• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TARGETA SANITARIA EUROPEA fa 20 anys 3 setmanes #1677

Tots ja sabeu al viatjar molt que per sortir per Europa, s´ha de portar la targeta sanitaria Europea.
Tingue-ho en compte els que aneu per Andorra que aquesta targeta allà no és vàlida, s´ha de tramitar a la Seguritat Social el certificat de Conveni amb aquest País.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TARGETA SANITARIA EUROPEA fa 20 anys 3 setmanes #1681

carreras Moltes gràcies per tota la informació que ens estàs passant, jo no havia pensat en la targeta Sanitària. El Dijous vaig demana la informació del Mt Sant Michel a la web de turisme que vares indica i avui l’he rebut.

Gràcies

VIATJAR fa 20 anys 3 setmanes #1683

Jo intentaré anar posant el que se, dins de les meves posibilitats, doncs tan sols fa tres anys que viatjo amb AC.
Abans d´aquest temps, dels 16 anys fins quasi els 40, els meus viatges han estat a ficar-me a sota terra, per coves, avencs i rius subterranis, tant del Pirineu com d´altres zones. Sempre m´ha quedat l´espina de no haver pogut fer un avenc de menys mil metres de profunditat.
El que m´agradava més eren els rius subterranis del Pirineu i després d´aixó, tot te una edat límit, varem seguir amb l´ alta muntanya, la cual fent espeleo també pràcticavem.
Ara alternem, els caps de setmana, el sortir amb AC per fer muntanya i els viatges quan hi ha més dies.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: TARGETA SANITARIA EUROPEA fa 20 anys 3 setmanes #1684

Per ampliar informació: www.viajarenautocaravana.com/DyC/SSyAExt.htm

En general a tot l'apartat de "Datos y Consejos" hi ha molta informació interessant per als viatgers, no únicament en autocaravana.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: TARGETA SANITARIA EUROPEA fa 20 anys 3 setmanes #1685

Ja veus Jordi,si estas amb pleno apojeo,no parlis tant de l'edat que molts no et seguiriem pas per la muntanya,ni per les coves.
Gràcies per recordar lo de les targetes doncs a voltes un es capfica en la ruta i s'oblida de coses importants com la salut.Records a la Margarita.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Marroc en Setmana Santa +

Destí: Marroc Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Podeu veure o descarregar també la Llegir més
  • Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge en autocaravana per Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12