• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15823

Si, des de la més profunda tristesa i decepció us dic adéu.
Us dessitjo el millor, dessitjo que el fòrum de Totcamping tingui un llarg futur i que feu moltes trobades, kddes, botifarrades i el que més de gust us vingui.
La de Blanes segur que serà un èxit, i amb ell molts haurem fet el ridícul. Ho accepto i ho acato.
Als que ho entengueu, gràcies; als que no... ja no tinc ganes de donar més explicacions.
Un dia a alguns vaig explicar que estava ja fart de fòrums i de la seva parafernàlia, i que ja pràcticament només participava al de Tot Camping per la seva tolerància i el seu bon rotllo. També creia en la seva solidaritat, en la seva coherència, en que es podria algun dia fer un petit esforç per contribuïr a un bé comú... però no, és més important el passar-s'ho bé i fer una gran festa.
Segurament soc jo el que va equivocat, no en tinc gaires dubtes. Però jo si sóc coherent amb el que penso i dic. I, la veritat, ja no m'hi trobo a gust.
Per tant deixo el fòrum, o més ben dit, definitivament deixo els fòrums desenganyat i trist perquè com a col·lectiu m'ha decepcionat. Ja no hi crec en aquest col·lectiu, jo no hi pertanyo a aquest col·lectiu.
Tantmateix, jo no soc amic d'anar a trobades, ja ho sabeu, i per tant no tinc dret a criticar ni aconsellar res.
Gràcies pels bons moments i gràcies pels bons amics que aquí he fet i que estic segur de mantenir, i, repeteixo: que us vagi divinament!
Adéu.

P.D.
No us molesteu en contestar-me ni en enviar-me privats doncs no ho llegiré. Desactivo la notificació de respostes i els avisos de privats. No dono de baixa el meu registre per evitar que algún graciós el faci servir en nom meu.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15825

M'havia proposat anar desapareixent del fòrum uns dies, i a la llarga només acabar participant en fils poc personals, relacionats amb viatges, fotografia, PDIs i similars.

Però això no m'ho vull mirar des de la barrera !!! Toni, em sap molt de greu el teu desengany, tant si em llegeixes com si no.

Jo he descobert que tampoc pertanyo a aquest col.lectiu, ho sento.
Fa un parell de dies que dubto si treure la tortuga de l'auto.
Ha estat necessari que alguns creméssiu a la foguera uns quants forers (i m'hi sento inclosa), per tal de fer costat en Carles i la Marta, com si les dues coses fossin incompatibles.

Jo tampoc em sentiria bé a aquesta botifarrada, ni a Blanes, ni a un altre lloc: He vist la crueltat d'alguns amb qui no podria tornar a estar còmoda.

Per a mi el bon rotllo també ha desaparegut.

Queda, per suposat, gent amb qui sí que estic còmoda, i m'alegraré quan els torni a trobar per aquests móns de Déu.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15826

no em sembla just que hagiu de desapareixer del forum, per mantenir una coherencia i una correcció que ningu pot posar en dubte, aneu o no aneu de quedades. També ha de ser respectada la gent que decideix no anar-hi, pero que les seves opinions i experiencies són imprescindibles pel bon funcionament del forum.

El forum el formem tots, els que anem a kdd i els que no hi van habitualment pero que s'expressen lliurement i correctament. Toni, per a nosaltres seria un plaer seguir llegint els teus relats en el forum.

I per la eva, dir-li que sempre ens hem alegrat molt de veure-la apuntada a les kdd, malgrat no tenir una amistat intima d'anys, us tenim un gran apreci. I ens fara molta pena no trobar el vostre nom en futures trobades. REPENSEU-VOS-HO SI US PLAU.

