• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16716

Hola a tots,

ahir vaig anar a recollir la meva autocaravana a Area Punto control, on m'havien fet unes quantes coses. M'he instal.lat el Viesa Holiday, ja us diré quin resultat dona. Divendres marxem i tindré ocasió de provar-lo.

Us haig de dir que n'he quedat contenta pel tracte i per les coses que m'han fet. Encara no he pogut comprovar el resultat però crec que tot està molt bé.

Em van fer el descompte com a usuari de totcamping i en general us els recomano.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16720

Perdoneu la meva ignorància, :( :( :(
peró que és el Viesa Holiday :?: :?: :?:
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16722

És el refrigerador o refredador (no sé ben bé com dir-li) que posem al sostre. aquell que també porten els camions i que funciona amb l'aigua del dipòsit.

L'he provat a l'ombra i va molt bé. Al sol ja us explicaré.

Re: AREA PUNTO CONTROL fa 18 anys 11 mesos #16730

Moltes gràcies, avui ja puc dormir tranquil, he aprés una altra cosa ;-) ;-)
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Via Verda per la Terra Alta i Baix Ebre +

Un cap de setmana de tres dies fent bici per la Via Verda de la comarca de la Terra Alta i el Baix Ebre. El projecte de construcció del ferrocarril Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12