|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
He anat a la Seguritat Social i en un moment ja m´han fet la targeta sanitaria Europea, vàlida per un any.
Després he solicitat el Certificat de Conveni amb Andorra, la llàstima que aquest últim sols te una durada de validesa de tres mesos. Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
És molt convenient revisar les cobertures de l'assegurança del vehicle. Solen incloure una assegurança en viatge que no tant sols cobreix els accidents o avaries sinò també les despeses mèdiques, d'assistència i medecines per indisposició, malaltia o accident no necessàriament relacionat amb el cotxe. En llocs on no hi ha conveni o la Seguretat Social no és massa de fiar (països àrabs, Est d'Europa...) és una sol·lució molt efectiva doncs et proporciona assitència en centres privats habitualment més ben dotats. Jo l'he hagut de fer servir a Suissa i a Turquía, i em van retornar fins l'últim cèntim incloent-hi les trucades de telèfon mòvil.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis) |
|
|
Avui el meu fill les ha anat a buscar, es el segon any que les fem,gracies
a Deu no em tingut mai de necesitar asistencia medica a l'estranger. Ja que parleu del tema voldria fer-vos una pregunta,Algu de vosaltres es soci del Racc? o simplement creieu que no es necesari parque l'asseguarança del vehicle ja ho cobreix "gairabé" tot? |
|
|
Jofranc, nosaltres som socis del RACC, i l'assegurança no és sobre el vehïcle, sino sobre les persones, i per tant sol cobrir més eventualitats que la majoria d'assegurances de vehïcles.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Doncs jo en això no puc estar d'acord, EvaV: era soci del RACC des de feia un munt d'anys, havia fet socis a tots els meus germans i algun company de feina i tenia varis regals per promocionar el Club. Però un bon dia les coses van canviar i es va començar a primar el negoci sobre el concepte Club, la publicitat, amb unes campanyes costossíssimes, sobre l'assistència al soci. En vaig tenir prou amb una resposta "a la catalana" quan vaig punxar dues vegades seguides a Cadis en dissabte per poder comparar la diferència de tracte entre el RACC i l'assistència de l'assegurança del vehicle: l'un em deia el que no tenia cobert i l'altre el que podia fer per ajudar-me. Hi ha una petita diferència de matis, oi? Mireu bé les cobertures de l'assegurança del cotxe o de l'autocaravana, i, en cas necessari, podeu contractar una assegurança de viatge complementària per molt pocs diners. Penseu que la cobertura sanitària pública a Espanya es pot considerar de luxe si la comparem amb d'altres països, i si podem anar a metges i hospitals privats probablement estarem millor atesos. També us pot interessar aquest article: www.viajarenautocaravana.com/DyC/asistextr.htm Ah, i al RACC poc que m'hi veuran més el pèl! Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|
|
Toni estic completament d'acort amb tu,l'ultima gatada que em vam fer
el Racc, doncs va ser un dia que em vaig quedar tirat a la carretera,vaig trucar el Racc, i els vaig dir que enviesin una grua a recollir el cotxe que ja els estaria esperan la dona,que jo tenia d'anar a traballar i ja feia tart doncs la resposta va ser que no vindrien pas si no hi havia el soci esperan altres vegades el meu fill ha tigut el mateix problema, em trucat a la com- panya asseguradora i cap problema. una altre anecdota, la meva dona va anar a les oficines del Racc a Vic a demanar informacio de les Illes Feroe,d'entrada la noia li va demanar a la dona on son aquestes illes? Despres d'esplicar-li va dir que ja enviaria l'informacio a casa, d'aixo en fa dos anys ancara esperem resposta. Las assagurances tot i siguen socis son molt mes cares que en altres llocs per tenir una mica de descompte en parkins i sortidors de bencina, et obligat a paga en targeta, per la qual cosa jo em pregunto parque no puc pagar en efectiu i tenir els mateixos descomptes que els altres? Enfi que estic molt empipat parque no em sento ven ates per els diners que es pagan, unes 20000 pts l'any, L'unic problema que tinc es per renovar uns carnets que vaig treure amb el Racc,pero tambe penso que, pagan St. Pere canta, vull dir que em pot costar uns dinerons mes pero tambe amb solocionaran el problema ancara que no sigui soci |
|
|
Suposo que quan fa falta recòrrer a assistències o assegurances és quan es veu el servei que donen.
En David, el meu marit, fa 25 anys que és soci del RACC i fins ara ha tingut experiències positives, i per això sempre en parla bé a tothom. La darrera vegada que vam fer ús dels seus serveis va ser fa un any i mig, quan una grua ens va haver de treure del mig del fang a un càmping a Carcassone. Aleshores viatjàvem en caravana. El cotxe estava assegurat al RACC, però la caravana no. D'altres ocasions ja van ser anteriors, recollir-nos a l'autopista, portar el cotxe en grua a un taller de Benicarló i portar-nos en taxi a BCN. De fet, fets similars ens van passar en diverses ocasions, ja que aleshores teníem un cotxe que va començar a fallar tot sovint. I també ja fa temps, van enviar dues ambulàncies per a recollir la meva sogra i el meu marit a casa, que s'havien desmaiat. Bé, no era la meva intenció fer que ningú es fes soci del RACC. El cas és que de moment, per sort, no en tenim queixa. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Jo tinc un company que fa molts anys que viatja amb AC, per Europa i sempre em diu el mateix, amb "calés" a la butxaca, la visa i ser soci del RACC, pots anar a tot arreu i dormir ben tranquil, doncs ha tingut algún incident per Europa i l´han atés rapidíssim.
