|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
El text que hi havia en aquest post ja no té sentit.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bé, no sé que dir, ... sense paraules... ja prou que se'n parla d'aquest tema. Una cosa que si podem fer, i no ens costa diners, és NO ANAR a aquest poble.
Una de les meves màximes és: Si no ens volen en algun poble, sencillament no hi aniré ( ni faré cap despesa, ni.....), i en tot cas, ja alçarem la nostra veu quan entre tots ho creiem oportú de més mobilitzacions. De moment, que vegin que durant l'estiu, el món NO GIRA AL VOLTANT DEL SEU POBLE, per sort, hi ha altres indrets que som més benvinguts.... 8O Aixó, és el que se m'acudeix "a priori" i "en calent".... En fi, a disfrutar de la resta del món, excepte a Blanes... |
|
|
A mi m' entristeix molt aquest tema
Sento una barreja IMPOSADA de ràbia i desepció .....i es curiós... però vaig entrar en aquest mon fugint de les IMPOSICIONS del hotels, horaris,reserves, etc, etc.... Pensava que aquest món del campisme era lliure, i com tot ...també té un preu!!! Quina decepció!!! Mª José. |
|
|
Quina llàstima,
Blanes és una població digna de ser visitada, però a partir d'ara no hi penso posar més els peus. Les rodes de la meva auto no la tornaran a trepitxar fins que els autocaravanistes siguem benvinguts i si no canvien de parer dons la veritat és que m'importa ben poc, ells s'ho perden hi ha indrets fantàstics arreu de catalunya com perquè perdem el temps anant a un lloc on no som ben rebuts. A fer punyetes. |
|
|
no creo que la solucion sea no ir al sitio en cuestion, creo que estamos ante una defensa de derechos, los autocaravanistas tienen derecho a usar su vehiculo, no me parece bien que prohiban tanto, yo lo que pido es menos prohibir y mas regular, que regulen como y donde se puede se puden usar las AC's.
Tambien creo que esto lo tendria que legislar el Parlament mas que los distintos ajuntaments. Mas que hacer reunion tras reunion con los distintos alcaldes, si hubiera una disposicion del Parlament, esta seria de obligado cumplimiento para todos los municipios. |
|
|
nosaltres l'ultima vegada que vem estar a Blanes, fa uns 5 anys aproximadament quan el meu fill que tocaba el clarinet, van anar ha tocar
sardanes, vull dir que puc estar la resta de la meva vida ignoran l'esmentada vila. Per altre banda estic d'acort amb Tonio quan dius que es tindria d'anar ha parlar em el consaller de turno, pero tal i com ja vaig dir el seu dia, mai a titol personal, sempre representan un colectiu i com mes gran millor. Tambe volia dir que no es el problema nomes de Blanes, gairebe no es pot anar enlloc a la costa, no tenim cap llei que ens empari i si la llei actual fa algun esment en el aparcamnet de les ac,s, els ajuntaments ho interpreten d'una altre manera i ens multen, i com per norma no volem problemes, doncs ens consolem dient " aqui ja no hem veuran mes el pel" cosa que penso que no esta be. I la meva pregunta es: I el defensor del poble perque serveix? |
|
|
jo també penso con en Tonio...no es cuestió de girar cua y anar-se´n a un altre lloc, es qüestió de demanar el lloc on poder aturar-se....de poder anara aun restaurant de la ciutat...o a donar un passeig....
Poc a poc no hi hauran llocs a la costa on poder anar-hi. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Jofranc, has encertat de plè, i en això és on més esforços estem emprant.
Però canviar les lleis no es pot fer d'un dia pèr l'altra, suposo que ja us ho imagineu; és una tasca que pot trigar anys! Mentrestant si es pot anar obrint alguna àrea... doncs tot això que hi haurà fet. La P.A.C.A. va començar per aquí i Déu n'hi do les que ja hi ha, malgrat la majoria siguin de dubtosa utilitat, però quan dones un cop d'ull al mapa d'Espanya al Camping-Car Infos ja fa un cert goig i tot. I una observació: al Síndic de Greuges t'hi pots adreçar com a ciutadà a títol individual. Per tant, endavant!, mai està de més un empenteta! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
traslademos aqui el tema "Blanes", si os parece bien
¿ Quien nos metio en la guerra de Irak, España o el PP? ¿ Quien hizo que la religion tuvieran fuera evaluable con nota, Catalunya o CiU? ¿ Quien se apropio del dinero de la operacion malaya, los marbelllis o Roca and Cia? ¿ Quien cerro el aparcamiento de AC's de Blanes ? esta claro que no fueron los ciudadanos de Blanes, ellos inclusive castigaron en las elecciones al partido mas beligerante con ese tema, todos sabemos que partido. el gobierno municipal de Blanes no creo que tenga mucho futuro, aunque eso es algo que solo les tiene que importar a sus ciudadanos. como dije anteriormente, no ir a Blanes por este motivo es abandonar la lucha, y no me refiero a esta quedada, que si se quiere se puede llevar a otro sitio aunque no tengamos campingcheque, pero no podemos borrar del mapa una poblacion como Blanes, por un mal gobierno municipal. por favor, no quiero que mis alusiones politicas creen otra polemica, solo eran un ejemplo. |
|
|
Tonio, et segueixo aquesta discusió a aquest fil.
