• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15109

Mirant pel forum dels amics de www.kampistas.com he vist un fin on s'anunciava la Federación Española de Asociaciones de Autocaravanistas. Ell mateixos han penjat al fil un link al document de constitució d'aquesta federació.

He estat donant-li una ullada i m'ha sorpres que hi havia varies asociacions inscrites, pero no hi he vist la catalana. El meu dubte es el seguent: Existeix alguna Asociació Catalana d'Autocaravanisme????

Aqui us deixo el fil per si li voleu donaruna ullada.

www.kampistas.com/ftopic281.html
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15110

He llegit a webcampista que les asociacions han de ser com a màxim de 500 membres i l´asociació catalana , l´UCC supera aquesta quantitat en ser una asociació mista de caravanes i autocaravanes...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15111

Hola Conrad et deixo l'enllaç de l'associació Catalana d'autocaravanistes
www.acautocaravanistes.com/
que ja fa uns quants anys que funcionan i molt bé per cert.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15118

La meva pregunta es perque serveix ser membre d'una associacio d'aquest tipus ?
Per pagar una quota a l'any? i a canvi fer un parell o tres de sortides a l'any?
Defensen els interesos dels autocaravanistes o simplement t'envien un llibret informatiu perque estiguis al corrent d'algunes coses?
Personalmene penso que si de totes aquestes associacions no en surt un o uns que possin fre al encalçament de que som objecte els autocaravanistes, per part d' aguns ajuntaments, doncs no serveix per res.
Per tenir amics i fer sortides de quan en quan, ja us tinc a vosaltres

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15119

Segons els estatuts de la FEA ,la secció d'autocaravanes de la UCC, tot i que te mes membres que totes les associacions fundadores de la resta d'espanya, treient a LLEURE, no pot entrar a aquesta federació perque som un club mixte o sigui de caravanes i d'autocaravanes???
No es te en compte que membres d'aquesta secció i d'aquest foro com : Cala, Toni de Ros , Jaume (jahugar), Josep María, Grandes, Marce, Angel... per tal de promoure l'autocaravanisme hem tingut reunions al Parlament de Catalunya amb parlamentaris de casi tots els grups, amb conselleries, amb alcaldes i regidors de importants ciutatats i pobles de Catalunya.
Que hem promogut, aparcaments d'autocaravanes com el de Glories(2003) amb negociacions amb Jordi Hereu, Pere NAVARRO(avui DGT)...
Area d'autocaravanes del pARK & rAIL del Forum, amb mes de 10000 pernoctes des de la seva inauguració( Continuació de converses amb l'ajuntament i Turisme)
Promoció i creació del Parking d'autocaravnes de Blanes iniciativa de membres de la UCC i del consistori...
A Navarcles un dels promotors també era del club i va haber un recolçament numeros de membres de l'UCC.
Fa pocs dies ens em entrevistat amb un parlamentari de Lleida per parlar de les Basses d'Alpicat
Estem pendents de l'inauguració de dos arees d'autocaravanes, una a la costa i altre al interior.
No entenc que quan es crea una federació "espanyola" facin unes lleis perque no puguen entrar??
Auren de continuar treballan sols a Catalunya.
Sempre em sigut molt discrets, pero en aquest moments no puc evitar-lo.

Salutacions.

Salutacions

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15122

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

No entenc que quan es crea una federació "espanyola" facin unes lleis perque no puguen entrar??
Haurem de continuar treballant sols a Catalunya.
Salutacions

Doncs jo crec que dins la teva pregunta està la resposta :) , és una prova més de que hi ha molta gent per a la que només som una vaca a munyir i si no surt llet, no interessa.
Només cal que ens preocupem per nosaltres mateixos com fan els que han fet la federació aquesta, al igual que fa la federació dels francessos i dels italians, i de la resta de països del món "mundial". ;-)
Que els hi vagi molt bé.
No cal posar-s'hi pedres al fetge.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15124

Jaume (jahugar),d'entrada voldria dir-te que potser si els de la UCC feu coses i moveu el cul, pero crec que bona part del mal es, la falta d'iniciativa privada, vull dir que nomes esprem que ens ho possin tot l'administracio, els campings ja fa molt de temps que hi son, i es evident
que vulguin que tots tipus d'alaments d'acampada entrin als seus terrenys.

