• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16861

:evil: Hola compañeros os quisiera contar la experiencia que tuve en un camping de montaña,Camping Pirineus (Guils de Cerdanya) magnifico unas parcelas con césped estupendas y unas intalaciones y unos servicios muy limpios.
El camping a sido para mi familia y para mi una de las maneras de disfrutar de nuestras vacaciones, mis andaduras por los camping comienza a los 26 años mas o menos.
Mis hijos, con sus hijos (mis nietos) continuan con el camping. Uno de mis hijos tenia programado un viaje por Francia, juto con otra familia que siempre viajan juntos, cinco dias antes de salir haciendo barranquismo se rompe el tobillo, consecuencia sin vacaciones.
Me ofresco a llevarles la caravana al camping Pirineus, ya que esta cerca de nuestra residencias,de esta manera podrán disfrutar de vacaciones junto a sus hijos y amigos.Llegamos al camping dos caravanas la de mi hijo y la de su compañero,nos miramos las parcelas, correctas aunque con un poco de pendiente, empezamos ha colocar la primera caravana al hacer algo de pendiente el freno de la caravana nos la frenaba aunque hicimos barios intentos tuvimos que desistir, porque el enbrage del coche enpezó ha oler y hacer humo, sacamos el coche y empezamos ha enpujarla dos hombres dos mujeres y los niños y mi hijo al lado con la pierna escayolada, la caravana ni se mueve.
Segunda caravana con algo de dificultad y con esfuerzo la pudimos colocaren su lugar.
HE AQUI MI SORPRESA en la caravana de al lado dos personas (hombres) observando nuestros esfuerzos sin inmutarse, en frente otro y en el entorno conté un total de seis personas que contemplaban nuestros esfuerzos .
Como pudimos colocamos nuestras caravanas y en ningun momento nadienos ofreció ayuda.
En mi interior pensé que nunca ofrecería mi ayuda a nadie pero me dije que entonces no me podría considerar campista.
Cuando e llegado a un camping SIEMPRE me han ofrecido aguda, nunca en ningún lugar e tenido que pedirla y pregunto es posible que no ubiera ningún CAMPISTA en el entorno, me quede con mal sabor. No quisiera malas interpretaciones con respecto al camping que para mi es estupendo

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16868

Hola tonbou4,

Ja es mala sort que us trobessiu amb gent "campista" que no s'oferis a donar-vos un cop de mà i més, amb la situació que us trobabeu. :cry:

Per sort no tothom actua així, jo m'he trobat es més d'una ocasió empentant amb la meva dona la nostra caravana per entrar-la a la parcel·la i donar-me compte de que anava super-lleugera perquè 3 o 4 homes també empentaven sense demanar res a ningú, ho agraeixes enormement. :D

No cal dir que quan es al revés, m'aixeco de la cadira o d'on sigui per fer el mateix, no es una obligació fer-ho, però........ es allò que diuen, el que no vols per tu, no ho vulguis per ningú. :roll:

Desitjo que no t'hi tornis a trobar mai més així, no es l'estil campista que m'han inculcat, que sempre he vist i que practico sempre que cal, penso que es qüestió de companyerisme i si m'ho permets dir-ho clarament, d'educació.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16870

cada dia hay mas dueños de caravanas y menos campistas.. es una lastima ,de todos modos debemos segir buscando y ofreciendo ese espiritu solidario que nos caracteriza..
<strong> Tras un Mundo Nuevo !!</strong>

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16873

En tots els nostres anys de caravanistes mai habiem tingut problemes en instalar la nostre caravana en una parcela...................
La nostre caravana era de les grosses, i quan arribavem a un camping sempre sortia gent de tot arreu per ajudarn-nos :D :D :D Es una pena que es esperit campista hagi desaparegut..................però ja fa temps ¡¡¡
Potser aquest canvi va ser el que ens va empenyer a passar-nos a la AC, encara que el fet de sentirse campista no te rés a veura amb l'element d'acampada que utilitzem................
............recordo amb nostalgia els temps en que acampabem en tenda i ens sentiem lliures al mitg de les montanyes ¡¡¡

Una abraçada ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16875

Lamentable, pero mal iriamos si una cosa asi nos hiciera cambiar a nosotros, nada a olvidarlo y a esperar que ellos necesiten ayuda, para ir raudos y veloces a socorrerles, quizas entonces se den cuenta y cambien,,,,,,,, y si no se dan cuenta peor para ellos, pero ellos a nosotros no nos haran cambiar.

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16877

sort n'hi ha que no tots som de la mateixa manera.
Os explicare la meva expariencia d'aquest estiu: Estavem en una area per ac,s a Krimml, i plovent, de sobte s'incorpora al grup un frances, es situa al lloc que mes li va agradar, comença ha estendre el fil per endollar la llum, a les hores es dona compte que li falta l'adaptador, plovent tan com podia i tothom mirant al françes, pero ningu mou un dit,quan l'home ja estaba desesperat, despres de provar-ho tot i frotes ben moll,la conciencia amb va donar un cop al cervell perque amb desvatlles i agafan el paraigues, mi acosto, mir-ho i faig l'obra de caritat del dia, li regalo el adaptador

Encara que ho expliqui una mica en plan xistos, el que queda clar es que quan amb fa falta un cop de ma, a mi tambe m'agrada que m'ajudin

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16881

La mala sort que has tingut ha sigut no trobar-te a cap campista autèntic, que estic segur que t'haguessin ajudat sense pensar. Has tingut mala sort, espero que es recuperi aviat el teu fill.

Anims
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Mal sabor: fa 18 anys 11 mesos #16885

Es penós d'ensopegar aquesta mena de gent.... de totes maneres crec que per desgràcia cada día n'hi ha més. :( :( :(
Jo fa dos estius amb una cv. de 5,40 mts. (amb el seu pes corresponent), la dona embarassada de set mesos i una nena de tres anys, estava intentant posar la cv. dins una parcela...... d'espectadors molts!!!! peró fins que jo no vaig demanar ajuda, a ells ja els hi estava bé mirar. així no s'avorrien.

Entre tots, els hauríem de reeducar i retornar-los l'esperit campista.
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12