• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Si us plau, ajuda!!

Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #16966

Algú sabria dir-me on puc guardar la caravana desde el proper dissabte dia 25 (per la nit), fins el dimarts??

El cas es que arribem al port de Barcelona, des de Livorno, sobre les 20 h.

El lloc on la guardem habitualment es al Esplai Caravaning Manresa, que el diumenge tanca i aquest dilluns tambè (per festa major).

El cas es que hauria de deixarla al carrer des de el dissabte fins el dimarts al matí i no me fa gaire gràcia.

Si algú te alguna genial idea, serà benvinguda.

Gràcies i fins aviat.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #16974

A Barcelona, enfront de correus hi ha un parquing , a VEA posa que no deixen pernoctar i que aplique tarifes de autocars, he mirat de trobal el nº de telefon i no ho he aconseguit.
Al forum no admetren caravanaes.
Una altra solució es que la deixis a algun càmping.....per exemple al vilanova, que ja admeten camping xecs o al 3 estrelles a l´autovia..pagant l´estada de la caravana..
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #16977

Hola fr1,
Primer de tot celebro que us ho esteu passant d'allo mes bé. Per això estem tot l'any esperant aquestes vacances, no?
Sobre la teva petició:
es molt grossa la teva caravana? Si vols, la pots deixar al jardi de casa , al costat de la meva. Tan sols jo pugui passar amb el cotxe en tinc prou. Jo estic a la Pobla de Claramunt, al costat d'Igualada, molt aprop de l'autovia. Per entrar a casa he de fer un gir pronunciat, però amb la meva, una Knaus 400, paso de sobres. Ja ho saps, si t'interessa ja m'ho faràs saber.

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #17021

Hola a tots!

Matrix moltes gràcies per la informació. De fet el recurs que teniem com última opció, el el d'anar al Vilanova, pero la veritat es que ja tenim ganes d'arribar a casa.

FrancescPamies. Moltes gràcies per la teva hospitalitat al oferir-nos el teu jardí. Encara que no ens conexem personalment, espero que aixó es resolgui aviat, potser en alguna quedada.

Fins aviat!!
:D :D :D :D

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #17038

potser no es una idea lluminosa, però si preguntesis si te la deixan aparcar a l'area de Navarcles, si ho preguntes al ajuntament , els expliques el problema i pagan el que calgui, potser l'idea no estaria tan malament i quedaria aprop de Manresa :?:

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #17051

Hola Fr1,

si vols a Igualada les deixen tenir una setmana al carrer sense cap problema.

Nosaltres, aquest estiu que no tenim vacances la tinc a un carrer de casa (la veig des de la terrassa) en una zona encara sense edificar i per on no hi pasa gairebé ningú.

Ho fem així per que els caps de setmana, per poc que puguem, l'enganxem i fem una escapadeta, i així m'estalvio cada vegada anar-la a buscar i deixar al K3.

La zona es al costat d'un enllaç de l'autovia, i fins a Manresa hi ha uns 30 km.

A més a més, podriem fer una mini trobada amb en Francese i en Pepxi :mrgreen:

Ja diràs quelcom.

Atentament,

Bitxitos

Re: Si us plau, ajuda!! fa 12 anys 10 mesos #17098

Be! ja estem a casa i de moment tenim sol·lucionat l'aparcament de la caravana, gràcies a un amic nostre camioner, que en el parquing on guarda el camió, ens han posat en un recó.

Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

Toni-de-Ros en 12 dies (26.07), costalbert en 14 dies (28.07), Lluís García en 21 dies (04.08), ciuatanejo en 22 dies (05.08), IVISANT en 25 dies (08.08), Mont-lleó en 28 dies (11.08), Unalome81 en 40 dies (23.08), JordiJ en 43 dies (26.08), carlos.mataro en 46 dies (29.08), caxisa en 47 dies (30.08)

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.