|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
:D :D :D Unes molt bones vacances ,de relax i a més a més de comprobar com no ens ha expulsat de Blanes ni molt menys.On estava l´area d´autocaravanes he passat a diari y tots els dies hi habia alguna aparcada i pernoctant.
Al camping vaig coincidir amb una familia de pamplona que també els vaig veure a la mateixa zona,lis vaig preguntar si habien tingut algun problema i res de res.Inclús es van aturar la policia local al costat però en cap moment els van dir rés. Molt bonica tota la zona de girona començant a banyoles i acabant a Blanes.Vam estar al camping la Masia i molt bé amb els nens. Un saludo Jorge |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola basketjorge,
Celebro moltíssim que tot hagi estat així i que hagueu gaudit d'unes bones vacances. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
MIRA QUE BÈ , YA EM PENSABA NO ANAR-HI MÈS A BLANES
TAN MACA QU'ÈS , AL MEINGS ARA I TORNAREM . YO VAIG ASISTIR A L'INAGURACIÒ DE L'AREA I EM VA SABER MOLT DE GREU EL QUE VÀ PASSAR DESPRÈS . SALUTACIONS |
|
|
eih me alegro mucho que lo acontecido en blanes sea tan genial , esperoq ue sigan opor ese rumbo y no vuelvan a darles ningun calenton mas a estos politicuchos....
bueno en definitiva que me alegro que hayais vuelto bien y con tan buenas noticias..... |
|