• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16716

Hola a tots,

ahir vaig anar a recollir la meva autocaravana a Area Punto control, on m'havien fet unes quantes coses. M'he instal.lat el Viesa Holiday, ja us diré quin resultat dona. Divendres marxem i tindré ocasió de provar-lo.

Us haig de dir que n'he quedat contenta pel tracte i per les coses que m'han fet. Encara no he pogut comprovar el resultat però crec que tot està molt bé.

Em van fer el descompte com a usuari de totcamping i en general us els recomano.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16720

Perdoneu la meva ignorància, :( :( :(
peró que és el Viesa Holiday :?: :?: :?:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16722

És el refrigerador o refredador (no sé ben bé com dir-li) que posem al sostre. aquell que també porten els camions i que funciona amb l'aigua del dipòsit.

L'he provat a l'ombra i va molt bé. Al sol ja us explicaré.

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16730

Moltes gràcies, avui ja puc dormir tranquil, he aprés una altra cosa ;-) ;-)
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12