• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17587

Us informo que el passat dijous, de matinada, es va produir un robatori al parking de caravanes de Canet (em sembla que és propietat de Caravaning Canet). Van entrar a unes 10 o 15 caravanes, i van arreplegar el que van poder (bàsicament teles i coses per l'estil). El vigilant tenia un llistat de les caravanes obertes, i vull pensar que van avisar a tots els propietaris, però per si de cas crec que no està de més publicar aquest fil.
D'altra banda, al meu sogre que és un dels perjudicats, ja li van dir que l'assegurança del parking no cobriria el que s'haguéssin endut de dins les caravanes (en el seu cas, una tele nova de trinca, sort que el mateix dia havia signat l'assegurança pel contingut). :evil:
Mercè & Cia.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17590

Noi, :roll: no se que passa ultimament però això de robar caravanes i robar a dins de les caravanes, està de moda :twisted: .

L'altre dia vàrem saber del cas d'una família que a mig juny el hi varen robar el cotxe, i dos mesos després, el dia abans de marxar de vacances amb la cv ben carregada i preparada, els hi roben del parking on la tenien sempre aparcada.

També us he de dir, que al meu germà aquest cap de setmana llarg, concretament el diumenge al vespre també els hi han robat el cotxe, però aquest cas a estat al parking de Port Aventura.

Aprofito el post per posar el model i la matrícula per si algú de vosaltres el vegues:

Opel Vectra gris plata metalitzat ---- matrícula: B-4553-TT.
Porta un cofre-baúl a dalt el sostre i al darrera porta les 4 barres catalanes
.

Si hi hagues alguna cosa, no dubteu en trucar als Mossos o G. Civil.

Gràcies ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17614

..............Jo també em tornaré "delinqüent" :cry: :cry: :cry:
Quan el Ramon es jubili, com que la paga d'autonoms no arribará per res, ens farem lladres i delinqüents ; Si no ens engainxent, ganga, viurem del "cuento". Si en tanquen a la pressó, serem uns "mantinguts" :-P :-P :-P ..........s'haura acabat pagar lloguer, gas, llum, teléfon i menjar. Tindrem piscina, gimnás i tele amb color (potser ja sigui de plasma); servei d'habitació amb tots els apats inclossos i un cop cada 15 dies, demanarem un Bis a Bis per no perdre les bones costums.
Lo millor de tot es que quan sortim de permís de cap de setmana per bona conducta :mrgreen: tindrem la AC per anar de passeig.

Bromes a part, sento lo que ha pasat ¡¡¡
Merce, desitjo que el teu sogre no tingui cap problema amb el seguro i pugui recuperar l'import de la tele.
Carles, ojalá ben aviat ens puguis dir que el teu germá a recuperat el cotxe.

Una abraçada.
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17954

• Nena
  • Visitant
  • Visitant
aquesta gent de canet o té la negra o que s'ho faci mirar perque aquest estiu van endur-se la cv d'un company d'un altre forus. El pobre la tenia acabada de comprar i preparada per sortir l'endemà de vacances!!!!!!! 8O 8O 8O 8O 8O

a mi els parquings de cv's no em convencen per res.

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17961

Us comunico que dissabte a la tarda, el meu germà va rebre una trucada de la G. Civil de Salou dient-li que havien trobat el seu cotxe. :-)) :-)) :-))

L'ha trobat amb un vidre trencat i la resta està intacte, ......aquesta vegada a estat de molta sort!!! :roll: , ara ja el tenen a casa. :mrgreen:

Tant debó tots els casos es resolessin amb tanta rapidesa i es trobessin en l'estat en que l'han trobat. :roll:

Salut ;-)

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #17998

Carles, me n'alegro molt pel teu germà. Una abraçada!
Mercè & Cia.

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #18002

• Nena
  • Visitant
  • Visitant
jo també m'alegro molt per ell. No tots tenen la sort de recuperar-lo.

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #18003

Carles, ens alegrem molt de que l'hagi trobat i en bon estat

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #18004

Ens alegrem que l'haguin trobat.Llastima que no haguin trobat als autors i els haguesin pogut engarjolar.
Tant de bo tots els casos de robatori acabesin tant bé.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #18005

Quina bona notícia, Carles!! Me n'alegro molt.

Re: Incident al parking de caravanes de Canet fa 18 anys 10 mesos #18015

Gràcies companys!!!, crec que aquest cop els hi ha tocat la loteria.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• El Ripollès +

Després del parèntesi de la temporada estival, el Trio Marcelino torna a posar-se en marxa. Aquest cop no ha faltat cap dels seus integrants: Cala (Cala, Sílvia, Ona i Pau), Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12