A tots dos, una forta abraçada.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15827

Desde la mas profunda tristeza,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, respeto vuestra decision y la lamento muchisimo, se que no hay nada que se pueda decir que os haga cambiar de opinion, solo quizas lo que apunta Eva el dejar pasar los dias y ,,,,,,,,,,,,, quizas, ,,,,,,,,,,,,,,,, ver las cosas de otra manera.
un saludo
Tonio

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15834

Eva...no crec que s´hagi cremat a ningú......jo respecto la teva decisió de no anar a Blanes però no per això m´haig d´enfadar amb tú, i m´agradaria que tú respectessis la meva decisió d´anar a la kedada d´en CIM a Blanes i que tampoc t´enfadessis amb mí per aquest motiu.

Possiblement tampoc tindrem les matiexes idees polítiques ni religioses, i això no és cap impediment per poder trobar-nos i pasar bones estones.
Una abraçada.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15838

Tots sabiem de la incomoditat d’en Toni a les kedades, no així del seu desencís amb el forum. Entenc els motius pels que marxa pero no els comparteixo. Aquest forum creix a cada dia que passa. Cada dia en som mes, mes a riure, mes a xerrar, pero també mes opinions oposades, i per tant mes discusions.

Segurament no coincidiré politicament amb molts de vosaltres (tampoc no hi discutiré per aquest motiu). Tanmateix, siguent els conductors mes joves del forum el taranna de les kedades que a nosaltres ens agrada segurament es molt diferent al que de vegades és (sino que ho diguin als dels kayaks), pero això no treu que hagi conegut a un grup de gent amb qui m’ho passo de conya, i per a nosaltres això pesa mes que cualsevol discusió.

Fa mes d’un any i mig, en moments una mica dificils un forer del bages a qui acabava de coneixer em va dir que val mes la pena utilitzar el temps d’un mateix en fer feliç a aquells que apreciem enlloc de malgastarlo en aquells amb qui no ens portem bé. Des de llavors es el que intento fer.

Eva, pensa en guantes vegades hem xerrat, hem rigut, en definitiva, guantes vegades ho hem pasta de conya! Que pesa mes??

Moles records a tothom
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 4 setmanes #15843

Hola Toni y Eva:

Me habeis dejado sin palabras... (y mira que para dejarme a mi sin palabras... :mrgreen: )...

La verdad es que hay temas de los que habeis expuesto "En los que estoy totalmente de acuerdo y me siento identificada".

Tambien estoy de acuerdo en lo que dice Conrad, que cada vez hay mas gente y hay muchas mas opiniones encontradas (Aunque de hecho, siempre que he estado en desacuerdo con alguien, siempre ha sido con gente que ya conocia...

No creo que nadie este en poder de la VErdad Absoluta... pero creo que si vosotros os habeis sentido mal por algo ó no identificados, estais en todo vuestro derecho a hacer lo que os venga en gana. Y la gente que os apreciamos seguiremos estando ahi para lo que necesiteis...

Tambien opinio como Toni de Ros, en el tema de las Kedadas (Tengo claro que no volvere a ir a un Macro Kedada, si no se hace alguna actividad ó algo que me llame la atención), pienso que cuando hay tantisima gente se desvirtua la esencia de una Kedada.

En fin, pienso que cuando se tiene unos Ideales hay que luchar a muerte por ellos... Y da igual que la mayoria crea que estamos equivocados, es nuestra verdad y que hay que llevarla a termino... Pensemos que no todo es la fiesta y el cachondeo!

Solo deciros que se os echara de MENOS, que siempre ha sido un placer leeros en este foro ó en cualquier otro que habeis escrito.

Me quedo con lo mejor que habeis aportado, y echare de menos las discusiones sensatas que he podido tener con vosotros...

Yo tambien me siento en este momento TRISTE Y DESILUSIONADA...

