|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Algú de vosaltres sap on es pot arreglar el cofre d'una caravana Roller per la zona del Maresma o Vallés.
Moltes gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Pitxu,
Els usuaris registrats de Totcàmping, tenim un 10% de dte. en reparacions i demés en aquest taller. Els que l'han "provat" diuen que son molt professionals. Et deixo l'enllaç: www.areapuntocontrol.com/idioma1/intro.asp?idioma=1 Son a Montcada i Reixac, Pol. Ind. Can Cuyàs. Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Alerta que només agafen autocaravana dibuix .
Quan jo vaig haver de posar al dia la nostra caravana-ou hi vaig trucar per si els hi podia porta i em van dir que no les tocaven. Bitxitos |
|
|
Jordi, m'has deixat ben parat 8O , jo hi vaig trucar a primers de setembre per fer una consulta i em varen dir que les agafen sense cap problema i que estan especialitzats en Ac's, Cv's i Campers.
Suposo que es questió de trucar-hi i demanar-ho :roll: , de fet, no si perd res en fer-ho. :mrgreen: Potser algú dels que hi han anat ens ho poden aclarir, :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
EP!!!! 8O 8O 8O 8O
Que jo parlo del mes de maig, potser des de llavors han canviat... |
|
|
Copiat de la seva web:
Es un taller dedicado exclusivamente a sastifacer las necesidades de los usuarios de autocaravanas, caravanas y campers. Su actividad abarca desde un mantenimiento general, (Reformas de mobiliario, tapiceria, venta y instalacion de accesorios, etc.) Hasta servicio de mecanica rapida, (Cambio aceite, filtros, baterias, frenos, pre ITV, etc.). Dispone de unas instalaciones adecuadas al tamaño de estos vehiculos, con facil acceso y movilidad, estando bien equipadas y asistidas por un equipo tecnico competente y con experiencia... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nosaltres aquest estiu hem compartit viatge amb algú que hi va portar la caravana a fer un repàs a principis de juliol.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Avui he anat i els hi he preguntat:
Resposta: Sí, sempre que la reparació a fer no sigui de tanta envergadura ( panells laterals, sostre, etc., fets molt malbé a causa d'accidents, per exemple ) que sigui necessari realitzar-lo a la fàbrica. Aquesta resposta també és vàlida per autocaravanes. si Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Ara ho entenc, jo necessitava fer la fitxa tècnica de la caravana i potser per aixó em van dir que no.
|
|
|
Bon dia, em sembla que per Cardedeu hi ha un distribuidor de Roller, és diu L'Alba, i tal vegada et vagi bé, com a mínim coneixeran el producte i crec que tenen taller. També pots trucar a la casa Roller, són de Tordera, i que allà et recomanin algun taller/distribuidor de la seva confiança per les comarques que apuntes.
Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|