• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1712

Doncs això amics, en Jepi en fa 39 !!!! :mrgreen:

Jepi, que passis un feliç dia d'aniversari i que la Carme i els nens et portin com un rei.

FELICITATS MACO !!!!

Carles i Marta ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1713

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Oti, és veritat, m'acabo de enterar pel mi arroba.
A veure si ens posen un mòdul d'aniversaris. :evil:

Qui ho havía de dir d'aquell noiet, sí, sí, el melenes...

Moltes felicitats, noi, que ho disfrutis de valent.

pastis
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1714

Heyyyyy!

MOLTES FELICITAAAAAAATSSSSS!

Una abraçada moooolt gran dels teus pixapins, i una booooona estirada d'orelles!!! Hay hay ...... que el Jepi s'ens fa gran :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1716

Hola amics.He començat el dia a les 6 del matí pensant que ningú hem felicitaria,ja que a tot camping encara no tenim la posibilitat de veure qui fa anys,estava trist i pensava que us ho diria jo mateix,pero sorpresa alguna bona gent han mirat el miarroba hi han vist un que ja en te 39. :mrgreen: :mrgreen: No pesen gens ,es porten molt bé i a més amb una colla d'amics com vosaltres una dona magnifica com la Carme i dos angelons :mrgreen: :mrgreen: com el Pau i la Judit i una família al costat que més es pot demanar.A més ahir hem van fer tiet per 5 vegada(quin regal).
Bé amics moltes gràcies a tots ,no esperava menys de vosaltres :D :oops: .Que la salut i la bona companyia us acompanyin avui també a vosaltres.GRÂCIES.
SALUTACIONS.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1717

Ei, jovenet, on vas encara pel 3?
Per molts anys , i que passis un feliç dia amb tots els teus !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1722

MOLTES FELICITATS com m'agrada tenir amics que compleixin mes anys que jo...bé és broma...doncs aixo felicitats pels anys i per a fer-te tiet.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1723

JEPI, MOLTES FELICITATS!!!!!!!
aniversari

Caram que ets jovenet!!!! BÉ, QUE SIGUIS MOLT FELIÇ AMB LA TEVA FAMILIA, i pensa que aquesta altra familia que formem aquest forum, et desitja tot el mes bo i millor.
petons

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1724

MOLTES FELIÇITATS...
MOLTES FELIÇITATS...
ET DESITGEM TOTS PLEGATS...
MOLTES FELIÇITATS

Des de Sabadell et desitgem que tinguis un bon dia en companyia de tota la teva família.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1726

Moltes moltes felicitats Jepi, que passis un bon dia al costat de tota la teva família i deixa alguna botelleta de cava per al 11 de Setembre.
aniversari pastis brindem

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1730

Jeeepiiiiii, guapoooooo!!!!!! MOLTES FELICITATAS!!!!! pastis pastis pastis
Que tinguis un bon dia amb la teva familia....nosaltres ja t´estirarem de les orelles al setembre
PD, et dic un secret...demà és l´aniversari d´en Pere, quins dos crancs més macos.... :mrgreen:
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1736

Lo dicho Muchisimas felicidades... la verdad que a veces me pregunto, por que te quiero... y no me lo explico... pero la verdad es esa... jajja...

FELIZ CUMPLEAÑOS...

Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1740

FELICITATS!!.... que tinguis un bon dia amb la companyia dels teus :-P

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1743

Pero Jepi.......tu algun dia duermes??????
Mira que levantarte a las 6 e irte a dormir a las tantas....y en tiempo de vacaciones....esto no puede ser....=)) =)) =))
Bueno a lo que iba.....
PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!
pastis aniversari brindem
te deseamos,que en este dia tan especial ,seas muy feliz, con esta familia tan maravillosa que tienes y que no te duelan mucho las orejas :D :D
Molts petons
La vida es bella, asi que vivela a tope antes de que se acabe.

FELICITATS fa 20 anys 2 setmanes #1745

Jepi, et desitjem que passis un excelent día, amb tota aquesta gran família que tens i en la que tothom t´aprecia moltíssim.
Després ja en privat, que us ho passeu molt bé juntament amb tota la família.
Tal com et diuen, ets molt jovenet.
Ja et deixen sortir sol de casa tant jovenet?.
Ara en fas 39 i has viatjat moltíssim, quan canviis els números 93, et quedarà alguna cosa per veure?.
Al menys espero que m´hagis vingut a visitar al Museu de Fóssils de Catalunya.
Una forta abraçada.

Margarida i Jordi
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1748

Ostres, tu també fas anys Jepi ???

PER MOLTS ANYS !!!!!!!!
i ja ho celebrarem a Astúries (tinc excusa per trucar-te i demanar una convidada) brindem

:g) Montse

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1749

Eiiiiii Col.lega:

A veure si et treus la son de les orelles i em contestes alguna vegada al mòbil, que sempre em surt el teu missatge... i ja tens una edat per tenir l'agenda i el contestador funcionant, perque despreés em dius que no t'ha arribat res... y de eso nada.

Jejeje 39 takos !!!!
Benvingut al club... encara que només em queda un mes !!

Feliç aniversari company, a tu i a tota la teva family !!!!
Abraçades de tots els components familiars del TIOWILLSON i record per a tots.

Jesús/Lupe.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1754

Moltes felicitats!!!!

Un petonàs a la famili!!!

Els tiramillas al complert!!! :roll:

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1760

MUCHAS, MUCHAS FELICIDADES JEPI
Espero que pases un feliz dia en compañia de tu maravillosa familia.
Y el año que viene ya entras en nuestro club, el de los 20+20
Lastima no poder estirarte personalmente de la orejas.

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1763

MOLTES FELICITATS, JEPI!!!

Et desitgem que passis un bon dia en companyia de la teva familia i dels teus amics. (Tots no, eh? que Navarcles quedaria petit si hi vinguéssim tots. Tot i que si no va quedar petit per la Monacàlia...)

aniversari :D

Des de Lleida et desitgem un bon dia i unes bones vacances!
Salutacions

Re: JO EN SE D'UN DE NAVARCLES QUE AVUI CUMPLEIX ANYS!!!! fa 20 anys 2 setmanes #1770

;-) Jepi que pases un muy feliz dia de tu cumpleaños, con todos tus familiares y amigos, pero guerda un poco de cava para celebrarlo en Septiembre, Eh.
Un abrazo para tí y tu familia.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Alcalà de Henares +

Destí: Alcalá de Henares Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12