• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #13902

Ja li vaig dir al webmaster i em faltaveu vosaltres....
Us prometo que el proper escrit el faré més curt....
Es la primera vegada que en faig un i m´he enrollat molt... i potser he posat mases fotos... no se.. :roll: :roll:
Gràcies a la Mireia que ha passat molta estona corregint-lo , ara es pot llegir :mrgreen:

Perdoneu pel "taladro" que us he enviat :-|

Mº José.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #13906

A mi personalment m'ha agradat molt, expliques les coses tal i com les has viscut, a mes hem recorda un pilot de llocs on hem estat.
A nosaltres on ens va agradar molt, a mes de Praga, es Marianske-lazne
i Karlovy- vary
No t'espantis que ha sortit molt be, les petites sortides, tambe les pots comentar i aixi entre tots, ames de donar ha coneixer llocs, tambe sabren on poder anar a dormir.
Fins aviat

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #13909

uy, uy...dius que és un taladro?....Doncs...no s´´e....si intentar llegir-ho..... fora bromas.....i tant que ho faré...jo estic fent el de SetmanaSanta...ja veurem si et guanyo a "taladros" :mrgreen: :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #13929

Doncs a mí m'ha agradat molt, dones informació molt pràctica, per exemple els menjars que feieu... Un any d'aquests enredo en Xavier per anar cap a Praga :D

Petonets,
Mercè & Cia.

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #13940

Ei, nosaltres teníem un alicient extra per a llegir-lo, del tipus de "Donde está Wally?"
Ens ha fet il.lusió formar una petita part del vostre relat, que és molt xulo !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #14069

Està molt bé, amè i interessant. M'ha fet recordar quan hi vaig anar amb la caravana, un dels millors viatges amb ella que vem fer.
Recordo com tu el que em va arribar a impresionar la Sinagoga de Pinkas, amb la de parets i parets repletes de noms... i n'hi ha uns 80.000. Si 80.000 noms en lletra petita ocupen aquell espai... quant se'n deu necessitar per escriure'n 6 milions?

En fi, enhorabona!
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #14087

Molt bó Mª Jose,despres de lleguir L'esglesia del Mar,tot es petit en comparació :mrgreen: :mrgreen:
Penso que ho hauries de fer més sovint i tots en sortiriem beneficiats.
A veure la Marta que diu que en te un d'amagat sota la maniga,animat i publical que en tenim ganes.
Una abraçada a les nenes i al Super Manolo.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #14093

Mª Jose,chapeau!!!!!!
m´agradat motísim enhorabona. :-P

Re: L´escrit de les vacances. fa 19 anys 2 mesos #14133

Maria José, avui he tingut una nit de lectura, i m'ha agradat molt acabar de llegir del tot el teu relat. Gràcies per compartir-lo !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Holanda +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12