|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola companys,
Doncs per fí a sortit al mercat un "moure-caravanes" com cal :mrgreen: . Deixeu-vos de punyetes amb els Power-touch's , Euromover's o Move-control's...... jo ja el tinc encarregat per la meva, aquest es el millor sistema, us ho asseguro!!! =)) =)) =)) Esteu preparats?... doncs cliqueu el seguent enllaç: Algú més en vol un?, diuen que fen comanda col·lectiva rebaixen el preu!!! :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
molt bo CIM,
doncs jo que pensava que el meu cotxe no podria amb la caravana de doble eix: |
|
|
=)) =)) =))
Mira, l'hi he posat aquest mateix a en Martí al seu fil, i de rebot he vist aquest que he penjat. Pobre Renault 5, em recorda a uns amics dels meus sogres que varen partir en aquell temps a l'autopista de Tarragona un Seat 127 arrossegant una caravana. :mrgreen: No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Genials !!!!!! aplau aplau aplau
Quan jo era petit anàvem de vacances, el meu pare amb el cotxe i la CV, i el meu germà amb l'altre cotxe i tota la "family". El pobre " Morris" no podía amb tot... DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
Jo de moment no me'l demano.
M'esperarè a que surti el nou model, m'han dit que va sol, el programes i la caravana arriba sola al seu destí. :oops: |
|