|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Volía fer una pregunta ¡¡¡
Tot sovint, quan entro a TotCàmping, em demana el nom d'usuari, la contrasenya i que escrigui un nombre de referencia................És un problema del meu ordenador o és un sistema de seguratat per tots ??? Gracies.........i perdoneu la meva ignorancia ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
HOla Neus,
A mi, els pocs dies que fa que entro a la pàgina i al fòrum, no em demana res. Pot ser tinguis alguna mesura de seguretat activada al donar-te d'alta. L'ordinador, quan et dones d'alta, et pregunta si vols que ell recordi la contrsenya o bé l'hagis de posar sempre tu. |
|
|
neus es totalmente normal en el tiempo que llevo entrando yo me la pide , la suelen poner para certificar que no hayan troyanos odemas virus que intenten entrar en la web , bueno seguridades de estas , pero si te das cuenta si pones el login y password y no pones el codigo te dejara entrar igual.
|
|
|
Hola Neus, yo creo q es pq al pasarle algun tipo de antivirus eliminas los cookies q quedan reflejados en windows y asi cada vez q los eliminas tienes q volver a poner las contraseñas
|
|
|
Gracies a tots.............
Només volia saber si li passaba a algú mes :?: :?: :?: Entro cada día al fòrum i desde que estic registrada m'ha passat tres o cuatra cops. Salutacions.........i fins aviat :!: :!: :!: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Neus a mí de tant en tant també hem passa,no sempre.Pero com que ja es havitual no m'hi penso,l'hi posso el nick ,la contrasenya i el nº que surt dibuixat i cap dintre.
Una abraçada. Salutacions ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
a mí també hem passa.
salutacions. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
a mi solo me pasa cuando elimino las cookies.
|
|