|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics:
Doncs sí, us vaig a explicar el que em va passar ahir al portar la caravana-ou al camping. Quan vam arribar amb en Francesc de Central del Caravaning ens van demanar que la desenganxessim a l'entrada del camping. Acto seguido, com que m'han de fer la instalació del propà al mateix camping, la noia de recepció em va demanar la fitxa tècnica de la CV. Com que estava dins la CV, presto y dispuesto me'n vaig cap al CV, obro la porta i sense pensar-m'ho més pujo a dins. Ostres, Ostres, Ostres, només pujar noto que la CV baixa d'un costat i s'aixeca de l'altre, i jo a dins, amb el braç engixat i fent equilibris per no caure, va venir corrents en Francesc davant els meus crits d'AUXILIIIII!!!! :8} :oops: Bé nois, espero que hagueu rigut una estona, com bon NOVATO :oops: , no vaig caure en que no es pot pujar a una CV sense posar... LES POTES!!!!!! 8O Bé, espero no fer-la tant grossa un altre cop. =)) =)) =)) Salut amics. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
martell martell martell =)) =)) =))
Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Segur que t'agrada això de fer vacances forçades i no sabies com fer per allargar-les. =)) =)) =)) =))
Recuperat aviat!!!! |
|
|
=)) =)) no és bona idea utilitzar la cv com a gronxador =)) =)) =))
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
=)) =)) I aquet tal Francesc, no tindra el video per penjar-ho al Youtube ??
A Ripollet , a la festa major, fan una baixada de "carromatos", vols un full d'inscripcions ?? martell martell martell |
|
|
Jas m'has alegrat un dia que estava molt xungo.
No sé que seria la vida sense aquests moments... em salten les llàgrimes de riure i d'imaginar a en Martí voltant per allà dins. =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada icona_onada Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
la primera en la frente jajajajjajajajajajjajajajajaajaja
nosotros la primera vez que montamos el avance, si no llega a ser por una pareja que estaba en ese mismo camping y nos ayudo, aun estabamos intentando montarlo. |
|
|
La primera el canell
La segona la caravana La tercera on serà :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|
|
Martí no et preopcupis ,no ets el primer ni l'ultim,però l'escena devia ser de mil dimonis. =)) =)) =)) =))
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
=)) =)) =))
Martí, si et serveix de consol, a nosaltres també ens va passar a la primería com a bons novells. :D Imagina't la cara de la Marta en veure que la caravana se li aixecaba de davant i ella, al darrera de tot anant-se'n cap avall: 8O de pel·licula!!! =)) T'asseguro que desde llavors, si s'ha de pujar per alguna cosa quan està amb les potes apujades, ella no en vol sentir ni a parlar :twisted: , saps a qui li toca pujar oi? :mrgreen: Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
MARTI,
ja veus que no ets l´unic, es la típica novatada, a mi també m´ha passat. ahplau ahplau ahplau |
|
|
Bé, ja veig que molts de vosaltres ja hi heu passat, però us ho volia explicar perquè jo mateix em vaig fer un fart de riure.
Salut. |
|
|
Mol bona Marti, no paresssssssss =)) =)) =))
|
|
|
Dimarts el Lince va haver d'anar al Central del Caravaning i va fer la pregunta "inocent": ja us han vingut a buscar la caravana del Martí ??
El noi va respondre "si, si..." amb un somriure "picarón". No va fer falta preguntar res més :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Que bé que us ho passeu tots plegats, eh????
=)) =)) =)) |
|
|
Martí, i les que et queden per viure!!! =)) =)) =))
Eiiii, saps que passa?, que cap frare se'n recorda de quan era escolà, vol dir que encara que veguis que ens ho passem pipa, tots hi hem passat per aquí :mrgreen: Que potser el capítol n.2 serà: Com muntar l'avancé i no morir en l'intent? :D Una abraçada No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Aquest capítol ja m'he cobert, demà he convidat a dinar uns "amiguetes" però els faig venir de bon matí, així que com diu la dita:
QUI VULGUI DINAR, A PENCAR, JA, JA, JA!!!! |
|
|
Ja pots ompliar la nevera i el congelador, que no m'estranyaria gens que es presentés algun convidat extra. Ja saps costilletes, cansalada, etc..
Que vagi bé amb l'avancé. :D Ayúdame siempre a ver la otra cara de la moneda, no me dejes de culpar de traición a los demás por no pensar como yo
|
|