|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
Jordiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, jo em pensava que per tu no passaven els anys, si estas fet un "xavalillo" :mrgreen:
Moltes felicitats artista!!! happy birthday pastisGlobus icona_onada Totugueta, el mateix et desitjem, moltes felicitats!!! pastis brindem bufaespelmess Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
GRACIES,GRACIES,GRACIES
Sento no haver-me conectat abans peró es que tenia a l'Eli i a tota la family tibant-me de les orelles :twisted: :twisted: Encara no sé com ha arribat aquesta notícia al foro perqué mira que ho tenia amagat...... Bromes apart....Fa molta il.lusió que em feliciti tanta gent .... La veritat es que teniu raó molts de vosaltres que no semblo els anys que tinc dance dance Al final hauré de fer públic lo de la cirurgia estètica =)) =)) =)) Ah!!! Moltes felicitats a Tortugueta |
|
|
PER MOLTS ANYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pastis
|
|
|
Eeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Jordi que callado lo teniasssss , Am deus un xin tonik o dos.
Moltes felicitats Tortugueta brindem pastis bufaespelmess pastisGlobus icona_onada brindem happy birthday |
|
|
Per molts anys.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Per molts anys pastisGlobus
|
|
|
Felicitats Jordi i Tortugeta!!!!
aplau pastisGlobus Salutacions
|
|
|
Per molts anys Jordi, el tema de la conservació penso que és un patrimoni de l'ADN dels del Raval, Barceloneta, oi? un petonàs molt gran de tots nosaltres.
Josefina and family[/b] |
|
|
Fina, L'ADN dels de la Barceloneta si que es nota pro els del Raval, no se no se =)) =))
|
|
|
¡¡¡¡¡ MUCHAS FELICIDADES A MARTA Y A JORDI !!!
|
|
|
No siguis dolent amb els veins de més terra endins, pensa que la brisa marina ja els hi arrivava una mica dessalada!!! :roll: a més el món que dòna haver estat tant a mar ells no el poden tenir, fins i tot tenien muralles, però bé s'ha de dir que en Jordi ho ha aprofitat al màxim, ( perque el moustache també és de veritat, tot autentic ell, com el barri). hola, fins aviat |
|
|
AI!! HE ESCRIT DES DE L'IGNI, I SOC LA JOSEFINA (FINA), SI TINC SORT I NO CONTESTEU RES PRIVAT NO SE N'ADONARÀ. L'Ignasi (Igni) estava llegint el fil de les arees, està treballant serios i tenia obert el forum i jo ..... m'he colat. com que sempre el tinc obert per Fina no me n'he adonat. shittttttttttttt! shttttttttttttttt! |
|
|
pastis bufaespelmess happy birthday Aunque llegamos un poco tarde.....
MUCHAS FELICIDADES A LOS DOS. Un abrazo. :D |
|
|
|
|