|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
hola que tal , lo primero un saludo a tod@s ya que soy nuevo en este foro y decir que teneis una web muy xula.
Bueno y haceros unas consultas ya que soy novato solo he tenido una caravana hace bastantes años en un camping que no la podia ni mover de lo viejecita que era... El tema es que me quiero comprar una autocaravana y dispongo de unos 30000 euros maximo,, con seguro y todo lo que me tenga que gastar y no se si comprarla nueva o no, porque he visto algunas joint que creo que me llegaria por el precio pero estoy echo un lio, porque he leido tambien que no salen muy buenas y otra cosa es lo del 12% que creo que si me lo hiciesen pagar ya estaria en ese precio,seguro por cierto seriamos dos adultos y una niña de siete años, total que los consejos que me podais dar seran bienvenidos y gracias anticipadas |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
David, en primer lloc benvingut.
Sobre la teva pregunta .....nova i amb l´impost no crec que arribis amb aquest presupost a no ser que la compris ja ...ja que de moment hi ha una prórroga amb aquest aspecte....o algun Km0.. Pots comprar-la de segona má , aleshores has d´estar una mica subject al mercat...mira els km....o si el venedor t´inspira confiança.... Que tinguis sort.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
jo miraria una de segona mà que estigués bé.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Hola company benvingut a casa teva.
Jo per aquest preu vaig comprar una auto de segona ma,ben equipada amb alarma,portabicicletes,forn,garatge amb dues portes,sabater..etc.Si aixo l'hi has de possar de nou en nou fa disparar els preus i ara més amb el nou impost de luxe.Jo he provat i m'ha agradat,ara se que puc gastarme uns centims més i disfrutar d'una auto com jo la vull.Però primer prova. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola, primer de tot, benvingut al foro, i també t'aconsellaria comprar una auto complerta de segona mà, a més, així no hem sabria tan de greu fer forats per posar accessoris després.
Amb aquest pressupost, ja pots triar bastantes AC i amb molt equipament, tot és mirar els models, kms... i estat en general. En fi, no m'enrotllo més :roll: Ah, per cert, jo, encara que sigueu una parella i una nena, el consell seria comprar-la caputxina, o sigui, el llit de sobre el conductor per a la parella i amb llitera al final, la nena dormint adalt i aixi la part baixa la pots aprofitar per magatzem i no has de desmuntar la taula de menjador cada nit per fer de llit (és questió només de comoditat, res més) Que triis bé, |
|
|
Jo també m' inclinaria per una AC de segona mà. Per aquest preu pots trobar alguna cosa que estigui més que bé. Ja vaig rondar aquest pressupost ara fa 1 any i em vaig quedar una Dethleffs, de 6 places, en molt bon estat, força extres i 18.000 km.
Val la pena que miris diferents llocs. Ah ! Benvingut a TOT CAMPING. |
|
|
Bueno ,solo deciros que muchas gracias por vuestras respuestas y seguramente os haga caso y a ver si encuentro algo que este bien de ocasion.
a la que encuentre algo os lo digo y de mientras tendre que seguir leyendo vuestros relatos dudas y respuestas que no es poco |
|