• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14654

Presentació Oficial TOT CAMPING FUTBOL CLUB

L'equip de tècnics (el lince) està buscant joves promeses del futbòl campista per la temporada 2007/08.
A la propera kdd es farà una pre-selecció d'entre tots el cracks-catacracs. Sabem que el planter té un nivell molt alt, així que tindrem un equip titular d'estrelles i una banqueta de luxe. :mrgreen:

Animeu-vos.

es.pg.photos.yahoo.com/ph/montsetotcamping/detail?.dir=/efa0...4re2.jpg&.src=ph
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14656

Lince!!! 8-)

Eyy sok l'andrea (JAVE4) i a mi m'agradaria apuntar-me això del futbol :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja m'informaras més sobre aquest tema! 8-) molt bona pensada!
Petunettts! records*

_BARNa*
<div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14658

Fins quan consedereu que som joves promeses? Ja sabeu que jo m'apunto en representació del col·lectiu femení...
Mercè & Cia.

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14659

Mercé...jo et faig costat..... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14663

Eiiiiiiiiiiiiiiiii, això va pel sector femení: :mrgreen:

I perquè no també un grupet de cheerleaders perquè animi aquest equip? dance
Vinga animeu-vos...... :-)) :-))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14669

Això si que es un equip de "fúrbol". Menys mal que la pilota era de color taronja i es veia bè entre els arbustos de la riera :mrgreen: :mrgreen: .

Ja parlarè amb els tècnis per demanar-me la plaça de devanter estil Romario ;-) ;-) ;-)

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14686

Et guardarè un lloc..... a la banqueta, a veure si això ho aturas amb el pit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14691

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Vigileu que al primer partit de prova ja va haver dos lesionats, en Raboga i jo mateix, que ja notinc edat per aquestes coses, o sigui que es millor que us feu una assegurança abans d'apuntar-vos.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Presentació TOT CAMPING F.C. fa 19 anys 1 mes #14694

Jo crec que aquest equip te molt futur perque es una mica millor que aquell"del penalty mas largo del mundo" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Amb aquest equip segur que guanyem la lliga.Sobretot amb els guants del porter =)) =)) .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12