• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

TEMA:

Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16333

Hola a tots els campistes:

Som nous a TotCamping, ens acavem d'enregistrar i us enviem una salutació a tots.
Estem pensant comprar una caravana nova i ens agrada molt la TEC Travel King. La nostra pregunta és per algú que en tingui una, si ens pot dir les seves impresions sobre aquest model.

Gràcies.

:D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16338

Benvingut siguis marti HF

Sento no poder-te ajudar en aquest model de caravana, a veure si algú la té i et pot donar alguna referència. Desitjo que us sentiu a gust entre nosaltres. :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16339

Gràcies de tota manera CIM.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16343

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Nosaltres les vam estar veient fa cosa d'uns tres anys i les vam veure molt be fetes i robustes, i el concessionari el tens a tocar de casa.
Si ens vam quedar una knaus va ésser per un tema de mida de les lliteres.
Per mi, és de les millors.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16345

Gracies Nouespai:

Em sembla que ens faràs acabar de decidir. La veritat és que sempre ens ha donat molt bona impresió i d'estar molt ben acabades.
Així que haguem fet el pas us ho farem saber, es la nostra primera CV i això no passa tots els díes i caldrà celebrar-ho.
La meva dona Marisa i els nens, l'Alba (8) i en Kiril (5) i jo estem impacients perquè arribi el dia.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16351

BENVINGUTS!!!!! HF HF
Jo fa quatre dies que hi sóc i ja em sento de la família
No tinc referències d'aquesta marca, peró sembla de fiar.
Sí és la primera caravana, ja us podeu vacunar, perqué aixó és com un virus que no marxa mai!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 2 setmanes #16355

Benvolgut, amic vallesà
No tinc caravana, però he sentit dir que es una marca molt bona i que té un bon acabat. Segur que sortirà algún et donarà aquesta info.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16465

Hola a tots els campistes:

Som nous a TotCamping, ens acavem d'enregistrar i us enviem una salutació a tots.
Estem pensant comprar una caravana nova i ens agrada molt la TEC Travel King. La nostra pregunta és per algú que en tingui una, si ens pot dir les seves impresions sobre aquest model.

Gràcies.

:D

Nosaltres en vàrem tenir una, en concret la travel king 460 TDF, i t´haig de dir que son boníssimes, vàrem estar molt contents amb aquesta marca. Son Alemanyes i molt robustes i d´una gran qualitat, fins i tot millors que algunes caravanes alemanyes molt famoses. També et dic que els de central del caravaning son molt bona gent i prou seriosos, amb uns mecànics molt profesionals que si tens qualsevol problema t´el sabran resoldre. No se si has fet tractes amb en Dioni, si és així es un tio molt competent. En definitiva, si us agrada les TEC, endevant, quedareu molt contents

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16466

Moltes gràcies Aspen:

Aprofitem per dir-vos a tots que ja la tenim encarregada. Es una TEC Travel King 510 TKM, ens l'entregaràn el Marc de l'any que vé.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16474

Enhorabona, ja tincs ganes que que la tingueu per convidar-vos a alguna kdd d'aquestes que fem.
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16475

enhorabona per la teva nova adquisicio , espero puguis disfrutarla molt amb els teus ........... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16479

Martí, a que fa il·lusió? :mrgreen:
Enhorabona doncs per l'adquisició brindem , ara ja saps el que toca, armar-vos de paciència per l'espera i que pasi el més rapid possible :roll:
Comença a posar cava a la nevera per celebrar-ho :mrgreen:

Felicitats!!!

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16481

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Si al Dioni ( un gran professional ) li dius que t'ho hem recomanat ets de Totcàmping segurament et fa alguna atenció especial.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16483

Gràcies per les vostres recomanacions. Quan vam anar a comprar la CV ens va atendre un tal Francesc molt bé, però us faré cas i quan hi tornem demanarem pel Dioni.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16486

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Gràcies per les vostres recomanacions. Quan vam anar a comprar la CV ens va atendre un tal Francesc molt bé, però us faré cas i quan hi tornem demanarem pel Dioni.

Salutacions.

El Francesc és el propietari, i el Dioni, que és molt enrotllat és l'encarregat. :mrgreen:

Re: Adquisició caravana nova fa 19 anys 1 setmana #16493

Benvingut Martí.Enhorabona per l'adquisició.Que tingueu salut per disfrutar-la i molt de temps per viatjar.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 11 mesos #16739

Marti, enhorabona per la compra....però....ja podreu esperar fins al març??? agggg....a mi em donaria un no se qué......

Per cert....amb quin cotxe l´arrossegaràs?....és una caravana pesadeta...
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 11 mesos #16742

Matrix:

Gràcies, la veritat és que estem molt contents però també impacients.
El cotxe que tenim és un C-MAX amb 136 cv. Em van dir al concessionari que anava bastant sobrat de potència i pesos. Crec que no hem de tenir cap problema.

Salutacions.

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 11 mesos #16747

Marti, no et fiis del que et digui el venedor.
He estat buscant per internet el PMRc/f del teu cotxe i no l´he trobat.
El que si he trobat és que pot pesar entre 1300 i 1500kg....(tara), això vol dir que no vas masa bé, ja que la caravana és més pesada que el cotxe, i em sembla que per això ja t´hauries de treure el carnet E.
No vull se una aigua festes...però jo vaig tenir de canviar el cotxe per refiar-me.
I bastant sobrat no vas, vas bé però a les pujades hauràs d´anar amb calma.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Adquisició caravana nova fa 18 anys 11 mesos #16748

Matrix,

Moltes gràcies, ja em miraré bé la fitxa tècnica del vehicle i el pes de la CV, no obstant, tenim uns amics que tenen un Toyota Corolla Verso de 150 CV gasolina i aquest Agost han estrenat la mateixa CV i m'han comentat que la van arrossegar sense cap problema i amb pujades ja que anaven a Camprodon.
Em podríes dir quin vehicle i CV tens? Per fer algun tipus de comparació.

Gràcies igualment pels teus consells.

Salutacions.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12