|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Presentació Oficial TOT CAMPING FUTBOL CLUB
L'equip de tècnics (el lince) està buscant joves promeses del futbòl campista per la temporada 2007/08. A la propera kdd es farà una pre-selecció d'entre tots el cracks-catacracs. Sabem que el planter té un nivell molt alt, així que tindrem un equip titular d'estrelles i una banqueta de luxe. :mrgreen: Animeu-vos. es.pg.photos.yahoo.com/ph/montsetotcamping/detail?.dir=/efa0...4re2.jpg&.src=ph Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Lince!!! 8-)
Eyy sok l'andrea (JAVE4) i a mi m'agradaria apuntar-me això del futbol :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ja m'informaras més sobre aquest tema! 8-) molt bona pensada! Petunettts! records* _BARNa* <div>,, Perdida por un mundo desconocido_*</div>
|
|
|
Fins quan consedereu que som joves promeses? Ja sabeu que jo m'apunto en representació del col·lectiu femení...
Mercè & Cia.
|
|
|
Mercé...jo et faig costat..... :roll:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Eiiiiiiiiiiiiiiiii, això va pel sector femení: :mrgreen:
I perquè no també un grupet de cheerleaders perquè animi aquest equip? dance Vinga animeu-vos...... :-)) :-)) Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Això si que es un equip de "fúrbol". Menys mal que la pilota era de color taronja i es veia bè entre els arbustos de la riera :mrgreen: :mrgreen: .
Ja parlarè amb els tècnis per demanar-me la plaça de devanter estil Romario |
|
|
Et guardarè un lloc..... a la banqueta, a veure si això ho aturas amb el pit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Vigileu que al primer partit de prova ja va haver dos lesionats, en Raboga i jo mateix, que ja notinc edat per aquestes coses, o sigui que es millor que us feu una assegurança abans d'apuntar-vos.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Jo crec que aquest equip te molt futur perque es una mica millor que aquell"del penalty mas largo del mundo" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Amb aquest equip segur que guanyem la lliga.Sobretot amb els guants del porter =)) =)) . Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|