• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16068

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Fa diverses setmanes que tinc una avaria a la nevera, molt sovint s'apaga sola i com és d'aquestes "automàtiques" es torna a encendre sola, però fins que s'encén fa dues o tres petites "explosions". A part de que no ens agrada el tema del gas, el soroll fa que a la nit ens despertem algú cop.

Vaig telefonar a M3 i després de moltes trucades em van donar dia i hora, em van dir que les coses a reparar eren de poca importància ( menys mal ) i m'ho repararien en una estona, però vés per ón, aquell matí la persona que ho havia de reparar s'havia agafat festa i no van ésser capaços d'avisar-me per a que no hi anés.
Després de esperar-me allà des de les 9 del matí, a la tarda em van netejar el cremador amb aire comprimit ( cinc minuts ) i em van dir que ja estava ( vaig comprovar al dia següent que estava...igual ), i la resta de coses no les podien solucionar allà ( havía d'anar a Fiat o ho consultarien a fàbrica )

Fa uns dies vaig tornar a contactar i em van dir que per a que no torni a passar els la porti i la deixi allà.
Doncs per més que telefono, generalment passen de contestar, i si deixo un missatge mai em tornen la trucada, en resum, un cop han cobrat passen dels clients. ( En el meu cas, ni tenien gaire interès de vendre-la, i això que era una frankia )

El dia que tinguin un bon servei, ho diré però fins el dia d'avui és un desastre !!!

P.D. Els que sou clients, quan hi aneu a reparar l'auto, com torneu a casa i com aneu a recollir-la? Allò està al mig del camp!
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16069

Es INDIGNANT,el problema es que si vols un model en concret i aquest es l'importador,que fas?,i despres tambe sento queixes de tots els concessionaris,on comprarem?
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16070

no t'hi amoinis Nouespai, nosaltres els vem portar l'ac el mes d'abril per reparar el WC i despres de dir-los de tot, menos macos, el mes de juliol vam poder anar ha buscar-la, a mes la tenian alla fora al sol que totes les juntes de finestres estaban, pobretes, que semblaba que les habien passat per les graelles.

nosaltres quan li portem, que no li portem mai, anem amb el cotxe petit i l'ac. Dic no li portem mai perque sempre la faig arreglar pel mecanic

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16079

Estic d'acord amb Nouespai. Jo, com aprenent de caravanista que soc, fa un parell de mesos que hi vaig anar per informar-me quins tipus de caravanes tenian, mides equipaments, etc...
Donc bé, hi vaig passar un dilluns cap allá les 11h. del mati, a la nau del costat de M3 (no recordo si es diu Caravaning Penedes) que segons m'han dit es del mateix amo. Vaig trobar un senyor, amb un Bmw serie 5, que estava tancant la porta de fora. Em vaig atanssar i li vaig preguntar si era ell de la botiga, que volia algun catàleg, informació, que estava interesat en comprar-ne una. La seva resposta, sense inmutar-se va ser, "ho sento, passa un altre dia que jo marxo". I va marxar. Vaig veure que entrava 500 mts mes amunt a M3. Mes tard em vaig assabentar que aquell senyor era l'amo dels dos punts.
Va passar d'un possible client. Que sobrat que anava aquell senyor del Bmw negre serie 5.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16080

Jo sempre he dit que M3 no m'agrada. Recordo quan voliem comprar la primera caravana, y estavem entre la T@b (que venien a M3) i la bambina. El venedor, un tal Joan, nomes es va molestar a ensenyarnos el que ens costaria (la caravana ens la van ensenyar uns altres clients), i quan temps despres ens va trucar i li vem respondre que haviem comprat una bambina ... ens la va deixar pel terra! Si senyor, això es dignitat de bon venedor!

D'altra banda, tots els concessionaris son iguals. Com molts sabreu nosaltres vem comprar la auto a Madrid, a Comercial Caravaning. Els motius van ser que tenien la auto que voliem, que el preu era bó, y que el tiu semblava un venedor molt "legal". Doncs bé, quina sorpresa quan despres d'agafar un avio fins a madrid per anarla a buscar, avisant un mes avans, quan vem arribar encara estaba tot per fer. Accesoris sense montar, l'esglaó trencat que van haber de canviar. Encara ara estic esperant que m'enviin algunes peces que faltaven o estaven trencades (el vidre d'una llum, el tope de carrera d'una cortina), ja ho se, parides, pero desres de gastarnos tants cuartos crec jo que li haurien de donar mes importancia.

