|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Després de voltar per la France durant un parell de setmanetes, ja hem tornat. El dissabte passat vam arribar a Catalunya i com que jo em resisteixo a donar per acabades les vacances, m'he quedat uns dies més a la platja amb les nenes. El Lince ja fa uns dies que està "currando", així que ara el tinc de "Rodriguez".
Només dir-vos que el viatge ha anat molt bé i que a finals de juliol pocs eren els espanyols que voltaven per Normandia. París ja és una altra cosa, el català semblava l'idioma oficial de la ciutat !!! Una anecdota, a Versalles vam trobar-nos amb un lector del Totcàmping que només veure la tortugueta va saludar-nos en català i va saber que erem de Sabadell !!! Salutacions i espero que tinguessin un bon viatge. Aviat tornarem a ser per aquí, ja us donarem detalls del fantastic viatge i us donarem alguna idea pels que volgueu anar el proper estiu (s'ha d'anar preparant la feina !!!!). Un petonàs als que sou per aquí i els que aneu tornant. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bienvenida :-)) :-)) :-)) :-))
nosotros tampoco vimos a españoles por La Alsacia, solo en Estrasburgo oimos hablar en catalan y en Heildelberg un grupo de españoles. somos pocos los que tenemos la suerte de hacer vacaciones en julio. |
|
|
Ben tornats sigueu família!!! HF
Celebrem que tot hagi anat bé i ens alegrem de que mica en mica, tots els que heu estat fora, torneu a casa, bon senyal :mrgreen: . Nosaltres encara no hem marxat i continuem treballant, però tot arribarà, nomes ens queda una setmaneta i vacances!!! :-)) dance :-)) dance Doncs res, que sigui lleu tornar amb les obligacions de sempre i si em vols creure, sigues solidària amb en Lince i torna a treballar que no pot ser bó fer tantes vacances =)) Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Benvinguts a casa...m´alegra saber que tot ha anat bé. :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Benvinguda a ...... a casa no, no perquè encara no la trepitjada, que estic jo de Rodrigues fent las feinetes de la casa.
Ja t'ho trobaràs. Aviat em tocarà a mi. Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Monrib,
Benvinguts, encara que la benvinguda real sigui pel Lince que està treballant com un negre Ens veiem la setmana que vé. Un petonàs. |
|
|
Benvinguts, ens alegrem que tot hagi anat tant be.
Fins aviat |
|
|
nosaltres tambe hem arribat, des de el diumenge que ja anem donant tomps per aqui.
les vacances han anat molt be, mes o menys, tot dintre del previst. farem una mica de relat per explicar-vos les nostres petites histories cotidianes, i mirarem de posar-hi alguna foto :mrgreen: A reveure |
|
|
Desprès de 18 dies de donar toms per Europa (France-Italia-Austria-Alemaya i Suïssa) . de fet varem arribar fis a Viena . Nosaltres els de Garrotxa també hem tornat
El viatge a anat mol bé , hem rigut molt i les vacances san fet curtes . de fet no podia ser d’altre manera ja que la companyia que portava era immillorable. En Prim i la Dolors; el Tècnic la Tura i el nen ; i nosaltres en Joan i la Carme. De fet ja estem esperant les festes d’Olot i 11 de setembre per tornar a sortir Fins aviat |
|
|
Ben tornats sigueu tots els que aneu arriban de vacances. HF
Quan sigueu tots per aquí, marxarem els de la segona tanda :mrgreen: Records a tots els de la Garrotxa. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Jo d'aqui dos dies començo la segona tongada. :mrgreen: :mrgreen:
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Así m´agrada , que lña gent vagi tornat..... jo també començaré la segona tongada d´aqui a 8 dies... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Mica a mica tots anen arribant. Ara toca escriure bonics relats de les aventures viscudes per terres d'Europa.
salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Montse:
Ens alegrem de la vostra tornada amb la sensació d'haver gaudit molt a França. A nosaltres l'any passat també ens va passar això de trobar-nos a Paris amb molts catalans... però aquest any també hem trobat gent de Manresa a Granada... c'est la vie! Petonàs molt fort i al Lince que no sigui res !! :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Hola Montse Lince i petites! vaja, vaja..jej tu també li estàs fent dentetes al lince com el ciuatanejo a mi...
Benvinguts! Glòria La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Benvinguts, nosaltres tambe hem anat a Normandia i Bretanya, pro no ens hem trobat cap tortugueta.
|
|
|
Nosaltres ja hem tornat de França.
Hem fet una parada al càmping de Can Jepi a L'Escala on hem tingut dos dies de sol i bona companyia. I avui que marxàvem, arribàven els Mercè67, llàstima de no poder estar més temps. Hem trobat nomès dos catalans, ( de fet quatre, però dos no van dir-nos ni hola després de saludar-los ) dos vascos i una familia de Guadalajara. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Benvinguts ¡¡¡
En la nostre petita escapadeta ens vam trobar pocs espanyols, però amb tots ells vam compartir una bona xerradeta: una parella de Guipuzkoa a Tignes, una parella de Navarra amb tres nens petits a Chamonix i els nostres estimats amigs Jordi i Margarida a Cervinia. Però d'aixo ja fa mols dies i ja tenim "mono" de sortir un altre cop. Una abraçada mol forta pel Pau i l'Elena ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Benvinguts, nosaltres varem troba mols però mols Catalas y un munt de Castellans, ió quan trobava Catalans per la ruta sempre preguntava DON SOU?? aquet viatja li preguntava al Francesos =))
Una abraçada |
|