• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17602

Doncs resulta que el passat dissabte, durant la nostra ruta per la Camarga, vem pernoctar a una margnifica area d'autocaravanes a Santes Maries de la Mer, i voltant per allà vem veure una autocaravana Miller, que duia l'adhesiu de Totcamping ben gran al radere.

Era tard, i no hi veiem gaire moviment, pel que no ens vem atrevir a trucar. Tampoc al mati seguent al marxar hi vem veure gaire moviment, així que ens vem quedar amb les ganes de enviarlis una salitació!

Ara, uns dies mes tard i ja desde casa aprofitem el forum per fer-ho! :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17605

No seria el Jaume Arizona????.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17606

Jo crec que podria ser una tal Echovelly que em sembla que té una Miller, o diu que es la propietària d'una. Qui sap?
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17611

Lince, Lince jajajaja... Yo soy propietaria solo de Suny jajajaj... Y tengo mas que de sobra, con nuestra peazo de AC jajajaja...

Aunque ya me fijare en tu entorno cercano, por que desconfio bastante... Despues de ver los conciertos que has hecho tan fraudulentos... No me fio ni un pelo... jajaja :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tengo ganas de veros y hechar unas risillas con vosotros jajaja
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17615

No seria el Jaume Arizona????.
Una abraçada.
Salutacions.

Home Jepi, la del jaume me la conec ja de memoria!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Mes que res per intentar no aparcar massa aprop a les kedades!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

La que vem veure en aquest cas era força mes petita que la del jaume, i una mica mes antiga.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17616

Poca broma Loli :D , nuestro Ruiseñor ha tenido este verano algunos "bolos" en Normandia y ya prepara su nueva gira catalana para el 2008. Es posible que en alguna kedada nos deleite con un avance de su nuevo repertorio. :mrgreen:

Re: Membre de Totcamping amb una Miller a la camarga?? fa 18 anys 10 mesos #17619

No lo dudo, pero yo he escuchado por ahi ciertos comentarios, del mal uso que ha hecho con el dinero que gano en dichos conciertos jajaja... En cuanto al tema de conciertos en Kedadas, me tendre que aguantar hasta que hagan otra, por que nosotros no vamos a la Kda. del amigo Cim...

Con lo que nos quedaremos sin este magnifico espectaculo mediatico que se monta el Ruiseñor.

En fin, habra que pensar en algo para poder beber by the face jajaja el Malibu y poder escuchar a ese canalla del Ruiseñor.
Que poco tiempo y cuantas cosas por hacer.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • La Rioja +

Destí: La Rioja Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dels castells medievals a la Batalla de l'Ebre +

La ruta prevista ens farà reviure un dels capítols més sagnants de la Guerra Civil Espanyola: la Batalla de l'Ebre; visitant el poble vell de Corbera d’Ebre i el museu Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12