|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots!!
el lloc, on habitualment porto la caranava durant els mesos que la tinc inactiva, està ple. Es l'area de acampades de la UCC a manresa (K-3). Hore d'ara, els mesos de juliol i agost estan complerts i jo tinc que desmuntar-la i guardar-la des de el juliol al novembre. Durant aquest periode nomes sortirà per les vacances i per alguna quedada, que es pugui organitzar.... Bè, si algú te referencia de un pàrquing que hi hagi plaça, us agrairè que me doneu el telefon de contacte. Si fos posible que estigues al baix llobregat millor, si no ja ens desplaçarem. Moltes gracies i fins aviat. SALUT!!! |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
mira a veure a caravanes cerdanyola.com
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Crec recordar que en Rhisto va comentar temps enrrere que a Martorell hi ha un parell de parkings, però no tinc ni telefons ni adreçes.
Sort!!! No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Donç si en Rhisto legeix aquest missatge, espero que ma pugui donar aquesta informació.
En cas contrari, crec que l'hauré de plegar i guardar-la sota el llit..... je,je, je. |
|
|
hola fr1, esta en la carretera de martorell a piera pertenece a Sant Esteve Sesrovires nada mas pasar la entrada a la autopista AP-2 hay una casa de remolques ( bastardas) un taller de ruedas (SAS), es todo de la misma gente. ahora mismo no te puedo dar el telefono pero mejor q vayas y hables directamente con el padre ya q si hablas con las hijas te diran q no hay sitio y el padre intentara buscar algun sitio. tambien en martorell han abierto otro pero me pedian 120€ mensuales asi q les dije............ q no
|
|
|
Moltes gràcies Rhisto.
Hi aniré el mes aviat possible. Ja et diré alguna cosa. Fins aviat |
|
|
justo al lado me mi cv hay una plaza libre q lleva varios meses vacia yo estoy en el parking de arriba al final donde las autos, tienen una mercedes siniestro entrale por hay al viejo q es mas enroyao
|
|