• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

No es camping fa 18 anys 11 mesos #17199

Hola, tinc el llibre Els Lacets de quan la meva filla era petita i ara amb fa il.lusió tenir els cd pels meus nets, pero em falta el capítol 13 algú de vosaltres el te?.

Moltes gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: No es camping fa 18 anys 11 mesos #17232

Has buscat amb eMule?

Re: No es camping fa 18 anys 11 mesos #17237

Si, de fet son 26 capitols i tots els buscat a emule, pro fa molt de temps que l'espero.
Tambe es va emetre per el canal 33.

Gracies per el teu interes

Re: No es camping fa 18 anys 11 mesos #17243

I has provat de trucar a Televisió de Catalunya per si ells en poden vendre còpies. Sé que les sèries de producció pròpia les venen o les venien abans.

Atentament,

Bitxitos

Re: No es camping fa 18 anys 10 mesos #17309

Dons no he probat, ja que no en tenia ni idea, gracies per el consell, ho probare.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12