• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) fa 18 anys 11 mesos #16792

Hola companys,

Doncs per fí a sortit al mercat un "moure-caravanes" com cal :mrgreen: .

Deixeu-vos de punyetes amb els Power-touch's , Euromover's o Move-control's...... jo ja el tinc encarregat per la meva, aquest es el millor sistema, us ho asseguro!!! =)) =)) =))

Esteu preparats?... doncs cliqueu el seguent enllaç:

Algú més en vol un?, diuen que fen comanda col·lectiva rebaixen el preu!!! :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) fa 18 anys 11 mesos #16793

molt bo CIM,

doncs jo que pensava que el meu cotxe no podria amb la caravana de doble eix:

Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) fa 18 anys 11 mesos #16794

=)) =)) =))

Mira, l'hi he posat aquest mateix a en Martí al seu fil, i de rebot he vist aquest que he penjat.

Pobre Renault 5, em recorda a uns amics dels meus sogres que varen partir en aquell temps a l'autopista de Tarragona un Seat 127 arrossegant una caravana. :mrgreen:
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) fa 18 anys 11 mesos #16797

Genials !!!!!! aplau aplau aplau
Quan jo era petit anàvem de vacances, el meu pare amb el cotxe i la CV, i el meu germà amb l'altre cotxe i tota la "family". El pobre " Morris" no podía amb tot...
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Ja no cal un aparell per moure la CV (va de broma!!!) fa 18 anys 11 mesos #16809

Jo de moment no me'l demano.

M'esperarè a que surti el nou model, m'han dit que va sol, el programes i la caravana arriba sola al seu destí. :oops:

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • 3 dies pel sud de França +

Dia 6 A les 7 del matí tots de peus a terra per anar a buscar l’ac i marxar direcció al sud de França. Només creuar la frontera ens adonem Llegir més
  • Pirineu Gironí +

Malauradament, per aquestes dates el Pirineu presenta un aspecte pletòric i dic malauradament perquè tot es deu a l’absència de precipitacions que estem patim aquest hivern; això ha fet que Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12