|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics.
el proper dia 28 de juliol marxem direcció paisos baltics i volia preguntar-vos si val la pena portar tot el menjar (o quasi tot) o poder es suficientment economic com per no anar tant carregats. l'any pasat a noruega anavem molt carregats pero va valdre la pena per que tot era intocable, carissim. oi que em direu alguna cosa??? gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
nosaltres quan hi van ser, l'any 98, doncs ens en vam emportar una mica de tot, alla potser el que mes vam comprar va ser el pa, la llet, l'aigua, fruita, verdura, lo normal era tot barat, pero els capritxos si eran cars per exemple piles, carrets de fotos, la veritat es que aquell any tampoc hi habia res per comprar, no es perque fos aquell any en concret, si no, es que era tot bastan miserable i pobret
Lituania, potser s'asembla mes em Polonia, degut a la proximitat, a Kaunas es on hem vist les dones mes altes, roses i guapes de tot europa Riga es una capital moderna, el casc antic, es com moltes ciutats d'europa on pots trobar nois i noies tocan algun instrument, es mereix una visita. Tallin en tenim molt bons recorts es potser, de les tres capitals la mes moderna, per la seva proximitat a Finlandia, el casc antic, no t'ho perdis sembla que estas en un castell d'un conte de fades Be nomes dir-te que tinguis unes bones vacances, i quan arribis ens en facis cinc centims |
|
|
gracies jofranc, ets molt amable, i quan torni prometo explicar com a anat.
tinc moltes ganes de marxar i em fa molta ilusió anar a Tallin, tothom diu que es una meravella. petons. |
|
|
No, no, i no... les dones més guapes de europa estàn a Wroclaw, Polònia, en Jofranc està equivocat, i no ho dic jo, ho diu la meva dona.
Bromes a part, nosaltres vam estar a Polònia l'any passat i anàvem carregats de menjar. La veritat és que tot és molt més barato que aquí, al restaurant pots menjar perfectament per menys de 10 euros per persona i hi ha menus a 2,50 € ¡¡¡¡¡¡. Als hipermercats podràs trobar de tot menys peix ( a la zona sud). El que et recomano que portis d'aquí és l'aigua mineral, allí encara que diguin que és sense gas no té el mateix gust que la d'aquí. Pots comprar menjar allí perfectament. |
|