|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
A part de amb mànega i rentat "manual", algú de vosaltres s'ha ficat en un túnel de rentar camions ?
Abans amb la caravana ja ens costava de netejar, i amb l'ac, encara és més alta ens costa més. Ens han parlat de gent que les renta en un túnel de camions, però no sabem si es poden ratllar les finestres. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola,
A part, de poder ratllar les finestres que segur que sí, pensa també amb les claraboies, l'antena de t.v., respidareros (no se si son de plàstic), etc... Jo no li posaria, crec que li pot ser més perjudicial que avantatgos. Per mí, millor el rentat de tota la vida: una escala, mànega d'aigua, sabó, esponja, bona música i bona companyia!!! :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
El tema finestres és segur que és ratllen (dit per un importador d'aquests material), depen amb quin drap ho facis ja és ratllen...
Apa que no són delicades.... DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
Hola, jo he sentit a parla d´aquest tunels pels camions, i per la Ac no crec que sigui gaire recomanable perque l´agua surt amb molta pressio i despres no es com els tunels del cotxes, que deixes el cotxes en punt mort, sino que tu has de guiar el Ac dintre del tunel.
Jo la CV la rento amb la galleda, l´esponja, el sabonet i per pujar al sostre utilitzo el "toro". |
|
|
:D Nosaltres de moment,.... les vegades que l'hem netejat de fóra, ho hem fet sempre de la manera típica, amb la mànega de pressió de casa, ensabonada amb galleda i esponja i esbandida altre cop amb mànega d'aigua a pressió, i de moment,... estem contents per la lluentor que queda 8-)
Això si, vol dir hores..... unes quatre hores aprox. utilitzades per la neteja. Encara que a on vàrem comprar la AC, les de lloguer les renten amb mànega de pressió a la mateixa betzinera que ells tenen, d'aquelles que poses monedes i primer surt l'aigua i llavors el sabó, i vas tirant monedes.... depenen del que vols que surti...... |
|
|
Al costat d´on guardem la caravana hi ha un rentat manual de camions, amb una escala per poder rentar-la per dalt..... d´aquest que tenen la manguera de pistola...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Matrix:
Podríes dir-me on està aquest rentat de camions?. Estic buscant-ne un però no sé on anar. La cv la tinc per Vilanova, si algú en coneix un a prop m'agradaria saber-ho. Al pàrking renten cv però trigan molt a donar hora, i m'agradaria fer-ho jo mateix. Garcies i salutacions. |
|
|
A Ripollet hi ha un, anant cap a al polígon Santiga, està lluny de Vilanova, però...
Avui hem deixat de nou l'auto ben blanqueta. Uns quans euros, de la màquina a pressió del pàrking, i unes quantes esquitxades. Com feia caloreta, s'estava bé. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
En Castellbisbal, entrando por la carretera que viene de Rubí o de Molins de Rei, hay una gasolinera que también tiene para lavar camiones a mano con pistola de presión.
|
|
|
A Ripollet on?
suposo que és la benzinera de la ctra. de Santiga, davant de l'institut de FP, oi? Sense forum, no hauria vist ni la meitat del que he vist.
|
|
|
Es a l'inici de la carrerera de Santiga, i és Repsol, no conec si hi ha un instiut. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Can56, perdona que no et contestés abans però era de vacances. El concesionari és al carrer Laureà Miró 421 de Sant Feliu de Llobregat, i el rentacotxes aquest és una mica abans, a prop duna bencinera...si no és al costat mateix.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|