|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots i totes :D
Abans d'enregistrar-me havia estat tafanejant els temes que hi publiqueu. La veritat que hi ha de força interessants i d'altres .... :evil: Bé, anem al que anem. El nick diu bastant de mi. Sóc hipernovato en aquest "mundillo", tant que ni tan sols he acabat d'entrar. M'estic plantejant, o ens estem plantejant la possibilitat de comprar-nos una cv i passar temporades a un parell o tres de campigs l'any (allò d'estiu a un, tardor a un altre...). Però la veritat és que aquest món és de bojos. Hem visitat quatre concessionaris diferents i tots diuen que son els millors. Marques com Sun-Roller, Adria, Knaus i Delta. Totes si fa no fa, donen les mateixes configuracions; tres ambients, bany, menjador....... Tots regalen, com a promoció "l'avancé", i els preus son poc decisius per la diferència. Ens podríeu aconsellar? Més enllà!!! :o He vist que la gran malloria de campings ofereixen només 4A, amb això hi ha prou? son només 880 W. Potser estem massa acostumats a casa (jejejeje). Quins campings recomaneu? Visquem a l'Hospitalet de Llobregat. Som dos nens (2 i 8 anys) i jo (papi). Ens agrada la muntanya, però no volem fer un fotimen de km cada vegada que anem al camping. S'ameten tot tipus de consells. Gràcies i felicitats a tot pel bon rotllo que teniu |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Bienvenido novato,
Un modelo de caravana sera bueno en funcion del uso que le des, si la vas a mover mucho, que sea ligera, con buenos amortiguadores, estabilizador y vigilar los neumaticos. si vais a estar mas bien fijos, que sea ancha y comoda en cuanto a los regalos, a mi no me gusta llamarles asi, me gusta decir que son articulos incluidos en el precio, los concesionarios regalar, no regalan nada, incluyen mas o menos cosas en el precio segun les presiones. Los campings de montaña suelen suministrar mas amperios, porque se necesita calefaccion, de todas maneras si tu intencion es usarla en invierno, no estaria de mas que le pusieras calefaccion, en un camping de costa con 4 amperios reales puedes pasar, aunque creo que lo normal son 5 amperios que son, creo, 1100 W, pero para la luz, la nevera y un ventilador tienes de sobra. Bienvenido al foro y vete pensando en cambiar de nick, lo de novato es una cualidad que se pierde con el tiempo. |
|
|
Hola Novato, primer de tot, benvingut siguis HF
Com diu en Tonio, comença a buscar-te un altre nick perquè aquest, et caducarà aviat. :mrgreen: Referent a l'ajuda que demanes, en questió de models n'hi ha per a tots els gustos i preus. Si repasses alguns fils d'altres companys que també han demanat ajuda, trobaras informació de tota mena. De fabricants n'hi ha molts, però la qualitat en el producte d'uns als altres varia i en segons quins casos, minva d'una manera considerable segons la gamma que triis. Tingues present també el vehicle amb que l'arrossegaras, això et pot condicionar una mica a l'hora d'escollir per questions de pesos i motor. Per alguns concessionaris, per tal de vendre, podries arrossegar una caravana de 2 eixos amb un Seat 600 :twisted:... ja m'entens oi? Sobre els "regals", pensa que de regalar no regalen res, tot es markéting, i depen de com els apretis et donaran més o menys, però també dependrà de la caravana, de l'import, dels rappels de venta i dels marges comercials d'ells. Sobre els càmpings, si tens intenció de fer temporades curtes durant l'any, jo t'aconsello que miris de fer-te soci d'un club caravàning ( a Catalunya en tenim forces), les acampades que fan durant l'any son molt variades i a preus força interesants. Si vas per lliure, sempre et surt més car, però tu tries el lloc on vols anar i les dates. Si tens més dubtes, demana que per això hi som :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Desprès d´aquest savis consells, només donar-te la benvinguda.
Amb 4 amperis no hi tens prou per calefacció eléctrica. Jo vaig estar un mes de març al Repos del Pedraforca i amb 6 amperis ja saltava el microones i el radiador junts.I no t´escalfa l´avencé. Jo vaig veure moltes estufes. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
para el avance el radiador de aceite no va muy bien, es mejor el calefactor ceramico, el inconveniente es el ruido que hace, siempre mejor que el peligro que puede suponer una estufa de butano si no hay suficiente ventilacion.
|
|
|
Primer de tot, donar-vos les gràcies per la vostra rebuda. Has estat excepcional. Gràcies.
El Camping que he estat mirant és Berga Resort. El preu..... :roll: , però d'altres estan més o menys i aquest ens agrada als tres. Què em dieu? Em podeu recomenar cap altre? Una pregunta tonta. L'avancé, a terra no té res, no? És a dir, que és el sól del camping, no? Llavors, com el protegeixes per a que no entri aigua, ni res? Després, quines més coses es necessiten? Gràcies i disculpeu per les preguntes tan "xorres". |
|
|
Benvingut ¡¡¡
Durant els anys que vam tindre caravana ja ens sentiem voltamonts, per tant, tot i fer petites temporades a càmpings, sempre la teniem a punt de marxa. Mai había fet servir "terra" ni cuina exterior. Durant l'hivern, un petit avancé de neu per guardar els esquis i al estiu un toldo amb tres vents per protagirnos una mica del sol. Depent de les intencions que tingueu os convindrá un tipus o altre de caravana :D :D :D .............No os dexeu enlluernar pels venedors; primer es convanient saber quin ús li voleu donar i després lo mes dificil, triar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salutacions ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
El Berga Resort no el coneis, però pel que he sentit és un mega càmping.... el millor és que un dia feu un tomb per la zona i visitue els càmpings, pregunteu preus , també de les piscines (no sé si s´han de pagar a part....)
Com t´he comentat a prop tens el Repòs del Pedraforca, més petit i familiar.... Pel terra hi han varis tipos, el aerotex, el bolon, la rafia.... el que sí t´aconsello es que a sota hi posis un plàstic barat (a la casa de pintures o als xinos en tenen) . a l´hora de recollir ho agraïràs ya que no se t´embrutarà tant. També veuras que hi posen palets i a sobre tintasol, però això penso que és per quedar-se molt fixe. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Hola Novato,benvingut a casa teva.
D'entrada nosaltres quan teniem CV estavem fen temporades a campings tal com tu dius.A l'hivern al terra molta gent i tenia pales de fusta i a sobre enganxat a la fusta un tros de rafia,plastic o aquells adoquins de plastic que venen als consecionaris. Nosaltres sempre i varem tenir una rafia i ens anava molt bé,senzill i practic a l'hora de desmontar. Com a Campings ,més aprop de casa teva i més lluny de les cues tens el camping de Gironella,que realment diuen que està bé,també tens el de Bagà,el de la Pobla,els cuals no caldrà que pujis pel cami del pedraforca en estades hivernals. Una abraçada . salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|