|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Per un problema tècnic, s'ha hagut de recuperar una còpia de seguretat i s'han perdut els missatges d'avui al matí.
Disculpeu els inconvenients. Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Donc el CiM havia posat informació important per la botifarrada, potser ho hauries de penjar a cada sub-forum.
|
|
|
Cap problema.Gràcies er la teva feina Webmestre.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Jo, he tornat a publicar el post, cap problema!!! :mrgreen:
Ja se sap que la tecnología a voltes, en fa de les seves!!! :twisted: Webmestre, esperem que no t'hagi creat molts mals de cap. :roll: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Gràcies per l'aclariment perque havia publicat una resposta sobre el camping a la Garrotxa i ara no sortia i semblava com si els follets haguessin fet de les seves
|
|
|
Ok.. ja m'estaba queixant al altre fil... .jejjeje..
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514
|
|
|
Bé tot aclarit!! aquest matí he volgut contestar i no em deixava...... vaig pensar que era culpa del meu ordinador.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
.................Ooohhhh ¡¡¡¡
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
no pasa res , en aquests mon menys poquetes coses no hi ha res perfecte..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Enhorabona pel teu treball webmestre.. |
|
|
Quin ensurt!!!! 8O 8O 8O
Jo em creia que ja n'havía fet alguna..... DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|