Para lo que necesiteis Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15844

Benvolguts amics.Lamento profundament que hagueu pres aquesta decisió,perque nosaltres en cap moment ens hem sentit malament al vostre costat,ni hem sentit recels vostres,al contrari,sempre hem rebut de vosaltres ,soport,amistat,solidaritat.Hem compartit amb vosaltres moments bons i no tant bons,alegres i tristos.Hem rigut,menjat i plorat a la mateixa taula i es per aixó que no puc entendre el vostre adeu(l'accepto amb molta tristessa).
En un colectiu de 460 persones s'ens fa dificil que tots opinem el mateix,que tots compartim el mateix criteri i que en definitiva tots siguem com borregets que seguim al gos d'atura.Tots tenim diferentes maneres de veure el món i el que ens envolta,per sort,ja hi va haber 40 anys per saber que era que tots fecim el mateix.Avui disfrutem de llibertat,una llibertat que es molt dificil d'equilibrar-la per no ferir a ningú.
M'agradaria que no fos un adeu per sempre,m'agradaria que res del que ha passat hagues succeit,pero en definitiva es una realitat que hem d'afrontar.Vosaltres heu pres una solució facil(crec jo),si uns no estan d'acord amb mí plego.Jo no he estat d'acord amb coses i a voltes hem sento més o menys comode amb els fils oberts,peró tirem endevant.Potser d'aqui a un temps no m'hi sento comode com ara,pero no deixare de veure el que esteu fent ni saber on sou i que feu en les vostres vacances o sortides.De fet cada dia hem conecto a viajarenautocaravana.com per saber noves i lleguir viatges.
El que si voldria dir-vos es que lamento si mai he ferit la vostra persona o la vostra convicció,no ha sigut mai la nostra intenció.Si ha pasat perdoneu.
Jo us portare sempre dintre el cor i espero retrobar-me amb vosaltres alguna vegada per aquests mons on solem rodar.
Res més una baraçada a la Carme i al Miquel als cuals apreciem de tot cor.
Salutacions Toni i que trobis el lloc on puguis sentir-te molt bé.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15858

Com a membre del col·lectiu de Totcamping sento haver-vos decepcionat. Em temo que aquest decensís pot ser degut a haver dipositat unes expectatives determinades en aquest fòrum. Perque, al cap i a la fi, de què serveix un fòrum? Per a mi, clarament em serveix per intercanviar informació, per demanar i doner consell (si puc), per aprendre coses noves, per conèixer gent amb qui comparteixo una manera de viure l'oci, i prou. No espero coincidir en pensament polític, religiós, reivindicatiu ni res semblant. Quan vaig a una kedada intento anar-hi amb la ment oberta, sé que hi haurà gent amb qui m'aniria a la fi del món, amb d'altres en tinc prou amb quatre dies, i n'hi ha que ni tan sols m'agradaria prendre un cafè, però si hi són tampoc els negaré una salutació cordial (almenys ho intento). Intento no donar-hi més voltes a les coses, la vida ja és prou complicada diàriament per capficar-me durant el meu temps lliure.

I si una cosa he aprés, sobretot durant el darrer any, és que tenim un temps limitat, i que ningú no sap, per sort o per desgràcia, fins quan estarà aquí, i això em va fer prendre la decisió de no desaprofitar un sol moment d'estar amb els meus amics, amb aquells amb qui puc parlar sense miraments, i entre els meus amics hi ha molta gent de Totcamping.

Evidentment és un tema, com deia més amunt, d'expectatives i de prioritats. Tots som prou adults per conèixer les nostres, i també hem de ser prou adults per acceptar, sense amargor, les dels altres. I si algú decideix deixar de participar en aquest fòrum, ho acceptaré, però això no vol dir que no us saludi i us faci una abraçada ben forta quan, segur, ens anem trobant pels campings, carreteres, pobles o ciutats d'aquest petit país.

