• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 10 mesos #18163

Hola a tothom, soc nou al fòrum i m'agradaria veure si algú em pot ajudar.
Tinc la intenció de comprar una autocaravana i he visitat la fira de Barcelona. He vist una nova marca que es diu Therry, que és de Giottiline.
Concretament m'he mirat la T20, que amb un Fiat de 130cv surt per uns 40.000 euros. La veritat és que es veu molt guapa i ben acabada, però no en sé res de la marca. Algú m'en pot dir alguna cosa?
D'altra banda, algu em pot aconsellar sobre les opcions que tinc per aquest preu?: Challenger, Benimar, BlueCamp, CI.
Finalment, algú coneix al concessionari RENT AREA, són sèrios i de fiar?

Moltes gràcies a tothom

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 10 mesos #18173

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Hola a tothom, soc nou al fòrum i m'agradaria veure si algú em pot ajudar.
Tinc la intenció de comprar una autocaravana i he visitat la fira de Barcelona. He vist una nova marca que es diu Therry, que és de Giottiline.
Concretament m'he mirat la T20, que amb un Fiat de 130cv surt per uns 40.000 euros. La veritat és que es veu molt guapa i ben acabada, però no en sé res de la marca. Algú m'en pot dir alguna cosa?
D'altra banda, algu em pot aconsellar sobre les opcions que tinc per aquest preu?: Challenger, Benimar, BlueCamp, CI.
Finalment, algú coneix al concessionari RENT AREA, són sèrios i de fiar?

Moltes gràcies a tothom

Poc més del que saps et puc dir, Giottiline ara treu dues games de producte per sota de les luxoses Giotti, una gama de primer preu i un gama intermitja.
Els propietaris de Giotti éren els dissenyadors de Mobilvetta.
que van marxar per establir-se pel seu compte, pel que es veu fan uns vehicles força ben acabats.
Els de Rent-Area em sembla que són els importadors oficials. Vaig estar allà mirant les Giottiline fa un any i mig i el lloc on me les van ensenyar no estava a l'alçada de les autocaravanes i em va fer "por".
Per altre part sé que els d'AreaPuntoControl a Montcada ( els quals tenen molt bona premsa com a taller, entre molts de nosaltres ) ara les comercialitzaran també, i pel que els conec jo no tindria dubtes de comprar-la a aquests últims, en cas de decidir-me per aquesta marca.

Amb aixó no vull dir que els de Vilassar siguin dolents, però els de Montada em semblen molt professionals.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 9 mesos #18366

Doncs ja ens hem decidit
Hem demanat la Therry T20, capuchina amb lliteres, de 6,3 metres, i que ens agrada molt. I la comprem a AutoPuntoControl, que m'han agradat més que els de Rent Area.
A veure si arriva a temps i tot va be. ja us ho explicaré.

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 9 mesos #18375

Felicitats per la compra i benvingut al forum.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 9 mesos #18377

si es la que t'agarda sempre sera la millor dell mon , almenys per tu , que es lo que interessa , felicitatssssss.

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 9 mesos #18392

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Ja estàs comprant unes caixes de cava, que els consells es cobren !!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 9 mesos #19342

Hola, buscava alguna cosa a la xarxa sobre les Therry, i finalment he trobat això per si a algú li interessa, és poca cosa, però és l'única que he trobat.
Si algú troba alguna altra cosa m'agradaria sabar-ho.
www.pleinair.it/speciali/mnblog_2k7/index.php?cat=7

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 8 mesos #20589

Aquests de Therry ja han posat en marxa la web, us adjunto l'enllaç:
www.therry.it/

Re: Nova marca d'Autocaravanes Therry, algú les coneix? fa 18 anys 8 mesos #20619

:) :) Bienvenido, felicidades por la AC, venga hacer KM. :) :)
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Irlanda, una illa maragda amb ovelles de colors +

...Poc a poc el cel es cobreix de núvols, i fa acte de presència una fina pluja que ens va calant. El mariner de la nostre closca de nou ( és Llegir més
  • Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12