• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 10 mesos #18162

Mercè, una bona colla de fotos i de gent, gràcies !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 10 mesos #18170

Gràcies Mercè, quina colla de gent que et vares trobar eh!!!! :mrgreen:
Hem d'agraïr a El Mundo, el desplegament logístic a l'hora de dinar =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 10 mesos #18172

Hem vist les fotos i aixo semblava una kdd!!!

Nosaltres tenim pensat d'anar un dia entre setmana si podem i durant el cap de setmana vindran els amics de valencia (almussafes) per primera vegada a la fira. Ens falten 4 invitacions. Sabeu si encara es poden aconseguir?

Salutacions

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 9 mesos #18256

Hola,
Arizona has aconseguit més entrades? Nosaltres també en tenim però en necessitem per alguns amics que vindran amb nosaltres..
Sabeu si totcamping en té alguna?
Un petó
Mercè estan molt bé les fotos, la gràcia és que ja conec algunes cares, a base d'anar a mirant les fotos que aneu penjant..M'ha fet gràcia veure-us parella Ross... Veig que vau aconseguir fer la "manteada" :D
La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 9 mesos #18258

Glòria, el que sembla mentida és que estiguem tant a prop i no ens coneguem... Ara vaig a posar un fil per aquest diumenge, a veure si esteu disponibles i us animeu. (Si no és que esteu a la fira).

Una abraçada,
Mercè & Cia.

hola nois!! fa 18 anys 9 mesos #18260

jo hi vaig anar ahir dilluns aprofitant que estava per barna i vam veure moltes ac, masses !!! kina atavalada, ni havien moltes que m'agradaven més que la meva, snifff..... però beno jo de moment l'estic disfrutant a tope per menorca i cada cap de setmana anam a una cala diferent i de pas pesquem uns peixets per sopar, (per si de cas sempre porto qualque cosa, jejeje) de totes maneres quan vaig arribar a la fira i em vàren donar "EL MUNDO" vaig estar a punt de fotre el camp correns.
una abraçada a tots
laura

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 9 mesos #18271

hola iogui, de moment no, i encara no he rebut les que m'havien d'enviar, suposo que m'arribaran demà. Ja ens veurem amb algu aquest cap de setmana, suposo que anirem el dissabte.

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 9 mesos #18272

Jaume, el dissabte nosaltres també anirem una estona a la fira.
A veure si ens veiem, doncs !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Anireu a la Fira del Caravàning? fa 18 anys 9 mesos #18276

Nosaltres tambe anirem aquest dissabte.
A veure si ens veiem

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

Cercador

Alguns viatges

• Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Viatge a Noruega +

T’ho miris per on t’ho miris és espectacular. És la natura en la seva màxima expressió. Un espectacle que no té semblança amb res. No saps on mirar per que Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Ruta per Alemanya +

...Un país amb infinitat de palaus, esglésies, llacs, muntanyes, art i arquitectura, glorioses poblacions medievals que contrasten amb Berlín, una de les ciutats més avantguardistes d'Europa. Un país que ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12