|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
L'altre dia llegia un relat, crec que era d'en Toni de Ros, en el que comentava que portava els pneumàtics onflats amb aquest gas.
Jo havia sentit fa anys que era millor, però per altre part no veig com éssent "tant bó" no es generalitza el seu ús. La veritat és que només que m'asseguréssin que el risc de punxada baixa a la meitat, per a mí ja seria suficient, a veure que en sabeu. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
personalment voldria dir que no sabria on anar per posar-hi nitrogen.
|
|
|
A Norauto, i altres centres de accessoris per al automóvil ho tenen.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Diuen que si, que la posiblitat de punxada baixa notablement i que el pneumàtic no s'escalfa tant. També val a dir que cada inflat (per roda) val uns 6 eu. si no recordo malament.
Estic d'acord en que si fos tant bo, s'hauria estés molt més, i més en el mon del transport. A mí al taller on poso les rodes mai m'ho han recomanat com si fos una cosa fantàstica, jo no ho he provat, potser sí que es un bon "invent"...... :roll: caldrà veure si algú te experiència amb el tema. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Toda la ventaja frente al aire es que por las propiedades del gas, es mas difícil que pierdas presión, digamos para analfabetos, que las moléculas son mas gordas luego pierde menos presión con el paso del tiempo.
A partir de aquí, cada uno debe ver las ventajas que le reporta, naturalmente según el vendedor esta demostrado que el que lleva el gas (carísimo) tiene menos caries y su vida sentimental es mas placentera y con mas frecuencia. Recuerda el chiste del burro que cantaba...... Versión oficial: Lógicamente si llevas gas y pierdes menos aire, se puede suponer que duran mas con las presiones correctas, luego esto es igual a menos pinchazos, menos accidentes, etc. etc. Saludos. |
|
|
Bona tarda, jo el porto a la auto i el vaig posar per l'estiu que diuen que s'escalfa menys, de moment molt bè.
|
|
|
Ja les hem omflat amb Nitrógen. Ara tinc un altre dubte:
A les instruccions de l'auto posa omflar totes les rodes a 5,5 kg per igual, però l'altre dia al càmping-car-magazine, a una persona li deien que havíen d'estar més omflades, pel pes, les de darrera que les del davant. Com ho porteu ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
normalment a tots els vehicles, quan obres la porta del conductor, hi trobes una xapa que indica la presió de les quatre rodes, normalment i dic normalment, perque es pot donar el cas que no sigui aixi, on hi ha el motor sempre van mitg kilo mes inflades que les altres.
L'any passat vaig demanar al mecanic que les posses a tope de la seva capacitat, ja que hem donaba l'impresio que quedaban una mica aixefades pero hem va contestar que aixo va en funcio del pneumatic que portis, cada marca pot anar a una presio diferent |
|
|
Jofranc, a la porta no hi posa res, segurament a les que porten cabina original sí, igual que als cotxes. La informació que tinc és la del manual Fiat. Justament, posar 1/2 kg. més on va el motor és el contrari al que diuen els de la revista que raonen en dir que la majoria del pes de l'auto va al darrera... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|