|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Els mossos han agafat una banda que robava caravanes, en aquest cas al camping de Llafranc.
www.lamanyana.es/ Estigueu al tanto si sou afectats perque han borrat el nº de bastidor, per poder reclamar. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Per sort no sóc afectat.
Peró el que m'empipa més és que hores d'ara, ( o demà) ja estaràn al carrer, i segur que tornaràn a fer malifetes :evil: :evil: :evil: Potser sóc racista, intolerant, insolidari etc.. peró en un cas així, que els tornin al seu país!!!!! DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
No m'enrecordat....
FELICITATS PELS MOSSOS !!!!! brindem brindem brindem DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
|
Ho sento molt, però jo sí que soc racista amb aquesta mena de gent :twisted: :twisted: :twisted: , tots tenim dret a una vida millor, però no perjudicant a un tercer.
Per mí, els tindria tancats una llarga temporada, perquè no hi ha dret que aquest tipus de delictes quedin inpunes davant la societat, i passats quatre dies, aquesta gent tornin a fer-ne de les seves. Celebro la notícia, tan debó sempre fos així :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Quanta raó tens.....
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|