L'autocaravanisme es una novetat aqui el nostre pais, per tant penso que les arees privades no farien cap mal, ben al contrari, potser els ajuntaments reaccionarien i tidriem mes facilitats i deixerien de veurens com a gitanos o quatre arreplegats que qualsevol tros de poli es veu capaç de dir-nos qualsevol cosa.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15128

Bé, sabent que hi ha algu qui defensa els nostres drets a catalunya em quedo mes trankil. No enenc però pq si es fa una associació nomes se n'agrupen unes quantes (a part de catalunya hi faltaven moltes comunitats) pero son errors que s'aurien de corregir, tan desde un costat com desde l'altre.

Crec que es un pais on s'ha de fer molta feina, i a Catalunya, amb la gran tradició campista que té, hi queda encara molta mes feina a fer.

Del nostre viatje a Cantabrria i Asturies en vaig treure la conclusió que a catalunya estem un pas per darrera d'ells (sera pot ser per la forta pressio que fan els campings)

Sigui com sigui entre tots hem de mirar de canvar moltiiiiiiisimes coses, començant per donar exemples i deixar de semblar "gitanos".

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15131

Només és una opinió personal: www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=12716

Jofranc, la iniciativa privada està molt bé i és molt lloable, però primer cal dotar-la d'un marc legislatiu que li permeti desenvolupar aquesta activitat, en cas contrari l'empresari que s'hi embarqui té garantides unes quantes demandes judicials per competència deslleial als càmpings. Algun empresari vol ficar-se en camisa d'onze vares per uns beneficis més que dubtosos?

Les Federacions no són clubs, no organitzen trobades ni excursions. Els membres de les Federacions no són persones físiques sinó institucions, com ara clubs i associacions. Són aquests els que paguen quotes, no els associats directament (si bé si que ho fan en part a través de la quota de soci). Una Federació, en tant en quant representativa dels clubs i per tant amb molts recursos, pot ser molt poderosa devant d'instàncies polítiques o judicials, que és el que en aquest moment més ens interessa.

És possible que a la UCC no li interessi formar part de la Federació Espanyola aquesta, però és indigne i una falta de respecte que se l'hagi marginat sense ni tant sols donar-li una explicació.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15132

Conrad,
No es el mateix fer un area d'autocarvanes en Villarrubia de arriba, que fer-la a Blanes, sinó mira la que van formar la Associació de Campings de Blanes quan es va inaugurar el Parking d'autocaravanes, el volien tancar peró vem aconseguir que continues.
Si, pots estar segur que te molt a veure la presió dels campings, ja van haber protestes quan es fa fer l'aparcament de Glories.
Encara que hi ha mes tradició campista a catalunya, també hi han moltisims mes campings que a tota espanya, no toleran que es facin arees de autocaravanes i es molt mes dificil que a la resta de comunitats.

salutacions.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15137

Per pagar una quota a l'any? i a canvi fer un parell o tres de sortides a l'any?
Defensen els interesos dels autocaravanistes o simplement t'envien un llibret informatiu perque estiguis al corrent d'algunes coses?
Personalmene penso que si de totes aquestes associacions no en surt un o uns que possin fre al encalçament de que som objecte els autocaravanistes, per part d' aguns ajuntaments, doncs no serveix per res.
Per tenir amics i fer sortides de quan en quan, ja us tinc a vosaltres

Quan et presentes a un ajuntament que no sigui el del teu poble, a un parlamentari o a un secretari d'estat com és el que nosaltres estem fent, no és el mateix fer-ho com a usuari particular que com a membre de un club nombrós. El primer que et pregunten és quants sou a la vostra associació i a quanta gent representeu, i el motiu de la pregunta, Jofranc, em sembla que és evident. Estem tractant amb politics, no ho oblidis.
Sóc soci de la UCC des de 1993, crec, i mai he anat a cap acampada ni a cap sortida. He assisitit, això si, a les assemblees de la secció (no a les del club) des de que tinc autocaravana, però mai he assistit a les sortides mensuals. Malgrat això disposem de credencials per presentar-nos com a representants d'un club amb més de 4000 families associades i amb un prestigi institucional avalat per nombrosos premis i distincions. I això pesa, i tant que si!. La presidència, malgrat ser caravanista, ens dona suport i ens anima a seguir treballant en la linia que ens hem marcat.
Per això em serveix a mi ser soci de la UCC.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15152

no crec que ens tinguem de crispar, perque un tingui un criteri i un altre o vegi d'un altre color.
Potser el problema es aquest que acabas de dir, que uns es presentan sota unes sigles i els altres em unes altres i com molt be saps els politics, potser quan veuen aixo, posan en practica la maxima " a rio revuelto ganancia de pescadores" amb la qual cosa vull dir, que entre els membres de UCC i els que forman la Federacion Española de Autocaravanistas, potser feriu un paquet mes gros i els politics tindrian d'escoltar-vos.

