|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Hola a Tothom!!!
Som el Jordi (29), la Txell (28) i el Cristian (2). I estem molt contents d'haver trobat aquest forum, som novells com podeu comprobar Ara ja començem a mirar caravana-ou de segona mà per així, de cara l'any que ve ,poder gaudir de les trobades que feu, que pel que veiem us ho passeu d'allò mes bé!!!. :-)) Si voleu, ens podeu donar algun consell de quina caravana ens podem comprar es a dir,si alemanes,franceses,españoles... en fi el que volgueu estem oberts a tots les opinions de gent veterana com vosaltres. En fí ,que mès us podem dir??? Doncs que aquests tres Manresans ens faria molta il.lusió poder-vos coneixe-us ben aviat!!! I us enviem un fort petó per a tos vosaltres i un petonàs enorme pel meu germanet i la meva cuñadeta (CiM) :D que gracies a ells i a la HOBBY FOREVER, hem pogut coneixer aquest món tan genial una mica mès a fons. Salut a tothom!!!!!!!! brindem Fins molt Aviat!!!!!!!! <div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
.............BENVINGUTS ¡¡¡
:D :D :D Si os ha agradat anar amb bungalow, encara os agradará mes poder anar amb la vostra caravana :-)) :-)) :-)) ..................... Será la caseta pel temps lliure i lloc de trobada amb mols amics Salutacion i fins aviat ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
benvinguts a aquesta la vostre casa i la del que vulgui.
espero os sentiu molt agust |
|
|
BENVINGUTS!!
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
|
JordiTxell, :roll: :roll: :roll: caram......això em sona molt........ :roll: :roll: :roll:
Eiiiiiiiii, però si aquests manresans jo els conec!!!! :-)) :-)) :-)) dance brindem Si son molt propers a nosaltres!!! :mrgreen: , en realitat son la meva germana preferida (de fet, nomes en tinc una =)) ), el meu "cuñaaaaaaooooo" i el meu estimat nebot :g) . Doncs res família, sigueu benvinguts i gaudiu d'aquest fòrum on hi trobareu gent fantàstica. Un petonas ben fort OXO hola Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
No cal que aneu molt lluny a buscar consell, el teniu al costat de casa.
Benvinguts sigueu i a veure quan de temps aguanteu el "títol de babys", que pel que ens han comentat ens l'acabeu de treure. Atentament, Bitxitos P.D: Suposo que no us saltareu la botifarrada, oi? |
|
|
Benvinguts companys:
Nosaltres també estem esperant l'any que ve per estrenar la caravana. Respecte al que preguntes sobre les caravanes, nosaltres personalment les que vam trobar més ben acabades i complertes van ser les alemanyes. En el nostre cas ens hem quedat una TEC Travel King 510 TKM amb tres ambients ja que volem estar còmodes els quatre. Esperem coneixer-us ben aviat. Salutacions. |
|
|
Bienvenidos al foro, esperamos que os podamos conocer muy pronto.
Un saludo. |
|
|
Benvinguts sigueu des de Fornells de la Selva,....
i a gaudir del nostre poc temps d'oci que sempre ens queda per nosaltres i els nostres.... Ah, i a "empaxar-vos" de veure models de caravanes, Salut, :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
bienvenidos "cuñaoooooooooooooooooooooo"
|
|
|
Molt Benvinguts!!!!!!!!!! :mrgreen:
|
|
|
HF Benvinguts sigueu !!!
Per qualsevol dubte, per aquí hi ha un tal CiM, que sense coneixe'l, junt a molts d'altres, m'han ajudat moltissim per comprar-me aquest estiu una caravana. (Ens ho hem passat d'allo mes bé.) Prova-ho, no et faltarà consell, segur. |
|
|
Moltíssimes gràcies a tots!!!!
De ven cert que sou tots molt bona gent Ens sentim molt orgullosos de ser uns membres mes d'aquest forum. Una abraçada Manresana per a tots!!! i salut Jordi i Txell i Crsitian <div>Salut!!!<br><br>Jordi,Txell i Cristian.</div><br>
|
|
|
Benvinguts!!!!!!!
|
|
|
Benvinguts ¡¡¡¡¡¡
|
|
|
Benvinguts a casa hola
|
|
|
ostras uns de Manresa , quina ilussiò em fà , sigue benvingùts esteu a casa vostra
salutacions veìns. |
|
|
Benvinguts a casa vostre
|
|
|
benvinguts a la vostre casa HF
|
|
|
Benvinguts gent del Bages.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
|
|