixo nomes els mesos d'estiu, en cuant els lavabos estan bé...i nets .Peró el que mes destacaria del camping es el entorn, al costat del camping passa un rio en el cual es pot banyar hi ha unas gorges una mica mes amunt....es una delicia !!...estan a 10 minuts caminant del camping...ja et dic...per mi es el lloc ideal!!....per cert el mes de setembre també hi serem...si tens algun dubte me envias un e-mail...salutacions
Isabel. |
|
|
hola vnam nosaltres hi vam estar per Sant Joan hi tot va anar molt bè, les instalacions estan bè,hi ha parc infantil i tambè fan activitats per la mainada, els meus nens van disfrutar molt al riu, ja que no hi havien anat mai, i tambè ja una piscina molt maca encarada al bassagoda, per mi molt bon camping, soc del costat ,no hi havia anat mai,hi si tot va bè hi tornarem a la tardor a passar algun cap de setmana.
|
|
|
hola nosaltres vem estar cuan encara no era el Bassegoda Park, era Bassegoda a seques, farà uns 10 anys. Vem estar tota una temporada i estaba força bé. Al estiu es recomanable perque, malgrat que fà calor (com tot arreu) i hi han mosques, tens el riu al costat, clar, net i transparent, es com un petit paradis en el que no hi ha molta gent, es tot tranquilitat força bé, i si t'agrada la bicicleta, tens muntanya per estona.
Salut http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|