A reveure, doncs!
Mercè & Cia.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15860

Ostres Eva.perdona,pero he anat tant de pressa en lleguir el que deia el Toni i contestal que no he llegit res més.Ara amb més calma veig el teu escrit i em dona una impressió de dolguda o de despedida.
Aixó si que em sap greu igual que el Toni,vosaltres dos formeu part de la gent en la que sempre m'he fixat com a referent del autocaravanisme,potser pel vostre caracter sere i clar que us dona la part d'Ossona.En aquest moment no ser a qui et refereixes en el fet de que cremesin a la foguera uns quants forers,espero que per la meva intervenció no sigui,doncs només expresava la meva manera de pensar,pero si ho es ho lamento amb tot el meu cor.Jo no he portat mai la tortuga penjada,no perque no m'agradi si no perque no acostumo a portar cap adheciu a enlloc,si et sents més comode sense treu-lo,pero no abandonis el barco doncs seria molt trist perdre dues persones tant importants dintre d'aquets forum.No compartir l'opinio amb un tema especific no vol dir que no compartim i disfrutem de la vostra companyia,jo la sento desde la primera trobada que varem fer a Puigcerdà,on la vostra auto brillava de lo nova que era.
Jo espero veure-la a moltes trobades més i compartir una xerradeta a la vora del mar o prendre una mica de cava tot contemplant una casacada(Ja saps de que va).
Eva,David i família no abandoneu,seguiu donant lluita i compartint amb tots nosaltres aventures i desventures.
Una abraçada fortisima desde Navarcles.
Salutacions
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15861

Nosaltres no hem pogut mai venir a cap trobada, crec que en el seu dia vaig dir que a mi, a blanes no hem veurien mai mes el pel, i ho ratifico
estic completament d'acord em les raons exposades per els companys autocaravanistes, pero tambe respecto i respectare les decicions que prenguin el Carles i la seva companya Marta
Pero vull dir-vos, o al menys aixi ho crec. que tots teniu les vostres raons
per argumentar lo exposat i penso que alguns no heu sigut prou consequents ni imparcials en les vostres exposicions.
Vull dir que des de que va comerçar aquets fil, es va començar ha embolicar la troca. Quan el Carles ha exposat els seus reonaments en favor de continuar amb la Kdda, els possessionaments han quedat clars i aixo per deferencia als company, amb diferents criteris, penso que NO es tenia d'haber fet, amb aplaudiments inclosos.
A vegades el silenci es la millor arma i mes si es tracta d'amics, com sou tots. Avui en particular voldria fer esment d'aquesta amistat, a l'Eva, que conec personalment i que sempre a fet mans i manigues desinteresadament pel que sigui, i al Toni que encara que nomes el vaig saludar i en algunes ocasions hagi discrepat, entenc que es un home que s'involucra en tot lo referent al campisme, fins al final

Perdoneu que us foti una mica de "bronca", sencillament pensaba que era una baralla com de germans,( ja sabeu com son les baralles de germans s'estiman tant que es fan mal), pero veig em disgust que no ha estat aixi

Joan

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15862

Perdoneu si vaig equivocat i si es aixi que algu en rectifiqui.
No e lellit tot be per que os agrada escriura molt pero aquet mollader que sa montat per la botifarrada del Pilar a un camping de Blanes, ja savem que es va comensar a preparar avans del tancamen de l'area d'estacionament i pregunto ¿ amb el temps que queda no es podria fer a unaltra lloc?. Ancara m'anracordo cuan avans es feian votacions per anar a un lloc o altra per fer una kedada ( ja fa temps) pero es veu que tot cambia i aqui tambe, tan com per fer perdra las ganas de participar aquest foro i perdra tambe aquell bon rotllo o amistad :oops: :oops: quina pena, pero crec que aixo marcara un avans i un despres aquest foro.
Sobre el que comenta Toni del ridicul jo respaldo la seva opinio, un comentari exter a unaltra foro podria ser tranquilament aquest ( mira si son ........ los catalanes que les cierran un area de AC,s en Blanes i montan una kedada un camping del mismo pueblo, cuando esos campings an participado en el cierre del Area......).
Bueno no m'enrrotllo mes, domes esparar que vaigi be a tots cadascu amb el seu bon cami.
Salutacions.
Perdoneu per el meu catala escrit tan dolen i sageixo dien:

