|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Heu vist aquesta carta a La Vanguardia sobre una queixa d'un autocaravanista a Sant Carles de la Ràpita?
Hi ha un fil on la gent opina, podem aprofitar-ho. Intento enganxar el link. www.lavanguardia.es/lv24h2007/20070917/53394311701.html |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
personalment ho trobo molt correcta, ja seria hora de que les queixes es fecin sentir a traves dels mitjants de comunicacio, ja que aquesta colla de politicutxos no valen ben res, nomes per cobrar i robar tant com poden.
Quan estigui una mica inspirat tambe enviare una carta a algun periòdic, ha veure si la publiquen Salut |
|
|
El que seria interesant es enviar forces e-mails a l'opinio de l'article i que veguin que es un tema calent.
Jo n'hi enviare un. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
No es la primera vegada ja llegim un article com aquest i que es van penjant a continuacio, articles de opinio. Pero es efectiu?? Crec que al final aquestes opinions nomès acabem llegin-los nosaltres els perjudicats.
Aquest estiu per França he comprat una revista d'AC i adjunt regalabant un petit folleto publicat per el ministeri de turisme frances i el firmaba el mateix ministre. A part de molta informacions i consells tenen una adressa e-mail i de correus on pots enviar una carta de denuncia del ajuntament que permet actituts com la de Sant Carles, Blanes etc. L'aparcament i la pernoctacio esta permesa a tot França seguint les normes del Circulacio. Al mateix temps el ministeri aconsella als ajuntament a reglamentar l'aparcament i la pernoctacio, pero que en cap cas pot prohibir-les. Per aquest motiu hi han tantes areas de AC per França. El que fan es concentrar-les en un punt del poble o ciutat (millor per nosaltres per que d'aquesta manera dormim acompanyats) i d'aquesta manera no estem dispersades per tot el terme municipal. En resum, aquestes actituts tindriem que trobrar la manera de denunciar-lesn i de fer-les arribar. primer, al mateix ajuntament, segon a la DGT o al servei catala de transit o Racc, ja que vulneran el codig de circulacio i finalment a la conselleria de turisme o al ministeri corresponent, ja que es gasten una pila d'euros en publicitat per que en visitin i com hem va comentar un AC Frances, " degut al problemes a espanya, vaig pasar de llarg i vaig cambiar el meu destí a mitges vacances" s'en vanar al Marroc. salut Tortugueta <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|