• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

[b]Hola a tots, ja estem a casa[/b] fa 18 anys 11 mesos #17059

Hola a tots, ja som a casa, però el dilluns tornem a marxar a descansar dorm a la platja, si el Lorenzo ho permet, 4 o 5 dies (sí, ja sabem el que penseu però ens veiem en l'obligació d'aprofitar al màxim.....jajajajajaja) =)) . Hem tornat dos dies abans del previst dons la pluja i el vent han pogut amb nosaltres i les previsions eren de continuïtat.

Iogui i Nouespai, llàstima de no poder arribar a coincidir però dúiem rutes dispars, nosaltres varem comencar per Normandía i la veritat també ens varem quedar fent panxing de dos dies en dos o tres llocs i això també va retardar el camí que potser hagués estat el qual poguéssim coincidir sobretot amb vosaltres Josep Mª. I Elena, en fi altra vegada serà.

Aquests són els llocs que em visitat: Anada passant per Clermon-Ferrand i al vespre donem instruccions precises al Tom-Tom que ens dugui a una àrea de camping-cars propera a la ruta per a poder dormir (quina meravella, ens va dur exactament al lloc (Aigueperse), vam seguir viatge i varem veure Rouen, Dieppe, Etretat (ens pugem les dues muntanyes, dreta i esquerra, en tres hores i un munt de fotos de posta del sol. Seguim cap a Honfleur, Arromanches, Colleville (Omaha, La Cambe, UTA etc.), i a dormir A Gattevile “Le Far” (al costat del mar i el far, idíl·lic), Cherburg, Colignon, Port Hable (pàrquing de pescadors, altre lloc preciós amb altra caiguda de sol preciosa), Carteret, Port Ball, Gouville, Sant Piere sur Mer (dormir), Mont Sant Michel (impressionant i també la 1,45 hores :evil: per a sortir del pàrquing a part de la pluja i vent que ens va acompanyar tot el dia i els posteriors), Fougeres, Vitre, Dinan, Dol de Bretagne, Cancale (ciutat de les Ostras, 12 unitats a 3,5 € més una de regal i dues llimones dance ) Saint Malo, Cap Frehel, Erquy (dormir), Paimpol, Lannion, Perros- Guiret, Crozón (Cap de la Chevre, Pointe de Dinan i aquí s'acaba la ruta doncs després de escoltar la previsió del temps i ja farts de pluja i vent :8} posem tranquil·lament direcció a Badalona. Resum molt, molt, molt bé. Ens ha agradat molt, hem de tornar per a veure el que se'ns ha quedat penjat.

CIM, el TomTom va d'allò més bé, ens va dur a totes les àrees que li varem indicar i les que ell mateig ens proposaba. Espero que la teva PDA ja estigui en el teu poder i ja saps si vols (i els altres, també) que et doni alguna info al respecte, estic a la vostra disposició.

NEUS, ja hem vist que el teu marit ja està millorat (de la qual cosa ens em alegrar molt) i heu pogut fer una escapadeta. Les ostras que et tocaven me les he menjat jo =)) :-)) (a l’Esther no li agraden) això sí, pensant en vosaltres :cry: i estaven de mort :-P .

PAYVI i JOSELUISGISELA, os vaig enviar un missatge sms, no sé si el vareu rebre.

Una abraçada a tots
Viu cada dia com si fos l'ultim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: [b]Hola a tots, ja estem a casa[/b] fa 18 anys 11 mesos #17063

Hola Toti ¡¡¡
M'alegra que tot hagi anat be..............però aixó de que et menjesis la nostre racció d'ostres ;-) ;-) ;-)
Espero que properament tinguem l'ocassió de trobarnos i compartir al menys alguna cervessa.

Fins aviat ¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: [b]Hola a tots, ja estem a casa[/b] fa 18 anys 11 mesos #17208

Hola Toti!
Quan ens vas enviar el msn estavem a St Maló...ens vam ben creuar! nosaltres voliem anar pujant una mica més, cap a Normandia i només ens quedaven dos dies. A Cancale no em vaig voler estar de provar una ostra, només una, al Ciuatanejo no li fan gràcia i jo era el primer cop que en menjava . :mrgreen:
Nosaltres amb el temps vam tenir força sort! Només ens va ploure al Mont Sant michel i a Oradour, ja de tornada a casa. A St Michel quan hi vam arribar al vespre. Però ens va agradar arribar fins a l'abadia de nit, caminant per la carretera perquè van prohibir tots els parquings per la marea, amb les nostres capelines (blanques, semblavem fantasmes a aquelles hores màgiques i tètriques) ben mullades. Al dia següent vam repetir i tornar a fer nit...el que ens agradava també ho disfrutavem.
Un petó!
Glòria I Ciuatanejo
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: [b]Hola a tots, ja estem a casa[/b] fa 18 anys 11 mesos #17212

Hola Toti,

Celebro que tot hagi anat tant bé, segur que heu disfrutat de valent!!! :mrgreen:
Pel que he lleguit hores d'ara esteu a la platja, descanseu molt ;-)

Nomes dir-te que efectivament ja tenim la Pda arreglada i en ple funcionament, va arribar dos dies abans de marxar nosaltres de vacances, i t'asseguro que l'hi hem tret molt de suc :mrgreen:
Ara caldrà fer aquelles proves que no vaig poder fer unes setmanes enrrera i veuren els resultats, si hi ha qualsevol cosa ja et demanaré ajuda!!!

Moltes gràcies :mrgreen:

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: [b]Hola a tots, ja estem a casa[/b] fa 18 anys 11 mesos #17219

hola Toti,m'alegra que hagi anat be.La pluja "mal de muchos"
espero que ens veiem aviat.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12