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15865

Jofranc creo que has dado en el clavo, si que es una discusion entre hermanos, de tanto que nos apreciamos nos hemos hecho daño.
solo una matizacion, la discusion no ha sido entre hermanos de AC's y hermanos de CV's, sino entre hermanos boicot y no boicot. nuestro elemento no nos desune, sino la manera de afrontar el problema.
por lo demas tu exposicon es perfecta, y por eso me resisto a creer que hemos perdido a Eva y Toni & families.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15876

Gunila..... jo no sé pas com tens organitzat el teu temps...parò si ho haguès de fer jo...t´asseguro que no em donaria temps de buscar un altre emplaçament, agafo vacances d´aqui a 11 dies, torno i treballo tot el mes d´agost (inclósos els caps de setmana) només tin c festa el 15, torno ha marxar de vacances el 26 i torno el 11 de setembre, el pont de la merce torno a marxar....i el cap de setaman d´abans i de desprès em toca treballar.....
Només és un exemple, del meu planing.... No s´e com ho tindria en Carles, o com ho tindries tu....
Montar una kedada necesita viatges per veure el càmping i temps per negociar i veure les alternatives....

( mira si son ........ los catalanes que les cierran un area de AC,s en Blanes i montan una kedada un camping del mismo pueblo, cuando esos campings an participado en el cierre del Area......).

La kedada no la montan los catalanes, ni solo ac´s....sino un grupo de amigos campistas de caravanas y autocaravanas, y ten por seguro que la mayoria de las autos que van , no volveran a Blanes. Solo en esta ocasion y por la persona que nos convoca.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15882

Bona nit a tothom,

Yo también me siento en este momento triste y desilusionado, y entiendo perfectamente la decisión que habeis tomado, aunque no la comparto.
Creo que nuestra forma de ver el campismo en general, si bien no era la misma, si que creia que teniamos mas puntos en común de lo que a la postre se ha visto que tenemos, todas razonables ni mejores ni peores, simplemente diferentes.
Bien es verdad, que no tenemos que tener ideas, politicas, religiosas, etc iguales, mal iriamos, pero tambien es verdad que lo que nos congrega alrededor del ordenador cada dia es el mundo del campismo , y hombre, al menos conceptos basicos comunes no estaria de más tener, claro que lo que para mi es básico, como es el carácter reivindicativo de nuestro foro, no lo tiene que ser para otro, pero bueno, que quereis que os diga, yo he participado en algunos y me han gustado, raro?, pues si tal vez sea un poco raro. Las kedadas tambien me gustan como prueba de que prácticamente he estado en todas, siempre colaborando, raro? pues si seguramente soy un poc raro.

Yo creo que este debate es enriquecedor, es el primero serio hasta la fecha, nunca se habia producido una crisis, y nos guste o no estas cosas son necesarias para crecer como colectivo, siempre sin ataques personales, porque siempre hay aportaciones interesantes.
Para mi Blanes no es una ciudad mas de las muchas que nos ponen problemas a las Ac’s, es un símbolo muy negativo para los usuarios de Ac’s, y referente a la actitud de otros colectivos, no nos deberian valer lo que hacen o dejar de hacer, a mi no me vale como excusa.

Compañeros Toni y EVav, no puedo estar de acuerdo en que dejeis el foro, os pido una pequeña reflexion, para mi Toni siempre ha sido un referente desde el primer viaje que hicimos con una Ac de alquiler, y Eva que decirte, se que hay alguna cosa que te dolio mucho en la ultima kedada, y algo tambien estoy seguro que ha influido, pero ahora justo es cuando más os necesitamos, porque no dotar a este foro del carácter reivindicativo que yo si quiero darle y ahora más que nunca con más fuerza?. Cada uno es libre de usar este foro como crea conveniente, yo no lo entiendo si no es asi (por favor que no se piense que otras personas no tienen ese carácter reivindicativo, ni son herejes ni traidores ( de momento no tengo vocacion de exorcista), sencillamente en su escala de valores priman más otros intereses, nada que objetar).
Desde este foro se han conseguido cosas importantes, que no debemos olvidar, además en este caso concreto es posible que no hayamos conseguido ser mayoria, algo deberemos mejorar, algo no habremos hecho bien para conseguir más apoyos, pero no por eso debemos abandonar .