Si em permets t'esplicare una anecdota, quan van tancar les mines de Figols, l'alcalde de Berga, va anar a Madrid ha parlar em el ministre,i aquest bon senyor li va demanar a quants obrers representaba i l'alcalde li va contestar a 1200, el ministre sense inmutar-se li va contestar que quant tanquesin les d'Asturies, i a les hores serian 20000, que i tornes que despres si que valdria la pena.

La unio sempre fa la força

Vull dir-te també que el meu suport moral també el tens

Joan

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15161

no crec que ens tinguem de crispar, perque un tingui un criteri i un altre o vegi d'un altre color.
Potser el problema es aquest que acabas de dir, que uns es presentan sota unes sigles i els altres em unes altres i com molt be saps els politics, potser quan veuen aixo, posan en practica la maxima " a rio revuelto ganancia de pescadores" amb la qual cosa vull dir, que entre els membres de UCC i els que forman la Federacion Española de Autocaravanistas, potser feriu un paquet mes gros i els politics tindrian d'escoltar-vos.

La unio sempre fa la força

Vull dir-te també que el meu suport moral també el tens

Joan

Si en la meva resposta hi ha crispació creu-me que no és pel teu missatge, tant sols he respòs a les preguntes que formules des de la meva particular experiència.
Si que hi ha crispació, i força, precisament pel que tu mateix dius: fariem un paquet més gros. Però resulta que els clubs que han impulsat la FEAA consideren que la Unió no és digne de fer pinya doncs no és un club autocaravanista pur. Aquest és el motiu de la meva crispació, cap d'altra.

Gràcies pel teu suport moral.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15177

Nomes volia aclarir .... la meva pregunta era només sobre si existia una associació autocaravanista "forta" a Catalunya, no obrir un debat de si ens deixaven excluits d'aquesta associació (cosa que dubto).

Despres de llegir les bones paraules d'en Toni-de-ros nomes et volia preguntar: No es veuen moltes vegades a la UCC oposades les opinions de caravanistes i autocaravanistes? Ho dic perque uns segurament defensarán la posició dels camping, i els altres diguem que no tant.

En referencia a :

Conrad,
No es el mateix fer un area d'autocarvanes en Villarrubia de arriba, que fer-la a Blanes, sinó mira la que van formar la Associació de Campings de Blanes quan es va inaugurar el Parking d'autocaravanes, el volien tancar peró vem aconseguir que continues.

No crec que sigui mes facil obrir una area a Cangas de Onis, del que ho pot ser a Puigcerdà, Viella, Espot, (per dirne algunes) ... i moltissimes poblacions Catalanes on no hi ha absolutament res per les autos. Com a molt alguna que altra senyal de prohibició ;-)

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15178

Despres de llegir les bones paraules d'en Toni-de-ros nomes et volia preguntar: No es veuen moltes vegades a la UCC oposades les opinions de caravanistes i autocaravanistes? Ho dic perque uns segurament defensarán la posició dels camping, i els altres diguem que no tant.

Et responc amb una altra pregunta: com veus aquest enfrontament a TotCàmping.cat?
Doncs si fa o no fot, a la UCC igual.
:D

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15181

ok! Molt bona la resposta! :mrgreen:

Petits punts fa 19 anys 1 mes #15424

Hola tots, fa pocs dies i per un amic e descobert aquet fòrum, el fet de que sigui escrit amb català, el fa mes interessant i mes nostre.
Conte fils molt interessants, i es respira una bona harmonia.
Lleixin, els diferents fills, e vist aquet que parla de la nova Federació Espanyola de Associació d’Autocaravanes (FEAA), llegit les diferents opinions i criteris del mateix, i e vist coses que no son del tot certes.
No voldria classificar a ningú de que falti a la veritat, pro si de falta de informació per això amb permeto el aclarir i esposar algun detalls, que segurament no estàveu al corrent.
conrad
He estat donant-li una ullada i m'ha sorpres que hi havia varies asociacions inscrites, pero no hi he vist la catalana. El meu dubte es el seguent: Existeix alguna Asociació Catalana d'Autocaravanisme????
El Lleure Camper Club Catalunya, es un club que es va formar a Catalunya, fa 23 anys, i esta dins la FEAA, es mes el Lleure, actualment, obstant-te la Vicepresidència de la Federació Espanyola d? Autocaravanes a través de la seva Presidenta.