No sé perquè està ben vist que tothom pugui donar lliçons d'amistat aprofitant el fil de la kedada. En aquest tema no hi entraré, estic una mica sensible després de la revetlla de Sant Joan. M'aprecio en Carles i la Marta tant com molts de vosaltres, i m'imagino que porten unes quantes gestions fetes. Això ho he volgut deixar clar des del principi. En canvi jo, per a ser políticament correcta, me n'he d'anar a un altre fil a explicar que no aniré a Blanes perquè el seu ajuntament m'ho ha prohibit. És tan senzill com això: - No és un motiu polític que m'hagi ferit la sensibilitat i ara em faci l'ofesa. - És un motiu real: La meva autocaravana té prohibit aparcar a tot Blanes, i per tant no hi anirà. Han clausurat el pàrking, han prohibit l'aparcament a tot el municipi, i han dit textualment (heu llegit el llibre de visites, oi?) que els caradures dels autocaravanistes que hi volien anar gratis, facin el favor de pagar a un dels tretze campings. I això és el que no faré. No aniré a Blanes, i encara menys a un d'aquests tretze campings. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
el món del autocaravanisme està ple de prohibicions, i ara, a més, fins i tot se'ns suggereix que canviem de fil per a expressar una opinió sobre la localitat on s'està preparant una trobada. Doncs bé, seguirem aqui el tema.
|
|
|
Blanes tenia una zona para aparcar AC's,
esta afirmacion no la pueden hacer la inmensa mayoria de las poblaciones catalanas. Por que tenia ese zona, porque una parte de su gobierno municipal lo tuvo a bien, esto tambpoco lo puede decir la inmensa mayoria de los gobiernos municipales de Catalunya. no se, yo esto lo veo como cuando me invitan a una boda religiosa, yo soy ateo, es mas soy integrista-ateo, tengo infinidad de motivos para no querer saber nada de la iglesia, pero, voy, por que, porque no voy a la iglesia voy a la boda de esos que me han invitado, y cuando estoy alli no pienso en la ley del divorcio, ni en el aborto, ni en las parejas de hecho, tampoco hago practicas satanicas ni llevo el anticristo, estoy acompañando a los que me han invitado a la boda. ¿cual es la sensibilidad sobre las areas de los ajuntaments de Vilanova, Tarragona, Bassegoda ( que se han hecho las ultimas quedadas) ? los boicots todos sabemos lo que generan, cuanto mas me boicotees menos querre saber de ti, es asi, hasta yo tuve sentimientos independentistas cuando el boicot a productos catalanas, un extremo alimenta al otro. Yo si creo que se tiene que hablar aqui, al menos a mi no me gustaria que si la quedada la hubiera organizado yo el hilo se llenara de un tema que poco tiene que ver con la quedada en si. siento que os haya molestado mi peticion de cambio de hilo. |
|
|
Tonio:
A Vilanova (i afortunadament a moltes altres poblacions) no hi ha prohibició d'aparcar autocaravanes. Gràcies a això ens vam poder desplaçar al museu del Ferrocarril en la nostra autocaravana durant la darrera Totcalçotada. En canvi a Blanes la situació és molt diferent. Unes aclaridores paraules de l'Arsenio: "En este momento no se permite legalmente estacionar en el término municipal a una autocaravana, pasándose las leyes de tráfico por el arco de triunfo, ni siquiera para entrar a un restaurante, a una farmacia o para acudir al médico en caso de una urgencia." Perdona, però em perdo una mica amb això de les pràctiques satàniques. Si no opinem com la majoria ja portem l'anticrist ? Trobo esgarrifós que m'hagi de deixar trepitjar els meus drets per a ser considerada una bona amiga de la colla. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
os pido por favor que me leais en positivo, si alguna cosa de las que escribo os ofende, pensar que esta mal escrita,
cuando digo lo de las practicas satanicas no va referido a las AC's, me refiero a que en el supuesto de una boda, en la misa yo no la seguiria, no me santiguaria etc, pero tampoco haria nada que molestase a los demas. creo que tendrias que hacer algo para enfriar el tema, mi propuesta de cambiar de sitio en el foro a provocado mas mal que bien, no era mi intencion, estamos pasando un crisis todos, de todos depende que la superemos bien. donde pone tendrias, tiene que poner tendriamos no modifico la palabra a proposito, para que veamos todos que un simple error de escritura puede llevar muchas confusiones, la frase cambia totalmente. |
|
|
Quan s`enterin els altres foros de que tocamping fa una kdd a Blanes....i fa uns mesos va inaugurar una àrea a Navarcles es pixaràn de riure en la nostra cara....però això si... seguirem fent apologia a la amistat. ..que això si ho savem fer bé.....
