• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18786

Buscant i navegant per internet he trobat aquest article que es va publicar a Gijon degut a la problematica de sempre,a on hem d'aparcar????
Aquí us deixo l'enllaç.Si més no es per veure que el problema es general a tot el pais.
www.elcomerciodigital.com/gijon/prensa/20071005/opinion/auto...-gijon-20071005.html
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18788

www.elcomerciodigital.com/gijon/20070925/asturias/asturias-l...ristas-20070925.html
Si el lleguiu complert veureu que sugereixen els empresaris dels campings del Nord.
Una abrçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18799

gracies Jepi per l'informació.

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18831

muy interesantes los articulos, sobretodo el primero, alli podemos ver que no solo los propietarios de campings protestan contra la presencia de AC's, sino que tambien los vecinos presionan para que no esten, esto es algo que ya escribia yo en otro post, si hablamos con personas, que no sepan que nosotros somos campistas, y les preguntamos su opinion nos llevariamos sorpresas y sobretodo si ellos tienen apartamentos o segundas residencias en zonas turisticas.
Por eso creo que por donde se a de llevar el tema es por los "derechos" mas que por temas economicos, un vehiculo de una caracteristicas determinadas tiene el derecho de aparcar independientemente del uso que se le de, y por supuesto, independientemente del gasto economico que haga su propietario en el termino municipal.

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18832

nomès tornaré per menjar-me unes quantes fabades :D
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18840

parlan amb un company sobre el tema, naturalment jo defensaba la meva postura, que es la mateixa que explica molt be el Tonio, pero aquest bon amic amb va arrebatre o hem va tirar la meva teoria per terra, dien-me, l'impost municipal que pagues es de carrega com un camió, no pagues com un utilitari (per exemple), per tant els camions o vehicles que porten carrega, tenen mes prohibicions que els altres vehicles normals.

Fins aqui tot ho vaig trobar normal, al que no tinsc tant clar es la persecució desmesurada que es duu a terme en vers els nostres vehicles.

Salut

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18841

Si al nostre pais hi haguera com a França llocs de pernocta per les Ac ITINERANTS , de pagament i fora dels campings sense tenir dret a les seves instalacions , NO HI HAURIA TEMA A DISCUTIR i no en parlariem més.
Està clar que les Ac que volen pasar temporades dins de camping ja ho fan!!
Si ho pareu a pensar es molt dificil tenir una Ac en el nostre i inteligent pais. Ens les venen, pero no tenim on buidar o omplir, ens hem de anar buscant la vida, i hi ha molt cap gros que fa verdaderes animalades per no tenir un lloc per fer-ho. Avegades m´he quedat esgarrifada de verue certes coses i no poder dir res!!!
Venen molts turistes extrangers que ens veuen tercermundistes en aquest tema i la veritat tenen raóns per pensar aixi.
No seria millor posar mesures enlloc de discutir tant???
No seria milloor introduir dins a totes les arees de descans un lloc per buidar i omplir?
No seria millor centralitzar el lloc on podem pernoctar, enlloc de posar- nos allà on hi fem menys bulto i a sobra molestem?
En fi, espero i desitjo que les ments s`obrin en aquest sentit.

Mª José

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18876

Buenas :D ,

Tonio, lastima que no pueda poner el enlace con el Periodico de Catalunya, de hace mas o menos 1 mes, este diario se hacia eco del malestar de los comerciantes de la Vall de Boi, con respecto a los vecinos de sus pueblos, con vivienda de segunda residencia, por el escaso comercio que generan estos en la zona, ya que practicamente llegan a la Vall con casi todo comprado desde su primera residencia, e incluso los dueños de los bares se quejaban de la poca vida que da esta clase de turismo al pueblo.

Sinceramente creo que nuestra forma de viajar ;-) puede aportar mas negocio a la zona y ademas es mas sostenible con el medio ambiente :D .

Saludos

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18877

Perdon me dejaba firmar, al final tendre que darme de alta con un nick propio

Manolo

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18878

Vinga Manolo possat un nick ,Manoloco es molt ideal i bó.
Una abraçada.
Salutacions.

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18889

Buenas :D ,

Tonio, lastima que no pueda poner el enlace con el Periodico de Catalunya, de hace mas o menos 1 mes, este diario se hacia eco del malestar de los comerciantes de la Vall de Boi, con respecto a los vecinos de sus pueblos, con vivienda de segunda residencia, por el escaso comercio que generan estos en la zona, ya que practicamente llegan a la Vall con casi todo comprado desde su primera residencia, e incluso los dueños de los bares se quejaban de la poca vida que da esta clase de turismo al pueblo.

Sinceramente creo que nuestra forma de viajar ;-) puede aportar mas negocio a la zona y ademas es mas sostenible con el medio ambiente :D

si en eso estoy de acuerdo contigo, yo lo unico que digo es que esta no tiene que ser la razon de la presencia de las AC's, vaya que no somos cajeros automaticos, existen unos derechos se gaste o no se gaste dinero, luego viene el que aprovechando la presencia de visitantes se fomente el negocio.

Por otra parte, bueno ya sabemos lo que pasa, en muchos pueblos en los comercios hay dos precios, uno para los paisanos y otro para los foraneos, es normal que los que tengan segundas residencias no quieran dejarse tomar el pelo, y no por el precio, sino por la discrimincion, a nadie nos gusta que nos engañen.

Saludos

Re: Article interesant fa 18 anys 9 mesos #18890

ahora hay que eliminar este mensaje, no?

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Miravet +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12