Aprovecho para desear suerte a Carles i Marta en la realización de la kedada, y al menos que lo paseis todos de coña, ya que si más de uno por la noche no ha podido dormir (yo me incluyo) sirva para pasarlo bien que tambien hace mucha falta,

Toni y familia y Eva y familia, os echare a faltar, pero estoy seguro que por esas carreteras de Dios volveremos a coincidir, tirando millas que es lo nuestro.

Pd. Todas las faltas ortograficas son mias y no las comparto con nadie, asi como si alguien se siente dolido, le pido desde ahora mismo, mis más sinceras disculpas.

Manolo

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15883

Mira Matrix en sembla be la teva resposta sobra el teu planing i que en diguis que no tens temps i o pug entendra, pero si el meu planing fos el teu i jo montes la trobada el primer que faria veien el que pasa es mirar algun camping dels que entariorment s'agi fet unaltra trobada i el millor de tots que ja en sigut varis el campings recurrugusts en trobadas fetas es fa una votacio se agafa un per majoria i ja tens solucionat el problema de anar a visitar i negociar perque ja os conaisarian daltras ocasions i amb una sola trocada al camping de Blanes anularia las plazas reservadas i punto i en dunaria de alta per la trobada al altra camping escollit, aixo es el que jo hages fet ja que preguntas, pero andavan vosaltras que cadascu el fa lo millor que pot.

Sobra el tema del comentari que exposat en castalla del que podan dir a fora e ficat lo de mira los catalanes, perque amb AC,s o CV,s tots vivim a Catalunya no se si em pillas, es com cuan es fan comentaris (X) cuan juga el Barça i sempre comentan ( estos catalanes de ......) , no tots els cules son catalans i el comentari esta fet.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15890

El meu comentari ha estat en castellà perque jo penso en castellà i no m´he donat conte......no per res més....
Per a mi és un esforç, que ho faig amb molt de gust, escriure en català ja que ho he de traduïr...i no sempre és correcta aquesta traducció.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15891

Estic escrivin desde la desepció i la tristesa….que fa dies que m’ envolta….Soc una de les que han cremat a la foguera com ha dit la eva.. i em sento molt apenada per això.. ja que en cap moment he faltat a ningú…solament he intentat donar la meva opinió com tothom… sempre de la manera més constructiva possible.
Se que en Carles i la Marta no han dormit aquests darrers dies… però no han estat ells sols… soc conscient que els hem acompanyat més d ‘una parella sense ells saber-ho…en aquets silenci de la nit…on les coses reposen i es posen en ordre.
La desepció fa que moltes coses es trenquin i mai tornin a ser iguals….canvien.. prenen un altre caire…
Se que dins els forums … sigui del tema que sigui… hi ha gent amb direfents opinions, i diferents graus de compromis… fins i tot hi ha els que no en tenen cap… tots ells respectables.
Però s`ha d`escoltar i intentar comprendre les raons de tothom, i no posar la amistat pel mitg com si fos incompatible amb les propies conviccions….avegades parlem tant que no escoltem el que ens diuen….hauriem d’ aprendre a escoltar…
Quan ens vam comprar la auto ens vam comprometre en un estil de viatjar, una manera diferent de entendre aquest món …No em considero campista, si itinerant…i com a tal compromesa a millorar per poc que pugui aquesta manera de viatjar que es la que he triat …ho intento sempre que puc desde un costadet, posant queixes als ajuntaments, demanant una àrea per la meva ciutat,acompañant als meus amics a la inauguració de noves àrees… en fi…intento estar allà on haig d’estar… per això no puc anar en contre dels meus principis anant a un camping de Blanes encara que una parella que estimo em convidin.….( Perque jo també soc amiga d’ ells).
Suposo que ens coneixem poc….hem anat a moltes kedades, però mai hem tingut converes interesants…sempre hem fet cremats, hem menjat i hem rigut, però mai ens hem plantejat un col.loqui sobre els temes que ens preocupen veritablement… i sembla que en le foro hi hagi un pacte de silenci…. Si algú comenta un fil que pugui portar a controversia… la gent deixa de contestar i sant se acabó…. Ens quedem igual que el principi…això fa que el foro estigui dormint, sense moviment,solament quan hi ha una kdd o algún tema com ara que atrau l’ atenció…
Les meves convicciones son molt importants a la meva vida.. perque son el que donen sentit a moltes coses… per conviccions vaig deixar la organització de una kdd a una setmana vista….i ho tornaria a repetir.

