• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13698

Hola companys,

Després de comentar-ho amb el Webmestre per questions tècniques, he pensat fer una enquesta permanent sobre la valoració que tenim tots plegats dels fabricants de Cv's i Ac's.

Es tan senzill com posar tots els fabricants que existeixen al mercat ( que en són 52) i nosaltres "votar" els que ens mereixen més confiança, així tothom qui hagi de fer un canvi o vulgui iniciar-se en aquest mon podria tenir una orientació i una referència del que pot comprar o millor evitar-ho.
Quantes vegades ens han demanat, que tal aquesta marca?, i aquella?...

Es per això que us demano si us plau, que us pronuncieu a l'enquesta de sobre per si podria ser pràctic o no, ja que s'ha de fer una modificació informàtica i primer cal saber el parer de tots plegats per si val la pena o no.

Moltes gràcies per avançat!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13700

bueno pues ya he votado, creo q si es practico y bastante util

saludos a tod@s

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13701

Em semble super interesant Carles.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13702

Tot allò que sugui informació, sempre va bé.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13703

Doncs jo també he votat, tot i que ara començo a introduir-me al món de les caravanes crec que por ser molt útil, a més tenint en compte que espero d'aquí un parell d'anys jubilar la caravana que ara m'han regalat i comprar-me'n una de nova (o segona mà) em servirà per orientar-me. :mrgreen:

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13705

Doncs jo he votat que no, i no és per portar la contrària. Simplement penso que cadascú pot votar en relació a la marca de l'AC o CV que té o que ha utilitzat. Això vol dir que les marques amb més usuaris són les que tindran més vots. Independentment de la meva opinió, si es publica l'enquesta, segur que la consulto.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13706

a mi me parece bien, toda informacion es util, pero tambien hay que tener en cuenta la dificil medida de la relacion calidad precio.
estos dias he estado conduciendo un mercedes S 600 (500 CV), cuando el domingo a la noche pase al mio,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,¡¡ay!!
pero claro, uno tiene un precio muy diferente al otro, claro, alguno podria decir, ¡¡¡ y los acabados!!! pues eso uno lo puedo acabar pagando el otro ni empezarlo.
por eso cuando decimos una Fendt es mejor que una ACE, hasta ahi llegamos todos, pero hay que tener en cuanta el uso que le haremos cada uno, y como quedara el bolsillo despues de la compra.
pero repito, cuanta mas informacion mejor.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13708

Crec que és un tema una mica delicat, toti que jo he votat que si.
Evidentment cadascú donarà l´opinió de la marca que té ja que no es pot donar opinió d´una cosa que no has provat malgrat es pensi que pot ser millor.
També amb això hi ha el perill de cruxificar determinades marques degut a que algú hagi tingut una mala experiècia amb aquesta marca.
Tots sabem que hi ha certa/es marques amb mala fama....però també hi han usuaris que n´estan de contents amb elles.....
Penso que només és donar l´opinió personal del teu element, i que la persona interessada valori les seves pròpies necessitats.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13710

Doncs jo també he votat que no, i crec que les opinions de Marpla, i Matrix són molt encertades. No podem opinar del que no coneixem i molt dificilment del que no tenim. Des de aquest punt de vista ja et puc avançar alguns resultats de l'enquesta:
Autocaravanes més ben valorades: Hymer, Knaus i Benimar, l'ordre d'aquestes darreres pot variar.
Caravanes més ben valorades: Knaus i Sun Roller
Els resultats poden variar en funció de la mostra que s'obtingui i de que sigui més o menys nombrosa, i tot i així no serà gaire significativa.
Quants dels enquestats tenen una Fendt? Si només n'hi ha un, l'opinió positiva o negativa és significativa?
Quants dels enquestats tenim una Frankia? Si som 2 y a tots dos ens va bé, vol dir això que és la millor del món i qui no la compri s'està equivocant? Quanta gent valorarà a la baixa un element dels anomenats "gamma alta" i que costen un ull de la cara?
No m'agrada tirar per terra cap iniciativa doncs a priori és una gran idea, però em temo que la feina que portarà no ens durà al lloc.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13711

