• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15766

I que consti que no es tracta de un programa televisiu, si no de la sorpresa 8O 8O 8O 8O 8O que ens hem emportat a l'hora d'anar a buscar la caravana i veure que habia "desaparegut" la roda jockey i el cargol que la subjecta.

Fa uns tres mesos aproximadament varem portar la caravana a un camping de la costa brava, on hi anem a passar les primaveres des de fa uns anys.

El dia d'arribada, amb tot el muntatje, no vaig tindre temsps de desmuntar i amagar al cofre la roda (cosa que faig gairebé sempre). A al setmana següent vaig col·locar sobre la llança una protecció de lona i no vaig adonar-me que la roda ja no estaba. Probablement perque vaig pensar que ja estaba desada al seu lloc.

No ens hem adonat fins el moment que era necessaria la seva col·locació, per bellugar la caravana.

Hi ha un altre aspecte que també deixa una mica pensatiu.. :roll: :roll: :roll:

La caravana estava muntada molt aprop de la recepció del camping i des de la porta de la mateixa, es veu perfectament.

Com es pot arriscar algu a afagar alguna cosa que no es seva de una manera tant descarada.

Be nomes me queda pensar que la "persona" que l'agafat la necessitaria mes que jo. Quina llàstima!!!

Be! Perdoneu la pallissa, pero es que h habia d'explicar.

Fins aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15768

Quina colla de manguis !!!!!
Haurem d'obrir una investigació per esbrinar qui és aquest campista-delinqüent, es comença amb una roda i s'acaba saquejant Marbella ;-)

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15772

Doncs m´imagino la teva cara!!!! ...quina ràbia!!!
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15778

Mare meva hi ha gent per tot 8O

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15781

Dons sort que no a sigut tota la caravana-ou .
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15782

Ja sé que no et servirà de condol, però conec una parella que tenien la caravana tot l'estiu en el mateix camping i fora de les vacances nomès hi anaven els caps de setmana.
Doncs un divendres al tard, en arribar es van dur la sorpresa que el cable del llum ja no hi era, tot el de la nevera s'havia fet malbe i no en tenien cap de recanvi, evidentment ningù va veure res.
Aquests ensurts afortunadament no son molt nombrosos però el dia que et toca a tu, et deu de quedar una cara....................
Salutacions
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 1 mes #15785

Pots pensar fr1 que encara has estat de sort,almenys t'hi han deixat la caravana.Pero realment es una llastima que dintre el colectiu campista hi hagui gent així.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 4 setmanes #15802

los que hacen estas cosas no son ladrones,,,,,,,,, son miserables.

Re: Sorpresa, sorpresa.... fa 19 anys 3 setmanes #15898

Com diu en Jepi és molt trist que en aquest col.lectiu hi hagi gent així. Es una "putada", peró ens hem de resignar...
Ho sento per vosaltres.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Itàlia 2007 en caravana +

Relat del viatge al nord d’Itàlia l’estiu del 2007 amb caravana i dues criatures (un nen de tres anys i una nena d’any i mig). El plantejament ha estat realitzar Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12