• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19784

On teniu l'assegurança de la caravana?
que pagueu?
que teniu cobert?
i per ultim ús exigeixen tenir també tenir assegurat el cotxe?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19786

hola, jo tinc assegurada la caravana a tot risc a FIACT CARAVAN, mes el valor d´avance, les bicis, la roba i la TV. Tot aixó es una assegurança tipus com la de casa (contenido-continente). Tot l´any et pot costar de 400 a 500 euros.

Després tens que fer el seguro de circulació si la caravana pesa mes de 750kg.

Jo aquestes dugues assegurançes les tinc independents del cotxe.

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19789

Tal i com diu l'amic Piti, per mí també la millor assegurança per una caravana es fer un Tot Risc tant si estas parat a un càmping o al parking o com si estas en circulació.

Si ho fas així, assegura't de que et cobreixi l'avancé i tots els fenòmens atmosfèrics (principalment les pedregades :twisted: ), perquè hi han asseguradores que tant una cosa com l'altre se'n desentenen.

Si la cv es de segona mà, el que se sol a fer és assegurar-la pel valor de compra, més tot el valor de les coses que puguis tenir dins (roba, aixovar, tele, bicis, et...). Llavors a part va el de Responsabilitat Civil de circulació si la cv va matriculada.
Ara no recordo el que paguem del tot risc, però el de R.C. de circulació + l'assistència crec que son uns 100-110 euros.

Una cosa molt interessant es tenir l'assistència en viatge de la cv, perquè si mai s'espatlla el cotxe, la grua del cotxe se l'endurà deixan-te la cv allà tirada, ja veus tu quin problemon!!! :roll: , d'aquesta manera ve una segona grua a recollir la cv i problema resolt.

Jo tinc el tot risc amb Vitalici, el de circulació + ass. viatge amb Reale i els vehicles amb una altre companyia. Mai m'han obligat a assegurar-ho tot en la mateixa.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19790

yo solo añadiria, que para mi es interesante tener la asistencia en viaje de la caravana y del coche en la misma compañia, asi evitas que llegue uno antes que el otro, con un solo numero de telefono dices cual es el problema y a esperar que todo funcione, ¿te imagina que lleva la grua del coche y la grua de la caravana no? ¿que haces ? dejarla alli no.
yo tengo el seguro de la caravana estatica en Fiatc y la caravana en circulacion con asistencia en Mapfre.

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19792

8O 8O 8O 8O
OSTRES!!!!

Em sembla que la meva assegurança només és de continent-contingut, per tant quan circulo no tinc assegurança :oops: :oops: :oops: :oops:

Demà mateix començo a buscar asseguradora

Jordinarlet, moltíssimes gràcies per preguntar. Jo que creia que ja ho tenia tot :mrgreen:

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19806

Jo tinc l'assegurança de la caravana amb Mapfre igual que el cotxe. Només tinc contractada la responsabilitat civil i l'assistencia en viatge, és cert el que han comentat de que si tens el cotxe en una companyia i la caravan en un altre et plantejara un gran embolic en el cas de necessitar-ho, com hem va passar a mi l'estiu de 2005 a 200 Km. d'Oslo.

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #19821

Hola a tothom,

Jo el primer any de tenir la cv nova, per les presses, la vaig assegurar a Zalba Caldú, perqué la companyía del cotxe no assegurava cv.
Per cert em van "fotre un clatellot" que encara tremolo ara, (a tor risc uns 700 € + l'obligatori). I a sobre, un día rebo una trucada de Zalba preguntant on tenía la cv "SINIESTRADA", quan jo creia que la tenía a l'area on la tanco. Després d'anar acoll**** a l'area i veure que la cv no tenía res, els truco, i ells dient que teníen un parte al meu nom i amb la matricula de la cv. Total que al cap d'una setmana de trucades i emprenyades, "AY, HA SIDO UN FALLO NUESTRO"
Després amb calma vaig trobar FIATC, que per menys de la meitat em cobría molt més.
Tot i estar en diferent companyía que el cotxe, aquest estiu vaig tenir un petit percanç amb la CV, i l'unic que va dir-me FIATC, sí pots digue-ho a la companyía del cotxe perqué en tinguin constància, així ho vaig fer i no he tingut cap mena de problema.

Apa quin rotllo!!!!
DISFRUTEU, QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #20294

Hola,

Nosaltres en el nostre cas i amb les presses, acabem d'estrenar la CV aquest mes i el concessionari ens la va dur al camping i encara no la tenim assegurada. En principi ens hi quedem fins el mes de Febrer. La pregunta és: Puc seguir sense assegurar-la? Creieu necessari fer-ho? En cas afirmatiu, s'acostuma a contractar l'assegurança mínima per poder circular o pel contrari ens aconselleu fer alguna mena de tot risc?

Salutacions.

Re: Assegurança de caravana fa 13 anys 2 mesos #20296

Bon dia Martí,

has de fer una assegurança que et cobreixi la CV com a vivenda, donant-li un valor de continent i un de contingut. Si no la mous amb això en tens prou.

Si ha de circular necessites una altre assegurança que et cobreixi de danys a tercers quan circula, els dany propis quedarien coberts per la primera si la tens a tot risc. I potser et cal una tercera per l'assistència en viatge de la CV.

En el meu cas en tinc les tres. La de tot risc com a vivenda ja la tenia el meu tiet amb FIATC, i ara he fet a través de la mateixa correduria la de circulació (65 €) i l'assistència (20 €) ja que FIATC no em donava assistència.

Quan rebi la informació, si vols, et passo més dades.

Atentanemt,

Bitxitos

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

tonisx en 1 dia (22.01), anioliver en 6 dies (27.01), Sabaterra en 8 dies (29.01), city490 en 9 dies (30.01), Damia i Carme en 13 dies (03.02), mire en 13 dies (03.02), BIGMYCH en 15 dies (05.02), clara en 15 dies (05.02), DAN en 16 dies (06.02), nouespai en 16 dies (06.02)

Alguns viatges

• Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.