Demano perdó per insistir en el tema de les enquestes, ja sé que puc ser molt pesat... :oops:
Jo vaig proposar en el seu moment una enquesta sobre la mesa del senat, el resultat de la qual podria ser aclaparador: 100 % dels votants afirmen que la mesa no és representativa. Bé, aquest resultat no porta enlloc i l'enquesta no té el més mínim valor per una raó molt senzilla: en una altra enquesta de TotCamping surten 137 usuaris d'autocaravanes i 13 de campers, i a l'enquesta proposada voten 19 usuaris algun dels quals no ho és d'autocaravana. Això vol dir, ni més ni menys, que el tema no és d'interès, que la pregunta no està ben formulada o que no hi ha prou bona informació. Per tant el resultat no és vàlid doncs ha votat poc més d'un 12 % del cens, i que sembla obvi que és el que més sensibilitzat està.
Em temo que en l'enquesta de satisfacció podria passar, salvant les degudes distàncies, quelcom de semblant.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13723

Crec que el que hauriem de fer no es una enquesta,sino un punt d'opinio sobre l'element i la marca que tenim ,aixi no es fa un despreci ni un sobreafegit a cap marca en concret.Aquell que te un model exposa com li va i opina sobre la relació qualitat preu els serveis que dona i el resultat i crec que aixó seria més valid per a tots.
Gràcies Carles per proposar-ho:A veure que opina la majoria de la gent.
Sóm un colectiu prou madur com per sapiger triar el millor en comú.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13724

Totes les opinions son molt ben rebudes, gràcies!!!.

Sota el meu punt de vista, malgrat pogueu creure que sigui delicat, imparcial o que no ens portarà enlloc, penso que no necessariament a d'esser així, no trobo que sigui del tot cert que tothom "voti" la cv o ac que tingui actualment o hagi tingut o que el resultat el poguem donar ja com a sabut, si més no, aquesta no es la meva intenció.
En cap cas vull desprestigiar o beneficiar a cap fabricant, penso que tots pequen en moltes coses, com els polítics :mrgreen: , però per algú que comença en aquest mon pot esser una eina molt ùtil i pensem que no tenen els coneixements de molts dels que correu per aquí. Si podem donar un cop de mà, benvingut sigui!!!.

En el cas que ho tirem endavant, jo votaré per el que conec, pel que he vist a les Fires o revistes a les marques que més confiança o satisfacció en donin amb un cert criteri i punt de lògica. I perquè dic lògica?, doncs per la senzilla raó de que si per exemple em vull comprar una ac no votaré al fabricant més car i luxós doncs les meves possibilitats econòmiques no em permeten arribar-hi, però també tinc molt clar que si em vull cambiar la caravana no em compraria (i que no es molesti ningú) una Ace o una Pluma perquè a mí no m'agraden i per la senzillesa i feblesa que demostren.

De totes maneres, crec amb el bon criteri de la gent, i si per les seves vivències i experiències em poden ajudar a no cometre una elecció equivocada, sempre ho agrairé, perqué tots coneixem casos que han passat, passen i passaràn, però tampoc em de treure conclusions generals i equivocades. Tothom es lliure de comprar el que vulgui, ningú ens posa una pistola al pit per adquirir un cert producte o triar una certa marca......
I per acabar, acabo amb aquella frase que deia aquell: I per a gustos....... els colors!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13747

La meva idea, quan m'ho va dir en CiM, ja li vaig comentar, és més laboriosa de fer, però crec que més objectiva.

Us explico: No és exactament de fer una enquesta o un rànquing, sinó que cada usuari respongués, escollint de quatre o cinc possibles respostes, un qüestionari amb una sèrie de 20-30 preguntes concretes sobre el seu model de caravana o autocaravana.

Donant a tothom les mateixes preguntes i les mateixes possibles respostes, entre les que estarien edat, experiència, kms. recorreguts, etc., tindríem una idea aproximada d'aquell element en concret, i per extrapolació podríem veure si aquell model o aquella marca satisfà les aspiracions que els seus propietaris tenien en el moment de la seva compra.
Científic, no ho serà gens, però crec que pot donar una idea, sobretot si hi han unitats repetides del mateix model.

De cara als usuaris que busquin un model en el mercat d'ocasió encara pot ésser més interessant.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13760

Jo estic més en consonància amb el JEPI. Crec que seria molt més útil poder expressar opinions sobre el que tenim o hem vist.

Aplaudeixo, però, la proposta i m'apunto a col·laborar en ella si definitivament es fa.

Re: Enquesta per fer una enquesta.... fa 19 anys 2 mesos #13779

Bé, tractant-se d'un qüestionar la cosa canvia una mica i pot ser útil si la base és prou àmplia. Les opinions personals són massa subjectives i sovint porten a topificar certs aspectes que acaben convertint-se en modes.
Crec que és important que al fer el volcat dels resultats s'especifiqui el nombre de votants total i el de valoracions de cada marca.
Hi participaré de bon grat, és clar!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12