• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16774

Divendres marxem cap a França a un camping a prop de sant Juan de la Luz, el cas es que uns amics nostres ens han comentar que ells i varan anar i no els hi va acabar de convensre el camping ,ells hi varan estar 10 dies i varan tenir que pagar l'estada per adelantat.
Jo vaig fer la reserva per 15 dies i esclar aixo de pagar per adelantat no m'agrada, ja que si no estigesim a gust doncs mirariem de marxar a on altre lloc.
No sé fins a quin punt es legal aixo de fer pagar per adelantat l'estada....vosaltres que opinei???.
Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16775

Hola Brujisa,

pots mirar de fer una cosa, quan arribis digues que t'hi vols queda dos dies i els pagues. Si no esteu a gust al càmping doncs marxeu, que us voleu quedar més temps, aneu a recepció i dieu que us quedeu dos dies més i els pagueu. I així fins al final de les vacances.

Bitxitos

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16776

M'ha oblidaba!!....he de dir que al fer la reserva ja vaig pagar 200 €

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16779

:roll:

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16782

Hola Brujisa,

pots mirar de fer una cosa, quan arribis digues que t'hi vols queda dos dies i els pagues. Si no esteu a gust al càmping doncs marxeu, que us voleu quedar més temps, aneu a recepció i dieu que us quedeu dos dies més i els pagueu. I així fins al final de les vacances.

Bitxitos

Hola, amb aquest sistema tens el perill d´esta cambiant de parcela cada dos dies,

Normalment quan fas una reserva en un camping has d´anticipar una paga i senyal.

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16787

Que en pensem?, doncs que es un mal sistema 8O

El fet es aquest, si pagues 10 dies i nomes n'hi estas 5, no se si et tornen els diners, jo no m'hi he trobat mai, tot es demanar-ho. :roll:

Nosaltres sempre que em reservat, mai ens han demanat paga i senyal per la reserva, l'unic que si que et demanen que si no pots anar-hi, els avisis amb antel·lació.

Isabel, sigui quina sigui la vostra decisió, que passeu unes bones vacances!!! :mrgreen:

Una abraçada ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16791

nosotros tuvimos que pagar por adelantado en el Bois de Bologne en Paris, adelantamos en dos dias nuestra salida y nos devolvieron el dinero sin ningun problema.
yo no soy tan reacio a pagar por adelantado, incluso lo ofrezco como alternativa a dejar el DNI en deposito, que me niego en rotundo, le dejo el DNI para que tomen los datos pero exijo que me lo devuelvan.
pero lo mejor es hablarlo antes todo.

Re: cobrar per adelantat l'estada de camping fa 18 anys 11 mesos #16798

La nostra experiència és que dos cops que hem pagat per avançat, el camping a resultat una autèntica m... (sense traduccció), desde aleshores només agafem una o dos nits i desprès ampliem, també és veritat que anem amb AC i no reservem, sempre anem a la aventura i fins ara no me quedat mai sense camping.
Nosaltres desde lo de les academies d'anglès Opening, no paguem cap servei en la totalitat per avançat, sí una part si és convenient, però tot no, es una qüestió de lògica, el seu negoci es donar un servei a canvi d'uns diners, conseqüentment la transacció és dono servei rebré diners, i no pot ser rebo diners i ja donaré el servei.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12