Per això dic que Josep Mª, no t'amoinis perque encara estic esperant a que algu em digui que un cop comprada la auto esta content amb el servei post venda qque li estan donant!

Salutacions
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16081

Doncs jo puc dir que estic força contenta amb el concesionari de la meva caravana , marca Sterckeman, a San Feliu de Llobregat. Ens van canviar el tefford de seguida, ja que s´havia bufat i costva de entrar-hi, ens van solucuionar el canvi de la porta del garatge que van perdre força ....
Bé....tampoc hem tingut cap més avaria....però no em puc queixar....

Ara , sí que tinc por, ja que no he sentit parlar gairebé dels de Vic...sobre tot als catalans, crec que als de fora els hi fan una mica més de cas...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16086

Nosaltres vam comprar la auto a Sport Caravaning de Canet.....i tant a l' hora de comprar-la com després , ja que ens van tenir que reparar el boiler i després del robatori algunes tonteries més.....S ' han portat divinament i sempre han complert amb el que han dit...en aquest sentit hem tingut molta sort!!! :mrgreen:
Igual hi ha gent que li ha anat malament... però a nosaltres ara per ara.. no es el cas :mrgreen:

Mª José

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16099

A M3 fins i tot tenen un cartell que anuncia que no fan reparacions a les CVs i ACs que no s'hagin comprat allà!!!

Us imagineu que només puguéssiu portar a arreglar el cotxe al concessionari on l'heu comprat?

És totalment il·legal, si a més es té en compte que són el concessionari oficial i els distribuidors únics a tota Espanya d'algunes marques.

Vaja.... de jutjat de guàrdia!!

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16100

Jo he anat unes sis vegades (digue'm tonto) a comprar accessoris. Mai he comprat res, pel mal tracte rebut. Tenen fama d'anar molt sobrats, i aixó és nota.
Ara prefereixo anar a L'Arboç, a Manresa o Barna a comprar encara que sigui 10 piquetes, peró com a mínim em tracten com una persona, i mira que sóc de Vilafranca.....
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16103

M3 continua en la seva politica d´impresentables, amb tota que la gent que conec que ha comprat algun element d´acampada, tots estan descontents, però tant costa fer les coses correctament!

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16135

Jo treballo de comercial d'un altre ram, i per aixó no puc entendre que havent anat a M3 a mirar-me una AC, haver deixat les meves dades, teléfon, etc, NO M'HAGIN TRUCAT per interessar-se per la venda. No és una crítica, es clar que per ells faran, pero a la meva feina si no "persegueixo" als clients i dono un bon servei, NO VENC.
Ha de ser "massa" tenir l'exclusiva d'un producte amb demanda i tant car!!! :mrgreen:

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16138

los conozco hace mucho tiempo y hace tres semanas fui por un caravanstore,van tan sobraos que se quedaron sin venta otra antes de comprar fendt fui a mirar knaus y ellos no vendian fendt,todavia,mire y queria una suwwind,y la señora aquella que si vimara que si effeland,pero de knaus no habian y lo peor mi otra cv ,consejo del vendedor,que la vendiera en compra venta.com,fui a center y me dieron 6000 euros por mi sun roller,y me gaste 18000 en mi fendt,pagada al contado y esta señora de m3 que habia que financiar,sabeis por que ,por que pa mi que se llevan comision hasta por financiar,y cuando vi el letrerito de no admitir si no has comprado alli,si es concesionario de fendt a me tienen que atender si quiero,son unos impresentables,y me sabe mal ,el del mercedes tela marinera,me sabe mal por que hay buena gente,bueno y con center problemas yo nunca al contrario todo muy bien.tanto gustavo como sabino ,ningun problema,.
com m´ agrada ser lo que soc, campista y amic de totom