Eva i Toni la vostra desició m’ entristeix moltisim, però entenc com us sentiu i respecto la vostra postura… però no la comparteixo….
No podem ser tan radicals… el temps posa les coses al seu lloc…i de les caigudes s’ apren …crec que d’alguna manera el que està pasant ens anirà bé si més no per reflexionar.. saber on estem i on volem anar….

Espero poder veureus per aquests mons de deu !!!

Mª José

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15892

Matrix yo ni tengo traductor en catalán ni lo quiero, escribo en catalán esforzándome lo mismo que tu y meto la gamba un montón de veces y como e dicho pido perdón, así que no se que me quieres decir con tu respuesta.
Espero que lo de mi planing y la idea de lo que yo hubiera hecho que es lo que tu querias saber y e visto que no me comentas nada sobre el tema, si que lo hayas podido entender y si no fuese asi no dudes en decirmelo que lo pondria en castellano que yo tambien me expreso mejor que en catalan.
Un saludo.

Re: Des de la més profunda tristesa i decepció fa 19 anys 3 setmanes #15900

Manolo,estic totalment d'acord amb tu.Aixó serà enriquidor,malgrat el mal que pot semblar comportar,potser d'aquí sortiràn conclusions positives de cara a fer d'aquest espai un lloc més reivindicatiu.Quan varem començar ara fa un any una de les propostes que varem fer quan el David i l'Eva i en Cala varen sortir de la PACA,va ser la de crear una associació desde aquest forum per mirar de desencallar el tema a Catalunya.No va tirar endevant doncs semblava que desde una associació més gran e important es podria treballar millor.Varem estar d'acord en el tema i ningú més va dir res.Molts dels que varen sortir de la Paca varen possar-se a treballar en un projecte molt lloable i amb posivilitats de donar fruit,pero no ho varen fer a traves de la web o el forum o varen fer a nivell d'associació.D'aquestes negociacions en participen gent molt valida d'aquí,pero no en nóm de totcamping,per tant potser ja va essent hora que desde aquí emprengem alguna acció comuna que no sigui només menjar i beure.Potser aquesta seria una oportunitat per aclarir idees i donar un nou impuls al forum que desde que hi ha polseguera hi ha molt d'ambient i participació.
Desde bon principi jo em pensava que a les trobades es plantejarien temes d'aquests,però realment la gent va (anem) a disfrutar i trencar amb la rutina diaria que portem i a no pensar massa en el jefe o en els problemes quotidians.Potser podem crear desde aquí una plataforma,una associació si hi ha gent disposada tal com diu en Cala en Toni o l'Eva a perdre temps i paciencia.Jo ho llenço a l'aire,pero contant que aquí convivim diferents mons ,tenda,carro-tenda,caravana i autocaravana.Si els que tenim una necesitat especifica i tenim ganes de treballar-hi,perque no ho fem a traves d'aquí que ja som 460,no som 36000 com alguns altres pero ja som un bon colectiu.
Tal com diu el Manolo,potser aixó anirà bé ,que es un debat enriquidor i que ens hem de mirar el got mig ple i no mig buit.
Jo ho llenço,que en penseu???????
Una abraçada.
Salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12