Tu pots enviar els missatges a les estrelles, així jo et podré comprendre.Tu pots dibuixar l´horitzó rera totes aquestes muntanyes, així jo et podré mirar.
|
|
|
Jo tambè soc soci fa molts anys i estic molt content. Molt més content que de l'assistència de Renaut, per exemple.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Nosaltres també som socis del RACC y sempre ens en tret de problemes, al que si diu el RACC, es, que cuan surtis al estranger primer els informis
|
|
|
Jo també soc soci del RACC i després de patir un accident amb la caravana (vaig bolcar) i veurem tirat al mig de la carretera, se del RACC amb va ajudar molt.
Van portar-me la catavana de Requena a un camping de Sitges i deprés a un concesionari de Castelldefells. Guadix: manguito que fa perdre aigua, dissabte a la tarde van obrir-me un taller per canvir-lo. Barcelona: día de Nadalcanvi de bateria. Es molt car, pero amb no han fet negoci. |
|
|
Jo no parlo gaire alt,per si de cas pero soc soci del Racc desde els 18 anys,l'he necesitat poc,gracies a Deu,pero les voltes que els he necesitat sempre han complert.No se si amb el del seguro del cotxe el servei es mes bó,no ho he probat.
Aquestes coses sempre depenen de com has sigutatés personalment. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Hola nois i noies:
Pel que fa a la meva experiència amb el RACC us he de dir que gairebé tot un 10. La única experiència negativa va esser una assegurança de vehicle amb Regal mitjançant el RACC. Ho van pagar tot però van trigar molt (més del que marcava la polissa). D'altra banda l'assistència en carretera "collonuda" (amb perdó) amables i eficients. Amb els anys que porto de soci m'han fet de tot. Canviar el cable "d'embrague", canviar-me un neumàtic en ple Juliol quan vas "maco" per anar a la feina, obrir-me la porta de casa quan m'he deixat les claus,... i tot de franc. No dic més coses que si no encara em cobraran més... :D :D Salutacions. |
|
|
Nosaltres no som socis del RACC, per tant no podem opinar ni a favor ni en contra, però un cop vaig informar-me i vaig veure que el que cobria és, si fa no fa, el que ja et cobreix l'assegurança del teu cotxe i, a més, s'ha de pagar per persona, amb la qual cosa em donava la impressió de pagar dues vegades el mateix servei. A més, sempre et queden alguns dubtes: què passa si tens un accident amb la teva familia i s'ha d'evacuar tota, però només un d'ells és l'assegurat? Només s'enduen la persona assegurada? :evil:
També és cert que no hem tingut problemes greus amb el cotxe (toco fusta...), però quan ha calgut l'assistència en viatge ens ho ha solucionat sempre. Un cop ens vam quedar tirats a Granollers, quan anavem a Vilafranca a veure uns amics, va venir una grua per recollir el cotxe i a mi em van portar a Mataró en taxi (però era un Mercedes, casi una limusina). Bé, no vull liar més la troca. No estic ni a favor ni en contra de la tarja del RACC, però abans de fer-me sòcia m'ho hauran de vendre molt i molt bé... Una abraçada! Mercè & Cia.
|
|
|
Efectivament, Mercè, hi va haver una època en la que l'assistència en viatge era una assegurança que es pagava a part, i la que l'incloîa ho feia a partir d'un determinat nombre de kms del domicili habitual. En això el RACC era una meravella: assistència km 0, possible solució en el lloc de l'avaria amb cotxe taller, assegurança de tota la familia, preus més econòmics en l'assegurança del vehicle, rutes per a fer en cotxe molt ben detallades, gestoria, serveis per un tub... una passada. Però ara totes les assegurances inclouen assistència en viatge des de el km 0, i jo, per desgràcia, he tingut la desagradable possibilitat de comparar-les. La gestoria es paga a preus de mercat, les assegurances són exactament al mateix preu que al carrer i no amb les millors companyíes, les rutes per carretera les han substituit per una agència de viatges... ara ja no és un Club, és un negoci com a qualsevol altre i, en la meva opinió, molt car. Amb això no vull dir a ningu que està fent el "primo", tot al contrari doncs és una gran satisfacció llegir que els serveis funcionen i que algú està content amb el que paga; però si que a vegades val la pena revisar cobertures i assegurar-se'n de que no s'està pagant dues vegades pel mateix. En el tema dels viatges és molt important revisar la cobertura de l'assistència en viatge doncs sol ser molt àmplia, inclou sovint fins i tot als nostres fills quan van d'excursió amb l'esplai. Ítaca t'ha donat el bell viatge,
|