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 3 setmanes #16139

Jo no he tractat amb M3, però crec que aquest és un problema bastant general. Pocs són els que parlen be del seu concesionari, jo personalment he anat un parell de vegades a Esplai Caravaning Manresa i l'atenció a set correcta, no puc dir més. A Lleida està fatal, car, malament i xulos, us explico un parell d'exemples, la tapa del boiler vaig necesitar tres mesos perque arribés, no era de la mida i argumentaven que la meva mida ja no es feia i que l'havia d'adaptar, preu 68 euros. Truco a Manresa dono les mides i em diuen que la tenen, faig 200 km i me la tenen preparada i preu 35 euros, com que pago en metàl.lic 10% de descompte, demostrat queda que a lleida n'abussen.
Un amic que va comprar l'AC a Lleida li demana entrades pel caravaning, per ell i per mi, li pregunten on he comprat l'AC, a un particular... doncs que li dongui ell les entrades, va ser la resposta... guanyant clients.
Demanar a Narbonne per internet és una odissea.... però no em vull allargar.
Als únics que conec que estàn encantats amb la seva botiga, són els de caravanes Murcia, pel que es veu aquest senyor ens entén més que ningú i sap el que necessitem.
És qüestió de mirar de trobar el millor concesionari de Catalunya, encara que s'hagin de fer km i abandonar aquest concesionaris sobrats.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 2 setmanes #16319

Havent comprat una AC de 42 mil €, creieu ridícul haver de pagar els 6 € d'entrada al saló del caravaning?
L'unic detall que van tenir en comprar-la, es enviar-me els papers de l'AC per missatger!! VAIG HAVER DE MATRICULAR-ME-LA JO MATEIX!!!!!
Quantes ganes tenia d'escriure en un fil com aquest.
Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 2 setmanes #16341

Hola a tots:

Nosaltres estem a punt de comprar una caravana nova i fa dues setmanes vam anar a M3 a veure les Knaus. Vam preguntar per una caravana que tenien en un anunci d'una revista. La veritat és que amb el preu que tenia semblava molt atractiva però la sorpresa va ser quan vam anar a veure-la, només us dic que la feien servir de taller de recanvis per altres caravanes, li faltava de tot. El venedor ens va dir que ens l'entregarien com nova i es va posar molt inssitent i no ens en vam fiar.

Salutacions.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 2 setmanes #16352

I jo em pregunto :?: :?: :?:
Com és que una empresa amb tanta mala fama, li donen l'importació de totes les marques que tenen??? Pensant que moltes de les marques són de primera fila.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 2 setmanes #16367

Doncs perquè moltes vegades la marca no en té ni idea del tracte que dona el concesionari, i ens queixem molt però actuem poc..., s´ha de fer denúncia a consum, s´ha d'avisar a la casa del comportament dels seus subordinats... a mi de moment em dona resultat: vaig denuncià al Narbonne al tribunal europeu de consum per no complir els plaços d'entrega, vaig rebre la comanda en una setmana i em van demanar que traguessa la denúncia, cosa que no he fet, no els hi passarà res , però alhora de demanar les ISOS de qualitat se les veuran negres (i les acabaran necesitan per vendre).
Vaig tenir un problema amb la caldera nova, conseqüent denúncia a consum; no podien fer res... Escric a la casa central explicant el que havia passat, amb papers i documentació i em van canviar la caldera sense pagar un duro, avui la representació de la marca la porta una altra casa, segurament no per la meva denúncia, però sí si en tenien moltes.

Em de fer valdre els nostres drets de la manera adecuada.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 1 setmana #16372

Ja tens raó, moltes vegades ens prenen el pél, i nosaltres ens "emprenyem", quatre crits, peró al final no fem res.

Re: M3 passa dels seus clients fa 19 anys 1 setmana #16378

Donçs passem nosaltres d´ells,que es mes facil

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Franja i el Maestrat +

Sortim de Martorelles (Mollet) i agafem  l’AP-7 en direcció Tarragona. Ens desviem cap a Reus, per la N-420 passem per Móra i Gandesa. A Gandesa fem la primera parada. Cal Llegir més
  • Carcasonne +

Aquest cop el destí tornava a estar al sud de França, ens venia de gust arribar-nos a Carcasona i vam aprofitar el "pont del Pilar". Vam agafar l’autopista direcció a Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Normandia i Puy du Fou +

Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12