• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1515

Sabeu si per casualitat a Alemanya , Austria i República Checa... fan servir algun tipus d´endoll diferent.. com pasa a França?????' :roll:

Moltes Gràcies!!!
Mª josé :g)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1520

A Alemanya varem trobar un camping amb conexio internacional,pero et deixaven l'adaptador,no crec que sigui comú doncs no sento mai dir res d'aixo exepte a frança.
Salutacions i petons per a tota la fam´lia.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1528

nosaltres portem desde fa anys un endoll com el que porta l'ac que va be a gairebe a tot arreu, Suissa i Alemanya son els unics llocs que ho tenen
diferent i no a tots els campings es igual, alguns son com aqui
De totes maneres l'altra dia vaig comprar quatre endolls de lo mes extrany que he vist, per si les moscas :?:

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1576

MOLTES GRACIES PER LA VOSTRA AJUDAAAAAA!!!!!!
:-)) :-)) :-))

Mª José :g)

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1602

Fa dies que remeno buscant informació d'Alemanya i sí que he vist que en molts càmpings posa que es necessita l'endoll europeu. És el normal oi?

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1624

A Alemanya, nosaltres quan vem fer la ruta del Rhein,vem pernoctar en una area d'ac que era el parking d'un hotel,tenies d'anar a pagar el restaurnt de l'hotel, i aqui es on vem trobar un endoll diferent i gracies
ha un alemany que ens va deixar un endoll vem tenir llum,en un camping
de Interlaken,tambe ens vem trovar ben fotuts era un tipus d'endoll amb
tres forats.Per aixo l'altre dia vaig anar a "L'Spaff" o alguna cosa que si asembla, esta a Manresa entre el Decathlon i Mercalzados i el paquet que
te quatre endolls possa "enchufes Europeos" i els vaig comprar parque
un d'ells em va recordar el de Suissa.Com que aquest any hi tornem vaurem que passa :?:

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1626

Una àrea de Ac en un parquing d´hotel???? Quina cosa mes surrealista oi???? :mrgreen:
Gràcies Jofranc!!!!! :-)) :-))

Mª josé :g)

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1630

era la ruta del Mosel, afluent del Rhein, aquesta aera es trova a la poblacio de Cochen, direccio Trier, a la sortida del poble hi troves
un hotel amb el seu restaurant, una cooperativa vinicola on pots comprar un vi bonissim de la zona i el parking de les Ac's, vem pagar 4 € en el
restaurant hi havia aigua i llum
T'aconsello unes vacances per la zona, t'agradara molt

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1632

El primer viatge que vaig fer més amunt dels Pirineus va ser a Holanda. Allà em vaig trobar a molts campings on hi havia el que ells en deien "euro socket" o "euro blue", una clavilla de seguretat estanca molt ferma. A tot arreu em van llogar (que no deixar) un adaptador per la nostra clavilla tipus Shucko, però quan vaig tornar del viatge el primer que vaig fer va ser anar al Bauhaus i fer-me jo un adaptador igual. Quan vàrem estrenar la segona caravana, de fabricació alemanya, resulta que la presa de corrent era amb aquest tipus de clavilla, així que em vaig fer un altre adaptador per a poder connectar el tambor de cable a la caravana. A l'auto, Knaus, em va servir el mateix adaptador, i per la nova auto resulta que porta el cable incorporat i la clavilla del mateix és una euro socket. Total, amb això i un adaptador d'euro a shucko vaig a tot arreu i no he tingut cap mena de problema, ni tant sols a França on arreu he trobat clavilles europees.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1638

Però aviam... l'endoll que en diuen europeu, quin és?

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1643

Però aviam... l'endoll que en diuen europeu, quin és?

El pots veure aquí: www.roulot.es/index.php?page=shop.browse&root=107&ca...pshop&Itemid=103
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 3 setmanes #1645

Ok, gràcies. Aquest també el tenim. És que de fils, connectors, adaptadors... en tenim un munt però al final ja no saps si és que justament et demanen l'unic que et falta a tu. Vaja... salvats!!

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 2 setmanes #1780

Doncs nossaltres sempre hem tongut sort. Ha sigut el campong qui ens ha proporcionat l´endoll. Trobo que es la millor manera de ser eficaç amb els seus clients. Això tant en França com a Suissa.
Una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

Re: Endolls Europa!!! fa 20 anys 2 setmanes #1783

Totalment dacord amb en Toni.

Inicialment pero, a mi la caravana em van donar directament l'europeu, o euro blue, així que vaig tallar eltroç final de la manguera de 25 metres per acoplarli l'espayol o shucko. Amb el troç sobrat m'en vaig fer un adaptador shucko - europeu amb el que no he tingut cap altre problema.

Nomes a frança m'han hagut de deixar o llogar algunes vegades un adaptador, pero no veig necessari haver de comprarne un ja que els campings alla normalment estan preparats.
hthttp://blog.kampistas.com/

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12