Benvingut,
Convidat/da
|
|
On teniu l'assegurança de la caravana?
que pagueu? que teniu cobert? i per ultim ús exigeixen tenir també tenir assegurat el cotxe? Gracies |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
hola, jo tinc assegurada la caravana a tot risc a FIACT CARAVAN, mes el valor d´avance, les bicis, la roba i la TV. Tot aixó es una assegurança tipus com la de casa (contenido-continente). Tot l´any et pot costar de 400 a 500 euros.
Després tens que fer el seguro de circulació si la caravana pesa mes de 750kg. Jo aquestes dugues assegurançes les tinc independents del cotxe. |
|
Tal i com diu l'amic Piti, per mí també la millor assegurança per una caravana es fer un Tot Risc tant si estas parat a un càmping o al parking o com si estas en circulació.
Si ho fas així, assegura't de que et cobreixi l'avancé i tots els fenòmens atmosfèrics (principalment les pedregades :twisted: ), perquè hi han asseguradores que tant una cosa com l'altre se'n desentenen. Si la cv es de segona mà, el que se sol a fer és assegurar-la pel valor de compra, més tot el valor de les coses que puguis tenir dins (roba, aixovar, tele, bicis, et...). Llavors a part va el de Responsabilitat Civil de circulació si la cv va matriculada. Ara no recordo el que paguem del tot risc, però el de R.C. de circulació + l'assistència crec que son uns 100-110 euros. Una cosa molt interessant es tenir l'assistència en viatge de la cv, perquè si mai s'espatlla el cotxe, la grua del cotxe se l'endurà deixan-te la cv allà tirada, ja veus tu quin problemon!!! :roll: , d'aquesta manera ve una segona grua a recollir la cv i problema resolt. Jo tinc el tot risc amb Vitalici, el de circulació + ass. viatge amb Reale i els vehicles amb una altre companyia. Mai m'han obligat a assegurar-ho tot en la mateixa. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
yo solo añadiria, que para mi es interesante tener la asistencia en viaje de la caravana y del coche en la misma compañia, asi evitas que llegue uno antes que el otro, con un solo numero de telefono dices cual es el problema y a esperar que todo funcione, ¿te imagina que lleva la grua del coche y la grua de la caravana no? ¿que haces ? dejarla alli no.
yo tengo el seguro de la caravana estatica en Fiatc y la caravana en circulacion con asistencia en Mapfre. |
|
8O 8O 8O 8O
OSTRES!!!! Em sembla que la meva assegurança només és de continent-contingut, per tant quan circulo no tinc assegurança :oops: :oops: :oops: :oops: Demà mateix començo a buscar asseguradora Jordinarlet, moltíssimes gràcies per preguntar. Jo que creia que ja ho tenia tot :mrgreen: |
|
Jo tinc l'assegurança de la caravana amb Mapfre igual que el cotxe. Només tinc contractada la responsabilitat civil i l'assistencia en viatge, és cert el que han comentat de que si tens el cotxe en una companyia i la caravan en un altre et plantejara un gran embolic en el cas de necessitar-ho, com hem va passar a mi l'estiu de 2005 a 200 Km. d'Oslo.
|
|
Hola a tothom,
Jo el primer any de tenir la cv nova, per les presses, la vaig assegurar a Zalba Caldú, perqué la companyía del cotxe no assegurava cv. Per cert em van "fotre un clatellot" que encara tremolo ara, (a tor risc uns 700 € + l'obligatori). I a sobre, un día rebo una trucada de Zalba preguntant on tenía la cv "SINIESTRADA", quan jo creia que la tenía a l'area on la tanco. Després d'anar acoll**** a l'area i veure que la cv no tenía res, els truco, i ells dient que teníen un parte al meu nom i amb la matricula de la cv. Total que al cap d'una setmana de trucades i emprenyades, "AY, HA SIDO UN FALLO NUESTRO" Després amb calma vaig trobar FIATC, que per menys de la meitat em cobría molt més. Tot i estar en diferent companyía que el cotxe, aquest estiu vaig tenir un petit percanç amb la CV, i l'unic que va dir-me FIATC, sí pots digue-ho a la companyía del cotxe perqué en tinguin constància, així ho vaig fer i no he tingut cap mena de problema. Apa quin rotllo!!!! DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!
|
|
Hola,
Nosaltres en el nostre cas i amb les presses, acabem d'estrenar la CV aquest mes i el concessionari ens la va dur al camping i encara no la tenim assegurada. En principi ens hi quedem fins el mes de Febrer. La pregunta és: Puc seguir sense assegurar-la? Creieu necessari fer-ho? En cas afirmatiu, s'acostuma a contractar l'assegurança mínima per poder circular o pel contrari ens aconselleu fer alguna mena de tot risc? Salutacions. |
|
Bon dia Martí,
has de fer una assegurança que et cobreixi la CV com a vivenda, donant-li un valor de continent i un de contingut. Si no la mous amb això en tens prou. Si ha de circular necessites una altre assegurança que et cobreixi de danys a tercers quan circula, els dany propis quedarien coberts per la primera si la tens a tot risc. I potser et cal una tercera per l'assistència en viatge de la CV. En el meu cas en tinc les tres. La de tot risc com a vivenda ja la tenia el meu tiet amb FIATC, i ara he fet a través de la mateixa correduria la de circulació (65 €) i l'assistència (20 €) ja que FIATC no em donava assistència. Quan rebi la informació, si vols, et passo més dades. Atentanemt, Bitxitos |