• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 1 setmana #1908

En aquest fil anirem afegint els tractes preferencials que s'aconsegueixin per als usuaris d'aquest web. :)
Si us plau, confirmeu-nos que us el fan i comenteu la qualitat dels serveis ofertats.

De moment, el primer que s'ha ofert.

www.totcamping.cat/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=4

Creieu que és important aconseguir avantatges ?

Coneixeu algún altre lloc que estigui disposat ? Si té web, li faríem un enllaç, si no en té li posariem les dades.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 1 setmana #1918

Em sembla perfecte tot el que sigui aconseguir algun avantatge. L'únic dubte que s'em planteja és com demostrar que sóc usuaria de TOTCAMPING. Farem un carnet o només demostrant-li que puc accedir-hi via internet n'hi haurà prou?

Gràcies per tot.
Mercè & Cia.

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 1 setmana #1921

La resposta era "que qualsevol que vinguès de part de Totcàmping..."

Pensarem la fórmula per millorar el tema. :roll:

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 6 dies #2152

Fa molt temps, quan Solocamping ni tant sols es deia Solocamping, s'em va acudir dir a Covilas que era "participant en un foro d'internet on hi entrava molta gent". Automàticament em van fer el 10% de descompte. És un descompte que poden fer doncs els marges amb que juguen són molt alts, i per poc que els pressionis ho faran.

Bona tasca!

:-))
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 2 dies #2220

Covilas, et fa descompte si el demanes amb consevol carnet campista , també si ets del RACC.

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 2 dies #2221

Ademes a Covilas sembla que ja compten en fer descompte a tothom ja que en accesoris son mes cars que ningú , fen el descompte queden iguals.
P.e.
Vaig comprar unes pates de taula KRAUSE :
Covilas 137euros
Nauticaravan 123euros
amb el descomte va quedar-me en 123 euros a Covilas.

Salutacions

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 20 anys 2 dies #2222

En el cas que ens van oferir, m'agradaría que algú pogués confirmar que li han fet el descompte, i que no li fan a tothom.

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 19 anys 11 mesos #2276

Els descomptes només els fan si els demanas , jo els demano sempre.

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 19 anys 11 mesos #2281

Em sembla una bona idea, la meva pregunta és la següent, pot ser que el LT d'oli en Fiat valgui 10,70€ és la primera vegada que faig la rebisión i em sembla molt car

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 19 anys 11 mesos #2292

Vicenç,

Es possible. Primer hauries de mirar quin tipus d'oli t'han posat, quasi segur que l'auto porta un motor turbo-diesel i deu portar un oli sintèntic tipus 5-40 o similar, pensa que aquests olis son bons i alhora també son cars, a més es una concessionària.

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Tractes preferencials per als usuaris de TOTCÀMPING fa 19 anys 11 mesos #2316

Carlas, el tipus d' oli es selenia 20 K no ho havia sentin mai, i preguntat a Fiat y han dit que es el millor.

Una abraçada

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12