Després quan no puguem aparcar a cap lloc aquest estiu o ens trovem un barrera mesuradora en els parquings....que farem??? ... hi ha molts llocs per visitar i gaudir i cada vegada tenim més i més problemes per poder pernoctar fora de camping fins i tot solament aparcar....ara es Blanes, després un altre i un altre. etc etc Eva.. no et posis pedres en el fetge.....jo estic molt tranquila perque actúo amb consequencia...de fet .. solament s' ha de deixar pasar el temps ...ell posa totes les coses al seu lloc. Mª José |
|
|
Maria José, gràcies !!!
En tot aquest embolic hem perdut el nord de vista: Hi ha molta gent lluitant per al col.lectiu, i són els grans oblidats. I dels seus esforços se'n recorda algú? No puc deixar d'al-lucinar: Si això hagués passat a CampingSalon o a ACPasion hauríem posat el crit al cel. Com gosen ? Però passa a Totcamping, tenim molt bon rotllo, som tots amics, som feliços, mengem anissos, i no passa res. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
una suggerència, no se com s'ho prendreu, aquesta bola s'està fent massa grossa i em començo a sentir incomode, es un tema delicat que no es pot expressar per un foro perquè escrivint moltes vegades perdem el sentit real del que l'altre ens vol dir i les interpretacions són lliures, les entonacions també (jo puc pensar que l'altre m'està cridant quan en realitat no es aixi, etc). Proposo que ens trobem tots els que volguem i puguem, de totes opinions un dia no molt llunyà per poder parlar-nos en persona en comptes d'així, se que es complicat per les dates, la distancia , el temps, etc. pero crec que seria molt important (la roba bruta s'ha de rentar a casa) i no crear un xou mediatic que al final ens convertim en la burla de tots els foros (que bastantes ganes ens tenen alguns ja d'altres parts).
Espero que s'entengui el que estic dient i no crei mes males interpretacions. Jaume Mària |
|
|
Tal com he escrit al fil de l trobada, no acostumo a participar en fils que no tinguin a veure amb el funcionament de la web, però us suggereixo de deixar passar uns dies de temps per veure si es troba una solució que deixi a tothom acceptablement satisfet.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
|
El que més greu em sap és que tenen tota la raó per fer-ho. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Permeteu que opini...no em vull interposar ni crear polèmica...jo només he seguit el tema de lluny, no sóc de cap associació i no m'he mogut com els que aquí estan opinant pel bé autocaravanista, campista en general. CIM i demés que us apunteu a la quedada : Es una oportunitat d'or per desfer i tornar a fer i fer-nos sentir. Jo no us conec com en Toni de Ros, l'Arizona, l'Eva-V, Tiramilles...són uns amics, i pel que es respira bons amics també, que no volen deslluir la feina d'en Carles i la Marta i ho han expressat (el fil a on ho hagin fet és irrellevant) de la manera més educada, discreta i sensible que han pogut, dins de l'emprenyamenta normal després de les trabes que els càmpings i l'oposició (ara ja equip de govern) han posat en tot moment per mantenir el parking d'acs obert(ja que l'estacionament ja estava prohibit a tot Blanes). I que finalment han aconseguit el que volien: Tancar l'únic estacionament que ens permetia anar a donar una volta a Blanes mentre podiem comprar als seus supers, fer un aperitiu, dinar o sopar a molts dels seus restaurants, donar vida en definitiva al poble. I perquè no, anar també a algun dels seus 13 càmpings per poder desplegar el toldo, treure les cadires, la taula, relarxar-se, repostar...serà que no he vist autocaravanes a càmpings tota la meva vida!! Però jo ja vaig decidir que la meva autocaravana no els trepitjaria ja més aquests càmpings, fins que les coses no tornessin a ésser com abans...AIxò sí ja vam parlar amb en Ciuatanejo que fariem el que calgués que decidissin els que estan ficats més amb el tema per colaborar.
Al mateix fil de la quedada la Tiramilles s'ha oferit a ajudar a canviar, a trobar un càmping ...no és qüestió d'interposar amistats, és una altra manera de demostrar-la; la UNiO de TOTS per aconseguir que es facin cumplir els nostres drets. I una manera és canviant de càmping... Un petó Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
|
|