matrix
He llegit a webcampista que les asociacions han de ser com a màxim de 500 membres i l´asociació catalana , UCC supera aquesta quantitat en ser una l´asociació mista de caravanes i autocaravanes...
No es necessari el se 500 associats, per esta a la FEAA, nomes fa falta ser un club d’autocaravanes registrar, i el número de socis, es conte per vehicles no per usuaris.

Jofranc
Seria molt bo que tots el autocaravanistes, estiguessin associats, amb un o altre club, no es el lloc ni el moment per fer propaganda de cap club, pro si es molt important que tots enèsim units, dons els clubs tenen molt que oferir-hi, a par de les sortides i activitats, tots units seriem mes forts.

jahugar
Segons els estatuts de la FEA ,la secció d'autocaravanes de la UCC, tot i que te mes membres que totes les associacions fundadores de la resta d'espanya, treient a LLEURE, no pot entrar a aquesta federació perque som un club mixte o sigui de caravanes i d'autocaravanes???

Toni-de-Ros
És possible que a la UCC no li interessi formar part de la Federació Espanyola aquesta, però és indigne i una falta de respecte que se l'hagi marginat sense ni tant sols donar-li una explicació.

La UCC va a ser informada , en el seu dia, de la formació la Federació Espanyola d’Autocaravanes. Varen desestima el entrar-hi, donat que sen un club mixta, no podien entrar en una federació única y exclusivament de autocaravanes, per això ells estaven a la Federació de Club Campistes.

Toni-de-Ros
Si que hi ha crispació, i força, precisament pel que tu mateix dius: fariem un paquet més gros. Però resulta que els clubs que han impulsat la FEAA consideren que la Unió no és digne de fer pinya doncs no és un club autocaravanista pur. Aquest és el motiu de la meva crispació, cap d'altra.
Torno a repetir, la UCC, va a ser notificada, fa gaire ve un any, que es volia formar la Federació, y la mateixa UCC va desestima el forma-hi part . Ningú va excloure-la
No creieu, que abans de criticar, era millor el informar-se.
La UCC, es un gran club, i no es podia fer una Federació, sense compta en ell, pro una secció de autocaravanes, legalment, no es al mateix que un club de autocaravanes.

Crec que es tenien que aclarir aquets petits punts, en ve del autocaravanistes.
Un cop acarats els punts anterior, espero es tingui a la nova Federació en mes bona consideració, per part meva no me agradaria començar cap mal rollo en el fòrum, tot el contrari.
Salutacions
Carme
Un Viatge consta de tres parts: organitzar-lo, disfrutar-lo y recordar-lo
www.buenaruta.com

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15447

Aixó de que a la UCC se li va notificar i ho varen desestimar, no se a qui li devian de dir oficialment.
En tot cas amb les persones mes properes a els que van portar la iniciativa de la FEA que ens veiem i mantenim correo , saviam que algo estavau movent, pero no ens veu fer particips, es va donar per soposat de que no ens interesaba.
Aquestes propostes en el sosposat de que es facin , s'han de consultar democraticament dintre dels clubs.
Molt interés tampoc heu tingut en que entresim.

Re: Federeación Española de Asociaciones Autocaravanistas????? fa 19 anys 1 mes #15448

Bé, com es diu en castellà: lo hecho, hecho está.
El que penso que fóra bo, és que d’aquí en endavant si es preveiés la necessitat de sumar esforços en algun projecte d’interés general (és a dir: estatal) pels autocaravanistes seria trist que es deixés al marge a algun col•lectiu representatiu, tingui les sigles que tingui , encara que sigui un club de filatèlia :D .
I quan dic representatiu no em refereixo només al número de socis, també s’ha de valorar els projectes que té entre mans cada entitat i la seva agenda de contactes, que pot ser profitosa en be de tot el col•lectiu a l'hora d'abordar temes d'àmbit estatal o europeu.
A més, em sembla que els que es mouen en plan reivindicatiu i tal són pocs i saben on trobar-se o contactar oficiosament, al marge de comunicacions oficials de directives o presidències, de tal manera que la entesa hauria de ser fàcil ;-) .
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12