|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics l'altre dia varem anar al cinema i varen triar la pel.licula els nanus.Van volguer anar a veure una d'autocravanes,pero autentiques autocaravanes americanes.Moltes vegades he lleguit articles que hem fan somiar fent ruta per Colorado o pel Canada,i aquí en aquesta peli ho fan pels canyons del coloradoo.El fil del film es una comedia típica Americana de un pare que no aten a la família per culpa del treball,i aleshores per questions que no desvelare,apareix una auto inmensa per una família pija de ciutat.Tot són aventures i desventures,pero en el fons una miqueta retratats hi quedem.Per aquells que no sapigueu que anar a veure i no espereu res ,tan sols passar un petit moment divertit amb les exageracions del bon actor Robin Williams i veure el que fan els americans,quines areas tenen i com acaven les relacions famíliars,es un bon film per no pensar en res.
El cinema es una questio molt personal,jo en tinc experiencia,m'agrada molt el cinema,el cine club i aquell que fa pensar o dubtar,pero els gustos he apres que són molt personals i més en pel.licules de comedia.Uns les troben exagerades altres pesades i altres divertides.Es per aixó que remarco que es una questio molt personal els gustos de les pel.licules.A mí aquesta hem va agradar i la Carme i els nens encara riuen ara.El cap de setmana vem sortir i trobavem algunes similituts amb els nens i els seus MP-3. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Jepi!
És casualitat o t'ho ha comentat la Carme que avui a les quatre li he parlat d'aquesta pel·lícula? Jo l'estava veient a la tarda. A mi me l'han deixat. Imagina com la deuen haver acvonseguit si està a la cartellera però vaja... És una pel·lícula que està bé per passar una estona. T'hi veus retratat per fet d'anar en AC i per tenir uns fills de la mateixa edat que els que surten. Hi ha escenes boníssimes, a vegades exagerades, és clar per provocar més riure encara, com si la situació en qüestió no en fes prou. Només per recordar situacions, pels que l'heu vist (o no): sortir de novato, fer maniobra amb un vehicle tan gran, buidatge dels residus fecals, ettrobes la família pelma i massa "oberta", i que quan en passa una no ve mai sola. Resumint, per riure una estona està bé. |
|
|
Hola Mireia.La Carme no m'ha comentat res,ha estat que hem feia gracia comentar-ho de fa dies i avui m'hi he pogut dedicar.
Ah! els teus nens son pistonuts,s'han portat de maravella i diria per les rialles que feien que s'ho han passat molt bé.S'ha de repetir. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Sí, a fora de casa sempre són pistonuts i es porten de meravella. Ho guarden tot per casa, però em sembla que això és força habitual. La Carme també em comentava que tots estan igual: de VACANCES. I això s'ho creuen amb totes les lletres. Però bé, ja se sap. A què ens dedicaríem els pares si no poguéssim rondinar tot el dia? Vaja, o almenys es creuen ells, que si no ho féssim ens avorriríem.
Fixa't que això torna a coincidir amb la pel·lícula!!!! Apuntat que s'ha de repetir. |
|
|
Parlant de pel•licules autocaravanistes jo recordo una que em va agradar molt. I no va ser per l’AC impressionant que surt més d’una vegada (tipus americana, massa grossa pel meu gust) si no per la interpretació dels actors secundaris: ni més ni menys que el De Niro, el Dustin Hoffman i la Barbra Streissand; els protagonistes passen a un discret segon pla (quin remei) i pel que fa al trio maravelles és tan clar que s’ho estan passant tant de conya que al final la trama és el de menys...pel meu gust, és clar. La peli em sembla que es diu “Los padres de él”, i és la seqüela de “Los padres de ella”, em sembla.
Una altra, de dibuixos: los Thomberrys o alguna així, una familia de documentalistas, amb tres fills i una mona, que van per Africa a bord d’una Integral amb més gadxes i accesoris que la web de roulot Per acabar, i ja paro: hi ha una escena en Indepence Day , cap al mig de la peli, on apareix una estampida de vehicles pel desert (teòricament són refugiats que fugen de l’atac marcià) entre els que abunden diverses AC a qual més atrotinada. És nota que tinc una AC, no?. :D I ho sento per donar la vara cinefilo-autocaravanista. Hi ha alguna més, però ja paro. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
|
Hola Marce,en el seu moment,recordo,que en el antic forum ja vaig obrir un fil sobre "los padres de el".Els actors tal com dius són de primera.
Aquesta de "Vaya vacaciones "ens va arribar més pel fet de que nosaltres tambe tenim fills adolescents i algunes escenes poden assemblar-se a la nostra realitat . Veig que no sóc sol en l'afició del cine,m'enalegro. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|